Tekken 5 Tournament

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Tekken 5

I samarbeid med savegame.no, arrangerer Spiderman-butikken i Oslo årets første turnering i Tekken 5. Turneringen vil holde sted i Oslo butikken (sjekk nedenunder for adresse) LØRDAG den 28. januar 2006, og vil være en av en rekke Tekken 5 turneringer utover året.

Er det mange som ønsker revansj etter resultatet fra NM i Tekken 5? Har du kanskje blitt dobbelt så god i spillet siden norgesmesterskapet ble holdt? Vel, har du noe nytt å bevise for Oslo, så delta i Tekken 5 turneringen i slutten av januar!

Kampoppsett:

Tekken 5 PS2 versjon

Knock-Out Tournament

En kamp består av første mann til å vinne tre runder.
Semi- og finalen spilles best av 3 kamper (dvs., første mann til to kamper).
Man kan ikke bytte spillkarakter under turneringen.
Alle spillkarakterer er tillatt.
Trykker man på pauseknappen under en runde, taper man den runden automatisk.

Deltakerne kan benytte seg av egen kontroll eller stikke. Skulderknapper på en joypad er også tillatt.

Oppmøte for turneringen er senest 11:30. Antall deltakere blir notert, og liste over hvem som skal møte hvem blir deretter satt opp. Turneringen starter fra 12:00 og vil vare helt til turneringen er ferdig.
For at alt skal fungere som best mulig, er det veldig fint om man har muligheten til å si ifra på forhånd om man må trekke seg fra turneringen i siste liten.

De som har lyst å melde seg på kan sende oss en email på spiderman_turnering@hotmail.com

Adresse:
Spiderman
Kirkegata 32
0153 Oslo

2005 er over! Klarer DU å bevise at 2005 var bare et prøvestadie på hvem som er best i Tekken 5, så fortsett øvingen som aldri før og gi Oslo muligheten til å vitne hvordan Tekken virkelig skal spilles!
 
#2
Interessant tiltak, Chief Gutti.
Emnet er prioritert inntil slutten av måneden... :)
 
#3
Totalt med!! okey..på tide og begynne å spille igjen :p

Faen gutti du klarer å fyre opp stemmningen !!
 

EagleJin

Bear Necessity
#5
Kuli. Virker som kamplivet er vekket igjen :D

Once again I beg of you... Bear with me ^^
 
#6
For at deltakerne skal ha best mulig oversikt over hva som skjer på skjermen, kommer de som spiller mot hverandre der og da, til å benytte seg av skjermen til kabinettet som hovedskjerm. Tilskuerne følger kampene LIVE via en prosjektor. Dette gjøres for å skape mer plass i butikken. Under kvalifiseringen til NM, som var i sommer, var det FOR mange folk stående innerst i lokalet. Ved hjelp av kabinettet, kan vi fordele plassen bedre. Som sagt, det er likevel PS2 versjonen av spillet som blir brukt, og alle kan bruke sine egne kontroller.
 
#7
Sweetie! Som sagt i SF tourney-emnet, digg å begynne med tourneys såppass tidlig på året.

Btw..noen ide om premie? :p
 

MadCow

Lokal moderator
#8
Totalt med!! okey..på tide og begynne å spille igjen :p

[/b]
Alle vet at du aldri har slutta å spille ;)

Var virkelig på tide med en turnering igjen. Gleder meg allerede :)
 
#9
Nei de vet ikke det! er bare du!! så la denne hemmeligheten være en hemmelighet! Akkurat som hemmeligheten at jeg og Gutti er hemmlige homse venner! :usikker:
 
#10
Ohhh så nærme bursdagen min og greier :p
Jeg får vel bli med da, hvis jeg klarer å velge hvem jeg skal være :p

Var hyggelig å snakke med deg her om dagen Chris og drit bra å få vite det du sa skjedde så fort ^^
 
#11
Gærent...
 
#12
smoke and a pankake! den er min az, jeg eier dere i denne turneringen :D
 
#13
Nice med turnering ^_^ .

Ska bli spännande att se resultaten.. filmar ni någe? (ursäkta om det redan stod, det taxar på min hjärna att läsa så mycket norska på en gång :ler: )

Hoppas att det kommer mycket folk!

jag skulle gärna vilja va me, så hoppas ni har fler turneringar under året! :flau:

~that bob ( looks like this ---> :zzz: )
 

MadCow

Lokal moderator
#14
Ska bli spännande att se resultaten.. filmar ni någe? (ursäkta om det redan stod, det taxar på min hjärna att läsa så mycket norska på en gång :ler: )

jag skulle gärna vilja va me, så hoppas ni har fler turneringar under året! :flau:

[/b]
Filming skal vi nok fikse.
Du må ta deg en tur til Norge snart :tommelopp:
 
#16
Jeg får vel bli med da, hvis jeg klarer å velge hvem jeg skal være :p
[/b]
Får å quote en annen; Bringer of Jiiiiiiiiibo!!
 
#18
Hvor ligger kirkegata?
 

MadCow

Lokal moderator
#19
Blir det amerikansk eller europeisk versjon av spillet?

Kirkegata krysser Karl Johan.
Se f.eks. http://hvor.no
 
#20
VIKTIG INFORMASJON!!

Forandringer når det gjelder turneringsoppsettet:


Vi går vekk fra Single Tournament, og over til Team Tournament-system.

Dvs., Tekken turneringen på lørdag den 28. januar blir en 2 on 2 Team Tournament.
Du må derfor skaffe deg en partner å spille på lag med.

En kamp fungerer derfor som følger:

Det er to spillere på et lag. Oppgaven er å slå ut begge spillerne på laget til motstanderen. F.eks., hvis jeg var på lag med Ryan Hart, og spilte mot et lag bestående av Wallace og JINsama, så ville min oppgave vært å prøve å slå ut Wallace først. Hvis jeg hadde klart det, så hadde JINsama spilt siste kamp som siste ledd for laget sitt. Hadde jeg også slått JINsama, så hadde laget mitt vunnet kampen. MEN, hvis JINsama hadde vunnet matchen, så måtte Ryan Hart stå opp for laget mitt og slått JINsama for at vi skulle gått videre.

Kampen er derfor ikke over om en på laget taper første kamp. Det siste leddet i et "Team" har nemlig muligheten til å ta seieren hjem for hele laget sitt hvis han slår ut alle mostanderne på det utfordrende laget.

Så, oppgaven til neste lørdag blir:

1. Skaff deg en "Team Mate"
2. Finn på et "Team" navn
3. Møt opp til riktig tid (innen 11:30 på lørdag 28. januar)


In the meantime - Keep pracitising like a maniac!


Team registrering kan gjøres ved å sende en email til spiderman_turnering@hotmail.com


PS. Hvis man ikke finner en partner innen lørdag, så blir man satt opp på et lag med en annen som også kanskje ikke har funnet en partner ennå.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.