Tekken 5 NM - alt info

EagleJin

Bear Necessity
Ey.. Marshal Nilo er ikke til å spøke med. Møtte han i gruppespillet, og sleit heftig med å få inn noe som helst. Måtte ty til småkjip turtling for å i det hele tatt ha en sjanse. Major props til Nilo for å spille kult, og ikke bare gå for standard cheapness, i en såpass stor turnering, ! :kul: :D
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Så bra!

Har som sagt ikke peiling på hvordan han spiller, så han ikke i NM, men det bare virket som han sutret, hehe... =)
 
Opprinnelig skrevet av NiloPilo@15.09.2005, 08.23
jaja, alle vet at jeg banker atilla, you know law vs din paul, har ikke sjanse.... eller kanskje omvendt...jeg tror det faktisk er omvendt. Synsyk gern paul'n din er da!! Counter på counter og bare helt kaos!!! En dag atilla, skal jeg komme hjem til deg, supo, killer og søte lille agimon også kan vi spille!! har jo aldri spilt mot dere egentlig!! Så si ifra når dere har tid, jeg har jo ikke noe liv i år, så ja..im free!!!
261466​
jada nilo vi kan få til det ikke noe problem :) men er ikke det bedre å lage en liten party a? 20 personer også setter vi penger for morroens skyld 200kr vinneren stikker med jackpotta hav syns du?? :p de som har spirit kan bli med på det men da må du tørre å satse dine 200kr 1st 3000 2nd 600 3rd 400 NICE ELLER :tommelopp:

OG ikke no 20kr eller no her azz BARE (kun) 200 SEDLER
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hehe, ja jeg er med bare for å se hva Atilla gjør med Nilo... =)
 
YO YO YO!

Hei dette er Infamous A.K.A 4.plass tekken 5 NM . :tommelopp: Fikk dette brukernavnet for jeg fikk ikke registrert meg alle brukernavn/navn er jo brukt!! :(

Men men så det er her dere henger, cool.. Lurte på hvem av dere jeg ga juling i konkuransen hehehe :p og hvem jeg fikk juling av >_<
og en ting til lurte på om det var noe clips fra noen kamper??
 
Opprinnelig skrevet av oma@16.09.2005, 17.57
yoyoyo!

link til klippene det var du som braket (danset) etter kampene dine? tror jeg må lære meg baklengssalto :p
261903​
Oh sweet! thanks

ja det var meg som breaket hehe.. hadde du latt meg vunnet så hadde jeg vist deg noe ikke christie eller eddy klarer engang haha ;) , men det var bare
et slag ifra.. bare et slag til!! så hadde det vært min playstation 2.. skulle bare ventet til du tok det rundt sparket med law og så kicka deg på vei ned, istede å fly rett i det.. :mad: ble nesten dobble k.o det hadde vært kult.
men du fortjente det, dine combos var syke (og litt feige og spesielt når du kicka meg nede) :p
 
Jinov)Phoenix
hææ
hvorfor ikke no 20kr?er du gal,200kr er mye penger for noen av osshva med 50kr? Er med på dettee bare det ikke blir så dyrt...what say yyou?
uansett, Reckless, var det du som gikk berserk hver gang du vant i nm, hoppet og skrek?
kule videor, må gi kreds til de som tok initiativ til å filme :kul: :ler:
 
Opprinnelig skrevet av Gud@16.09.2005, 22.33
Jinov)Phoenix
hææ
hvorfor ikke no 20kr?er du gal,200kr er mye penger for noen av osshva med 50kr? Er med på dettee bare det ikke blir så dyrt...what say yyou?
uansett, Reckless, var det du som gikk berserk hver gang du vant i nm, hoppet og skrek?
kule videor, må gi kreds til de som tok initiativ til å filme :kul:  :ler:
261956​
nope det kunne ikke vært meg jeg sa ikke et ord etter matchene mine heller ikke hoppet, men tok en liten break solo da jeg kom til semifinalen thats it.. jeg bare følte for å gjøre det der og da. :kul: ..
 

oma

Village Drunk
Opprinnelig skrevet av Reckless@16.09.2005, 18.35
(...)
dine combos var syke (og litt feige og spesielt når du kicka meg nede)
261935​
hehe, men den runden var jo nesten ferdig før den var begynt :p kort prosess :p

men siste runden der da tenkte jeg "faen nå tapte jeg" når jeg tok d/b+4,4 (skrått bak sirkel sirkel viss du ikke kan legend) men heldigvis så tabbet du deg litt ut der :p stilig med brakingen din :tommelopp: tror jeg trengte den ps2en mer enn du gjorde da, siden min er ødelagt :p
 
Opprinnelig skrevet av NiloPilo+15.09.2005, 14.14-->
<!--QuoteBegin-sniken
@15.09.2005, 11.50
Ja, hva skal man si. Atilla var i form med sin paul. Jeg møtte han første kampen,gikk strake vegen rett ut :) Hadde håpet å komme et stykke videre og få testa meg ut. MEN!! det er jo bedre å ryke ut mot en skikkelig god spiller enn uflaks mot en newbie som deg Nilo ;)

- Daniel/Sniken
261489​
haha..ikke få meg til å le da, og hvem kaller du newbie egentlig:p... greit jeg er newbie du er best i tekken:) Men la oss game en kveld da...så kan jeg kanskje "lære" noe fra deg..
261524​
[/b]

Slæppæ,jeg veit du kan sakene dine Nilo. Jeg klarer bare ikke få bort det newbie inntrykket. Jeg spilte noen kamper mot deg på en av de maskinene på spiderman under kvalifiseringen. Da trodde jeg du var en liten utlending w0llah som trengte å bli satt på plass. :D Men seff tar vi noen kamper snart,du skulle jo til meg den gangen jeg spilte med MadCow. Men du kom ikke? Vi tar en best av 5 neste gang (UTEN 200spenn i potten!:p)

-Daniel/sniken
 
du Nilo, er du sikker på at du ikke spilte mot meg?
jeg spilte nemlig mot en som sa han het Nilo.....
uansett, bra flere enn meg synes det var litt dyrt med 2oo kr ....er alltids mmed
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
I`m down fo`whaeva! =)
 
Opprinnelig skrevet av Gud@17.09.2005, 19.01
du Nilo, er du sikker på at du ikke spilte mot meg?
jeg spilte nemlig mot en som sa han het Nilo.....
uansett, bra flere enn meg synes det var litt dyrt med 2oo kr ....er alltids mmed
262134​
På Nm gud? Da ta du feil, fordi jeg spilte ikke mot en eneste law spiller i nm, og jeg tviler strekt at noen andre kaller seg Nilo.... men hvor har du det fra?
 
nei, i 8.delsfinalen, spilte jeg moyt en som sa han het Nilo, litt rart, det skal jeg være enig i. <_< :D
 
Hmmm.. denne gangen var jeg ikke med ass, meldte meg på, men jeg glemte at jeg hadde et viktig møte utenfor Oslo, ville ha kommet da!! Men min bror var der=p Hørte at han ble knust sammen med Nilo=p hahaha
 
Slapp av Lee, morra di hadde også blitt knust...piloti?...jai sanda poloti?..... :blunk:

Men seriøst lee, skuffende at du droppa det. Fordi jeg vet selv!! du hadde faen meg kommet langt!!
 
Opprinnelig skrevet av NiloPilo@20.09.2005, 10.24
Slapp av Lee, morra di hadde også blitt knust...piloti?...jai sanda poloti?..... :blunk:

Men seriøst lee, skuffende at du droppa det. Fordi jeg vet selv!! du hadde faen meg kommet langt!!
262750​
haha nilo men du vet hvem som hadde knust deg her :D Skjer det noe party ett eller annet sted eller jeg vil denge noen hardt :kul: