Tekken 5 NM - alt info

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av oma@12.09.2005, 15.28
EDIT: jinov: hadde du massabuset d+1+2 så hadde du hatt støre sjangs..
260576​
d+1+2 med Paul er straffbar på blokk. Vet ikke hvordan det er med Christie, men Nina har garantert neste 60 dmg på denne. Desverre klarte jeg ikke å fullføre denne komboen i kampen min mot Atilla, selv om jeg fikk to forsøk :flau:
(Den som starter med f+3)
 

oma

Village Drunk
joda, men mot christy så funker d+1+2 som bare juling, sammen med d+1 så kan de to triksene interupte nesten hva som helst christy gjør... (veldig enkelt og banalt sakt)
 
Opprinnelig skrevet av oma+12.09.2005, 15.28-->
<!--QuoteBegin-Duke
@12.09.2005, 00.52
(...)
Oma skulle egentlig møte Mats(Tru Ogre fra Tekkenclub) Mats er insane god og jeg føler meg sikker på at han ville gått seirende ut, men dessverre så stakk Mats.
(...)
260467​
skulle ikke møte mats, mats skulle spille på bane 12, jeg skulle spille på bane 6, jeg skulle bare se kampen til mats for bergenivan hadde skrytt så jævlig om ham.. dette kan resten av team bergen bekrefte og sikkert NF og, mot ham så hadde jeg sikkert tapt ja..
260576​
[/b]
Kampen mot Mats var vel den eneste jeg var fornøyd med der borte.. Vant 3-1.. Men så liker han ikke Wang da:p Har sikkert litt med saken og gjøre.. Selv om jeg ikke liker Nina..
Men det er greit han skulle ha bandøvelse... Ålreit musikk de får fram så hehe
 
ja D+1+2 = masse risiko so jeg prøvde å bruke det minst mulig, 2 ganger er for mye faktisk det er en runde det hvis jeg misser :) men alle vet at paul er en av de farligste hvis du bruker han riktig og jeg brukte han altfor feil på finalen spilte altfor mye aggressivt derfor gikk jeg på nesten alle knepene til jinsama :p hadde jeg bare spilt rolig og forsøkt å finne systemet til christie så kunne jeg ha vunnet jeg hadde tom 5 runder på meg ,men men jeg spilte dumt og tapte som fortjent jeg burde ha hvist at Jin er den beste med christie :flau: men nå er JINSAMA MIN RIVAL og han vet at jeg egentlig er en kjempe sterk motstander håper ikke du undervurderer meg pga tapet :kul:
 

MadCow

Lokal moderator
Fått lagt ut noen kamper fra NM. Se under tråden fighting Vids
 

EagleJin

Bear Necessity
Til neste turnering skal jeg ha med
denne. Kan ikke gå galt!!
 
Respect EagleJin og Kuma :) Kanon og møte på deg igjen :)
Hehehe ja masse morro å diskutere kamper fra siden "sjø" :p
Du banket meg skikkelig.... med kuma men nå er ikke Bjørne jakt sesongen startet enda.. kunne ikke ta deg, hadde endt i fengsel. :)

Remi og Betah og Trønderen som satt i vår bil gjorde ett utrolig bra stevne... spillte jevnt med folk i gruppen sin... trønderen har ikke ps2 enda så ting kan forbedres en del... og nå har jo OMA ps2 og... hehe

Kjedelig at Mats ikke stillte etter puljespillet... ryktene sier at han var i form... og fra tekken tag så vet jeg at det vil si at han er meget god....... OMA gikk kanskje en lett vei til 3.plass.. men den er vel fortjent syntes jeg... Grattis. Oma er nok Bergens desidert beste.. selv om vi vanlighvis spiller jevnt... så så jeg at hanns "wall" combos treffer sinnsykt bra og at han har en spille stil som mange andre sliter mye mer mot en meg,,
 
k, noe rart her. Prøver å se på filene, men det går ikke. Den vil rett og slett ikke åpnes, jeg snakker om nmkampene
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hmm...

Så merkelig! Jeg hooker det opp fett som faen, de går smooth på min PC...

Hehe, forresten deilig å se at det ikke bare var jeg som fikk skikkelig whoop av Atilla... =)
 

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av justincase@13.09.2005, 23.16
Hehe, forresten deilig å se at det ikke bare var jeg som fikk skikkelig whoop av Atilla... =)
261111​
Hva mener du ?? :plystre:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hehe, ja, ser på videon... Han kicket ass`en din også!

Men jeg slo han ihvertfall én runde! =)
 
jaja, alle vet at jeg banker atilla, you know law vs din paul, har ikke sjanse.... eller kanskje omvendt...jeg tror det faktisk er omvendt. Synsyk gern paul'n din er da!! Counter på counter og bare helt kaos!!! En dag atilla, skal jeg komme hjem til deg, supo, killer og søte lille agimon også kan vi spille!! har jo aldri spilt mot dere egentlig!! Så si ifra når dere har tid, jeg har jo ikke noe liv i år, så ja..im free!!!
 
Ja, hva skal man si. Atilla var i form med sin paul. Jeg møtte han første kampen,gikk strake vegen rett ut :) Hadde håpet å komme et stykke videre og få testa meg ut. MEN!! det er jo bedre å ryke ut mot en skikkelig god spiller enn uflaks mot en newbie som deg Nilo ;)

- Daniel/Sniken
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hehe, jeg så dere!
Jeg spilte på banen ved siden av dere, Sniken vs. Atilla, og siden jeg spilte gruppespillet med Atilla heiet jeg litt på han, men hadde ikke noen forhåpninger, for du (sniken) så så god ut! =D

Men så van Atilla likevel...! Hehe, synes han gjorde seg fortjent til 2. plassen!

Spesielt siden han slo BÅDE meg OG Sniken! =D
 
Opprinnelig skrevet av sniken@15.09.2005, 11.50
Ja, hva skal man si. Atilla var i form med sin paul. Jeg møtte han første kampen,gikk strake vegen rett ut :) Hadde håpet å komme et stykke videre og få testa meg ut. MEN!! det er jo bedre å ryke ut mot en skikkelig god spiller enn uflaks mot en newbie som deg Nilo ;)

- Daniel/Sniken
261489​
haha..ikke få meg til å le da, og hvem kaller du newbie egentlig:p... greit jeg er newbie du er best i tekken:) Men la oss game en kveld da...så kan jeg kanskje "lære" noe fra deg..
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hehe, slutt å sutre a NiloPilo! =) Hehe...

Neida, men hvordan gjorde du det i NM?