Tekken 5 Tournament II

HAHA Mad K.O laget var de beste.... Tror ikke jeg har vært å sur noen gang når det gjelder spill eller tekken , Pressen var for stor til at hode skulle virke riktig viste ikke selv hva jeg drev med men vi måtte forsvare seiren men det var umulig med de pesse alle på laget stå bare å så på nesten (vi spiller altid agresivt) men ble knust av drammen folka og Koib. Eagle du er konge digga kampne dine...
UTH gratulere selv dere altid vinner og det er bra at dere holder dere i toppen.
Nightmare : viste nokk at dere kom på 1 eller 2,Supo Mann du spille hundreganger bedre med wang. gratulerer
azp:Gratulerer jeg var ikke der så har ikke så mye å si siden jeg ikke kjenner noe til dere.

Koib: dere har spilt lenge og det var på tide å vise seg litt GOOD JOBB Gratulerer...Eagle du klare å ta stive selv om du ikke viste så mye om fox'en :)

Nilo og gutta nesten gang håper jeg virklig at dere møte opp med de dere er best med,Bra spillt nilo men jeg skjønner ikke hvordan du klarte å ta allesammen med de samma 2-3 triksa. Jeg klare å se dem men klarte ikke å dukke før det var forsent.

MadCow

Lokal moderator
On another note,.. vids? ;D
[/b]
Det ble filmet endel kamper, men er foreløpig usikker på når de blir lagt ut. Kan ta litt tid.

Nilo og gutta nesten gang håper jeg virklig at dere møte opp med de dere er best med,Bra spillt nilo men jeg skjønner ikke hvordan du klarte å ta allesammen med de samma 2-3 triksa. Jeg klare å se dem men klarte ikke å dukke før det var forsent.

[/b]
Nja... 2-3 triks? trokke det, da hadde jeg ikke klart å vunnet noen kamper..jeg satser som regel på variasjon, men har noen standar setups som jeg bruker. Men jeg trengte ikke å bruke så mye mot dere, fordi det jeg satsa på fungerte, og hvorfor ikke fortsette med det. Litt skuffa over laget mitt men det skjer, men syntes de spilte bra jeg. Mot Supo, selvom de tapte, så må vi huske at Supo er en dyktig spiller.

Ps: Greia er at du ikke kan se laws e-slide og ws+2 mix up, du må gjette, men hvis jeg bommer på timinga på mixupen kan du se det. Men den satt som regel denne turneringen. Men jeg skjønner det ikke helt dead, presset? Hvilket press? var jo ikke akkurat noe Nm dette, skjønner at man blir kanskje litt stressa, men blir litt dumt å skylde på det, syntes jeg da. Men igjen det er meg :p

Greit å stresse, men litt dumt å skylde på det! Når jeg taper sier jeg bare han andre spilte bedre enn meg! det er fakta, å skylde på stress eller at han bruke en bedre charc...han spiller cheep osv osv er bare BS...

Lol skjønner ikke hvorfor noen blir overlegen på forumer. Kan vi ikke ha en liten tekken tourney, sånn at alle fra spillegal forumet deltar med nicket klistret på skjorta sånn at vi vet hvem vi banker? hadde vært kult...en etter en, till there is no more resistance.

Greit jeg er med på den..men greia er..jeg skal fortelle deg!! er så mange chickenhomser her at det ikke går ann...

Lol skjønner ikke hvorfor noen blir overlegen på forumer. Kan vi ikke ha en liten tekken tourney, sånn at alle fra spillegal forumet deltar med nicket klistret på skjorta sånn at vi vet hvem vi banker? hadde vært kult...en etter en, till there is no more resistance.
[/b]
Ja klart det. For alle 2000 medlemmene er veldig interessert i Tekken og alle har mulighet til samme tid og samme sted. Jeg har ingenting i mot å komme ned til Oslo for å bli knust i Tekken :rulleøyne:

EagleJin

Bear Necessity
Høres ut som en plan :D
Moro med turneringer.. I mange former..

På et forum er medlemmer som hunder... En skal ikke bestandig skue dem på hårene :p

...men av og til trenger enkelte bastard-kjøtere en smekk med pisken, slik at de forstår sine grenser. :p

..Han sier det som en mulighet ja, for lettere å kunne nedkjempe den "jeg er best"-teorien som et par slenger med her...

Men på den annen side, hvis alle bare skaffer seg, og bruker profil i T5 med SG-navnet ser man like godt hvem man bekjemper..

hadde gått med det jeg :D sleng på tekken 5 logoen og character du bruker med det samme.. :p