Tekken 5 Tournament

Status
Stengt for ytterligere svar.
Okey! TMD stiller ikke opp med sin største homo hamdi! han skal knulle en eller anneN!

Men det betyr jeg trenger en homo der ute! ja, en som er singel, liker lange turer langs drammenselva og liker brune gutter!

Si ifra han og tivler neppe på hun som kan! så banker vi alle!

MadCow

Lokal moderator
Har en kamerat som jeg tror trenger en å spille med.
SKal høre med han idag.

Da nærmer vi oss turneringsdagen! Håper de fleste har klart å skaffe seg partner, men hvis noen blir stående alene setter vi de på samme lag, eventuelt.

Må bare si ifra på forhånd at det blir NTSC/UC versjonen vi spiller. Dvs., at profiler som er laget på en PAL versjon vil ikke kunne brukes under turneringen. Ta allikevel med et minnekort. De som kommer tidlig, kan lage egen profil med navn på en av NTSC maskinene vi kommer til å ha utstilt.

Desverre har vi ikke muligheten til å gi ut store premier på arrangement som dette. Det er faktisk oss tre som jobber bak disken på Spiderman som setter i gang disse turneringene, og vi får derfor ikke noe skikkelig med give-aways og annet stasj. Vi prøver likevel personlig å skaffe noe morsomt Tekken relatert goods fra Japan som kan gis bort, men det rekker vi desverre ikke å få levert på dagen.

Håper fortsatt det blir skikkelig stemning på turneringsdagen i hvertfall!

EagleJin

Bear Necessity
Gleden av å vinne,
bekjember alt av sinne
Selv om premien flott kan være,
det som gjelder det er ære
Og status blant de beste
er grunn nok til å feste
woo!

:D :p :D

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Crunk! :D

Uansett, jeg er klar til helgen, men håper å ikke møte Atilla i første runde, som i NM... :p

Yihaw! Høres fett ut detta. En/to dager igjen bare.. Gleder meg som en voksen!

EagleJin: Godt å se at Dikteren fremdeles lever ;)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
@Supo: Ja, det gjør jeg!

Riktig som HomoNilo sier jeg kommer ikke. Fordi jeg ikke spiller tekken :( btw skal også på kung fu seminar i Oslo. Men kan hende at jeg kommer bort en tur da ;) Lykke Til alle sammen
Husk a bank driten ut av han stygge homo Indern nilo
PS : Nilo skal spille med Lei

Bloodunter, du må komme da. How can u abondon us, we need ur support man! Selv om du ikke skal spille, sørg for å komme ihvertfall. Will be waiting for ur arrival..

Her er listen over de som allerede har meldt seg på. Er vi heldige blir det kun 16 lag. Da kan vi få til en Double Elimination Tourney. Blir det flere lag, blir det desverre direkte Knock-Out Stage Tourney.

Singles (Folk som foreløpig ikke er registrert på et lag)

Justin Case
Aksel - Killer
Andre Groseth
Finn Harald Opsjøn - ImmortalG
Adam Mikkelsen - Shuyin
Sinan - Iron Fist

Teams (Lag som allerede er på plass)

The Heart Throbs - Bush/Sars
Vicious & Delicious - Ram/Dako
Team Divine - MadSkills/MadCow
Team Nightmare - Jinov/Supo
Punjabi Tigers - Mehboob/Tahir
KolB - RedHawk/EagleJin
TMD - Homohamdi/NiloPimp
Hva dohar? - I3eKri/Hugs
? - Mr Spawn/Nukleuz
Mad K.O A - Rising Uppercut/Dead Alchemist
Circus Maximus - Chief Gutti/LotS
UTH - JINsama/Wallace
Mad K.O B - Devil Gene/The Fox

Husk å ta med eget sett med pad eller stikke, og ikke minst, vær presis! :)

Gratulerer med seieren Mad K.O A - Rising Uppercut/Dead Alchemist :D
må også gratulere UTH JINsama/Wallace, spilte som forvented like always :D

Takk for en hyggelig turnering Chieff Gutti og Spiderman :)

PS: Nilo u r the man with Lei!

Wow! nettopp kommet hjem:D

Synsyk bra opplegg Gutti/Spiderman!

Og seff grattis til Mad K.O A Dead Alchemist and Rising! Synsyk tenke spill av Dead en periode der og seff bra spilt av Rising! Bra team alt i alt:D

Sama og Wallace:D Bra som alltid! hallo, man kan ikke vinne dem alle!

Supo Og Jinov , altså bra spilt men hallo, dere hadde de værste å spille mot, but anyway! bra spilt av begge! må faen meg spille mot dere snart:D Men igjen glad at vi gikk ut mot dere!! :D
Supo youre wang is one of a kind, sikker, digg og deilig! Love u dude!

Infamous: Haha, syn syk kult være din team partner! Du redda meg en del ganger der :D! Og gleder meg til å spille mot deg igjen, en eller annen gang :D

Og ja, resten av dere stygge horene fra drammen, hva i helvete? Liker å snakke men når vi skal ha finne ut hvem som er best, så feiger dere alle ut! Og jeg gir faen i om dere ikke rakk å komme fordi togene var late! Jeg kom jeg! Så sug hamdi og dø !

Faen nå er jeg lei av å backe opp alle her!! Orker å svare på "Hvor er gutta fra drammen da?" Jeg er fra India jeg :D og resten av folka fra drammen er feige som den hårete morra til Hamdi! eller bloodjegern som han kaller seg, mer en homojeger!

Wow! nettopp kommet hjem:D

Synsyk bra opplegg Gutti/Spiderman!

Og seff grattis til Mad K.O A Dead Alchemist and Rising! Synsyk tenke spill av Dead en periode der og seff bra spilt av Rising! Bra team alt i alt:D

Sama og Wallace:D Bra som alltid! hallo, man kan ikke vinne dem alle!

Supo Og Jinov , altså bra spilt men hallo, dere hadde de værste å spille mot, but anyway! bra spilt av begge! må faen meg spille mot dere snart:D Men igjen glad at vi gikk ut mot dere!! :D
Supo youre wang is one of a kind, sikker, digg og deilig! Love u dude!

Infamous: Haha, syn syk kult være din team partner! Du redda meg en del ganger der :D! Og gleder meg til å spille mot deg igjen, en eller annen gang :D

Og ja, resten av dere stygge horene fra drammen, hva i helvete? Liker å snakke men når vi skal ha finne ut hvem som er best, så feiger dere alle ut! Og jeg gir faen i om dere ikke rakk å komme fordi togene var late! Jeg kom jeg! Så sug hamdi og dø !

Faen nå er jeg lei av å backe opp alle her!! Orker å svare på "Hvor er gutta fra drammen da?" Jeg er fra India jeg :D og resten av folka fra drammen er feige som den hårete morra til Hamdi! eller bloodjegern som han kaller seg, mer en homojeger!
[/b]

Hehe hero jeg prøvde å ringe deg 40 ganger jo... De andre gadd ikke, jeg hadde tenkt å komme men trengte ride hehe..

Skjønner hero men blir det noe engang til da uansett :p

Han Kranimal var på Wing Chuns seminar så han kunne ikke derfor, skulle til Trondheim tror jeg

Hvordan gikk det med deg da Nilo ?

Kranimal sier du er ferdig

jaja..dere er de beste kranimal og co, egentlig så gir jeg faen.... jeg bryr meg heller ikke om dere sier dere er de beste i norge! så heng dere alle! nå skal jeg slappe av, se en film, gjøre lekser :D

og Supo eier dere alle, hallo trenger ikke supo engang! morra mi banker alle dere!

Status
Stengt for ytterligere svar.