Tekken 5 Tournament III - LIVE TV-filming

oma

Village Drunk
når til og med butikk-EIEREN sover i butikken når man kommer inn, så sier det vel sitt...

Props til refu-gene! 1 plass og greier.. Og bra jobbet av Team Kasa 2..trur vi lar dere bli team kasa 1 neste gang jeg..=P hehe..bra jobba l3ekri, u flipped the matress up in that biiatch! Når det gjelder personlig innsats så var det så råttent som det bare går an.. :flau: Jeg får gå tilbake til min main character til neste turnering og se om jeg får til noe mer da.. :rulleøyne: Bra impact av drammenserne, alt som trengtes var å stille opp med masse drammensere så vi fikk en spirit-squad..=P

Forresten..chief jutti..vi må spille mot hverandre neste gang..skal ha rematch..;)

NICE Gutta Dere Tokk alle..drammmen er best uten protest.
Hvem var det som sa at jeg hadde lær (bedre eller like bra) juggels enn knee haha. Hvordan skulle jeg klare å spille som 13erki han er verden klasse han tokk meg uten tvil til å med alle rundne på rekke og rad.
Rått ikke sant... :) Funny fordi han hadde lært og kunne Andrew juggels (vis ikke bedre) pluss han kunne spille som Andrew også, Han hadde vært i drammen og sånt og sånn er det der vet du.

De på laget spurte meg om jeg skulle spille så sa jeg greit om jeg trodde jeg kunne klarer det.
De var også i finnland Haha
Andrew er Fra Australia

Refu-gene:Serøst grætis det var bare bra at dere vant, vi har ikke noe mot det jo bedre dere i norge blir jo bedre er det for oss og alle andre.

Gør du driver å gratulerer så kan du konsentrere deg om skolen først a Jeg å Yoshi x hadde tenkt å battle deg i tekken i dag hvis du kunne :D

hehe alchemist det er I3eKri og ikke 13erki :p alle sammen spilte bra og jeg hadde litt flaks mot deg,Jeg følte presset og begynte å trykke litt vilt på slutten :p

Bedre lykke neste gang :tommelopp:

Refu-gene gratulerer med seieren.. flaks dere ikke møtte meg da vi spillte mot dere :tommelopp: hehe men fikk ikke sjansen å spille mot dere pga de andre på laget mitt tok dere.. gleda meg sånn å spille mot nilo.. han skal få bank (i tekken) men han brukte visst ikke law.. men synd dead alchemist dreit seg ut der, han klarer spille mye bedre, han fikk nok bank av meg på vei hjem pga han tapte.. Fikk ikke spillt :( men dere skal få bank slapp av MUAHAHAHAHA :kul:

Dead Alchemist hvorfor leser du dette?!?!?!

Gå og tren mer... Få inn flere juggles, wall combos..+++

Vent ikke stikk du må lese resten, for sent du har dratt allerede men det er bra da har du kanskje sjans til å vinne en runde neste turnering...

Love Hugs ^_^

Refu-gene gratulerer med seieren.. flaks dere ikke møtte meg da vi spillte mot dere :tommelopp: hehe men fikk ikke sjansen å spille mot dere pga de andre på laget mitt tok dere.. gleda meg sånn å spille mot nilo.. han skal få bank (i tekken) men han brukte visst ikke law.. men synd dead alchemist dreit seg ut der, han klarer spille mye bedre, han fikk nok bank av meg på vei hjem pga han tapte.. Fikk ikke spillt :( men dere skal få bank slapp av MUAHAHAHAHA :kul:
[/b]
Lol ikke få meg til å le'a.. Du banke meg i tekken? Banka deg i gruppespillet "BANG" NM 3-0, møtte deg igjen på Nm, "BANG"3-0, møtte deg igjen sist gang når jeg slå ut hele teamet dere, "BANG" oj... 3-0 igjen Og tro meg jeg er ikke stolt. Men kanskje du burde få inn hintet jeg gir deg her....

<div class='quotemain'>
[/b]
Lol ikke få meg til å le'a.. Du banke meg i tekken? Banka deg i gruppespillet "BANG" NM 3-0, møtte deg igjen på Nm, "BANG"3-0, møtte deg igjen sist gang når jeg slå ut hele teamet dere, "BANG" oj... 3-0 igjen Og tro meg jeg er ikke stolt. Men kanskje du burde få inn hintet jeg gir deg her....
[/b][/quote]
lol jeg ler slapp av.. men jeg holdte på å ta deg forrige gang da.. men law er en *)=(/"#&)(/ så jah.. men skal nok ta deg en gang :kul:

[/quote]
lol jeg ler slapp av.. men jeg holdte på å ta deg forrige gang da.. men law er en *)=(/"#&)(/ så jah.. men skal nok ta deg en gang :kul:
[/quote]

Han har vunnet over deg 3-0 alle ganger når holdt du på å ta han?? .. Sier bare en ting, Dont mess with the LAW!
Spesielt Nilo sin ;)