Tekken 5 Tournament III - LIVE TV-filming

hioeAueahÆoehaoeAuEAHoeAH gærent Lekri!

Først må jeg gratulere Refue Gene med seieren også må jeg si at det var en jæævlig rå turnering med mange gæærne kamper.

Endelig fikk vi vist litt av det vi kan og Lekri var jo helt on fire!!

Var rått med gruppespill og ingen kan klage på gruppene siden A fikk møte B for å gå videre til Semi'n.

Blasta nesten JINsama det var gærent, han dro en great og vant 3-2 hehe det var jævlig rått og Lekar måten du slakta Dead Alchemist på var helt konge!!

Love Hugs :forelsket:

Står ved venstre for disken larsimitsu...

De store koster 150 og resten 100 (pr. stk. :p) hvis jeg husker riktig....

Damn enig med Supo, den ventinga der... Den vakke mye feeest....
Det at jeg ikke spilte gjorde det kanskje to-tre hakk værre:p

Grats til pallan ^^

"Ja, det har jeg funnet på internett" haha jeg ler enda (unnskyld....)

fy faen hissig turnering må jeg si og jeg glemte og gratulere Refue Gene! Bra jobba Nilo!! Infamous klikka på slutten mot Wallace. Hamdi var hissig slakta vilt med steven(du har mye og lære der Hugs)

UTH klikka helt grattis med en 2 plass ;) Synd at Hugs tapte mot JINsama

Må inrømme at det var jævlig rått

hva var det jeg sa! refue gene is gonna flip the scene haha!
fett med turnering igjen som vanlig.. mange gærne nye spillere der.
Handy og Nilo er deilig dere er THE BOMB! .. Jeg loka litt i begynnesen med raven, men kom tilbake :ler:
fikk inn en overdeilig juggle der mot wallace as!

litt skuffet vi ikke fikk premie gutti.. ville ha en figur! >_<

see yaa next time!

EagleJin

Bear Necessity
Gratulerer Genes!

Nilo: Jeg kjenner en pelskledd skikkelse, som ønsker rematch mot Baek.... ;) :D

Gratulerer Refue-Gene!

EagleJin: Neste tourney må få blitt "dyrere"... ;)

MadCow

Lokal moderator
Gratulerer så mye til Refue-Gene.
Nå er det 3 forskjellig lag som har vunnet turneringene, så det lover jo bra for spenningen fremover. Er vel kanskje nightmare sin tur neste gang?

Vel, kjipt jeg ikke fikk sett på. Satser på å være med neste gang :)

Drit bra av Refu gene :tommelopp: spesielt Handiman som brukte Steve, Tenkte å øve meg med steve men suger skikkelig altså :tommelned: men drit bra gratulerer :tommelopp:

Grættis til refue-gene med seiren. Jeg var ikke der på slutten.Men har hør hva som skjedde av rising uppercat..Gratuler til han som tokk meg det var vell fortjern selv om jeg hadde granti treff på slutten der som ikke virket men men.Du var med få inn de greine med Marduk som er drit lett å slippe unna (1+2).
UTH: det var synd skjønner ikke hva som skjedde med dere!

Men det var rart at uth-Nightmere-mad K.O gitt ut nesten med engang at vi var ferdige med gruppe A .
Gruppe spilll oppleget var for dårlig Gruppe spill skal bare være når det er flere skjermer.

Grættis til refue-gene med seiren. Jeg var ikke der på slutten.Men har hør hva som skjedde av rising uppercat..Gratuler til han som tokk meg det var vell fortjern selv om jeg hadde granti treff på slutten der som ikke virket men men.Du var med få inn de greine med Marduk som er drit lett å slippe unna (1+2).

Men det var rart at uth-Nightmere-mad K.O gitt ut nesten med engang at vi var ferdige med gruppe A .
Gruppe spilll oppleget var for dårlig Gruppe spill skal bare være når det er flere skjermer.
[/b]
Skjønner ikke hva som skjedde med dem ? :ehm...: Hva mener du med det !!!
btw jeg syns det var jevlig bra opplegg. Det sa jeg før vi alle begynte a spille,samtidig som gruppene ble satt. Fordi da var alle ''beste'' laga samla. Det var bare fart og spenning de første timene, og det var kanskje på tide at vi vant for en gang skyld. Vi har ikke gjort noe enn a spille ''drit'' hver gang vi har vært der. Nilo gjorde ikke noe en bomme på alle triksa sine men han vant fordet samma gjelder det meg og iaf Raven vår, men han kom tilbake akkurat på slutten ;) . Men nå gidder jeg ikke a skrive no mer Whining fra meg eller noen andre her. Vet bare at den beste vant, og sånn er d bare :mad: btw vi skal kanskje legge ut matchene på nette. Men det har vi ikke bestemt oss for enda. BTW Takk UTH,Nightmare, og AsianPride. Var kjempe morro a game igjen, så måtte den beste vinne neste gang.

EagleJin

Bear Necessity
BLood: Steven din var jo hundre ganger bedre nå enn forige tourny. Ikke vanskelig å se hva som skjedde selvom jeg ikke var der hele løpet ut. Refue-genes spilte jevnt over bra i gruppespillet. Seieren varr vel fortjent :D

<div class='quotemain'>

[/b]
Skjønner ikke hva som skjedde med dem ? :ehm...: Hva mener du med det !!!
btw jeg syns det var jevlig bra opplegg. Det sa jeg før vi alle begynte a spille,samtidig som gruppene ble satt. Fordi da var alle ''beste'' laga samla. Det var bare fart og spenning de første timene, og det var kanskje på tide at vi vant for en gang skyld. Vi har ikke gjort noe enn a spille ''drit'' hver gang vi har vært der. Nilo gjorde ikke noe en bomme på alle triksa sine men han vant fordet samma gjelder det meg og iaf Raven vår, men han kom tilbake akkurat på slutten ;) . Men nå gidder jeg ikke a skrive no mer Whining fra meg eller noen andre her. Vet bare at den beste vant, og sånn er d bare :mad: btw vi skal kanskje legge ut matchene på nette. Men det har vi ikke bestemt oss for enda. BTW Takk UTH,Nightmare, og AsianPride. Var kjempe morro a game igjen, så måtte den beste vinne neste gang.
[/b][/quote]

Det jeg mener at UTH spesilt jinsama spilte ikke som han pleier han var veldig usikker...Jeg Møtte større motstan forrie gang jeg spilte med han det mener jeg...De som vinner er altid best i den turney de vinner ingen tvil om det.

Takk takk eagle :D Alltid koslig med litt kos. Eagle seff, vi må ta noen fler kamper! Alltid morro å spille med dere...

Men jeg er enig med Blood her, orker selv ikke mer whine, om at det skjedde og det skjedde. De som vant vant, de som tapte tapte, enkelt og greit, men nei da, noen må whine om noe. Slik er det alltid. Greit Team Refue-Gene har ikke spilt bra de siste turneringene, men vi whiner ikke om det. Vi tapte fordi de vi spilte mot spilte folk som var bedre enn oss. men det var faktisk litt kult at vi var på "G" denne gangen

Gutti, synsyk bra opplegg. Elsker når du kommenterer, Elsker deg :forelsket: men du elsker ikke meg tilbake :grine:

Må bare si selv, Bekri spilte synsyk bra med Marduke og fortjente seiern. Og folk som ikke klarte å reverse marduke si garb-attack mot bakken, syntes jeg bar synd på! Det er basic stuff som alle burde klare, men seff greit å gå på den 1 eller 2 tom 3 ganger, men mer enn det er bare patetisk.

Dead: Din garanti treff mot slutten der, den er ikke garanti. Spørs helt hvordan vinklen er mot veggen. Det burde jo du vite. Bare til å sette på noen Chief kamper, så ser du at han også bommer på noen, pga vinklen mot veggen.
Gruppe spill skal bare være når det er flere skjermer.[/b]
Det lager ikke noe mening what so ever... :tommelopp:

UTH: Jinsama spilte ikke som han pleide? Well det tror jeg han kan svare på selv. Jeg følte hardt presset mot han i den siste kampen. Du må aldri let youre guard down mot jinsama.. da er det KO!

Det var en fortjent seier til dere Refue-Gene ingen kan si noe annet. Dere spilte bra alle 3, kampen mellom Nilo og Eagle var :ler: Ingen av dine juggles funka på bjørnen :p men du vant tilslutt og det var fortjent...

Du prøver på triks litt for mye Nilo som i kampen mot Alchemist så jeg at du prøvde på gærne moves hele tiden mens han spilte døds seriøst:p!

Dead Alchemist grunnen til at du tapte mot The Great I3eKri var ikke pågrunn av at du bomma på noe garantert fordi hvordan kan man bomme hvis noe er garantert :p Du tapte fordi The Great I3eKri var bedre enn deg og fordi du var cocky.... Jeg hørte at du sa til laget ditt at du ville spille fordi du viste du kunne slå alle oss fordi du hadde lært deg gærne komboer i Finland som ikke han knee(gærneste Bryan) kan engang aaheoaeuaoHæoeaUeoaHuaeæoeA. Vi så det!!:p

Ellers synes jeg det var mange som spilte bra, men jeg må si at I3eKri var den som blasta heftigst og at han fikk vist hvorfor han har The Great foran nicket:p

Love Hugs

Jinsama klarer seg sikkert bedre neste gang :tommelopp:
men da kommer yoshu x og supre Black lothus så han vil slite litt :kul:

oma

Village Drunk
faen altså, det virker som så digg opplegg dere har! skulle ønske vår spidermann-mann tok initiativ til slike ting, er veldig lite communety her i bergen egentlig, man må liksom til oslo for at ting skal skje...

håper på at vi kommer (jeg kommer hvertfall) i sommerfereien en gang, og at det kan være en turnering der da ^^

og meg og dama Kommer .-..... så lenge dere har turnering å friste med :p samt godt fint vær :) hehe lite av det i Bergen :)

Sulle fått spiderman i bergen til å lete fram gode folk i fra bergen og.... lokke dem fram med gode turneringer, men i bergen er det den kjedeligste butikken ever