Tekken 5 Tournament

Status
Stengt for ytterligere svar.
Blir vel fler av sånne turneringer, leste noe sånt her et sted.....Var ikke no vits i å dukke opp når MorningRain ble nesten eid av NiloPilo.....Syns det var bedre å bare å fortsette å trene meg opp og dukke opp når jeg har blitt bedre.....:p

hadde heller ingen Ride til oslo....som MorningRain sa

Blir vel fler av sånne turneringer, leste noe sånt her et sted.....Var ikke no vits i å dukke opp når MorningRain ble nesten eid av NiloPilo.....Syns det var bedre å bare å fortsette å trene meg opp og dukke opp når jeg har blitt bedre.....:p

hadde heller ingen Ride til oslo....som MorningRain sa
[/b]

Pleae Kranimal du kunne tatt toget med meg, gadd ikke dra alene heller...

Seriøst, er ikke no mening i å dra dit....hadde blitt eid uansett, du må være litt mer ydmyk som meg. Hadde du vært det hadde du kanskje ikke tapt for NiloPilo, istede for å være Cocky!!!

Var d bare Nilo som representerte Drammen......????

Seriøst, er ikke no mening i å dra dit....hadde blitt eid uansett, du må være litt mer ydmyk som meg. Hadde du vært det hadde du kanskje ikke tapt for NiloPilo, istede for å være Cocky!!!

Var d bare Nilo som representerte Drammen......????
[/b]

Din gando hva er det du prøver på... Du som snakker mest piss jo.

Nesten eid av nilo? det er vel litt feil!
Han ble total eid heter det! okey greit han tok meg en del ganger når jeg var Lei, men law!! haha, hvor mange ganger tok du meg ut av alle gangene...tror vi spilte til sammen 30-40 kamper, av alle dem så tok han meg 3-4 ganger.....

altså 4-36? jaja, han ble nesten eid :p

Kranimal, det er faktisk den beste posten du har skrevet, greit å si at man ikke er god nok og må trene mer! men å komme på forumet og slenge dritt..haha....Morning er flink til det!! "Eier dere alle" "DU er ferdig"..haha..well..nok snakking nå, kranimal og Morning, si ifra en dag dere har lyst å bli bedre, bare til å ringe!

Jeg snakker alltid piss?!

sjekk alt som har blitt posta av oss 2.....du skriver noe piss så sier du at det er fra meg

Nesten eid av nilo? det er vel litt feil!
Han ble total eid heter det! okey greit han tok meg en del ganger når jeg var Lei, men law!! haha, hvor mange ganger tok du meg ut av alle gangene...tror vi spilte til sammen 30-40 kamper, av alle dem så tok han meg 3-4 ganger.....

altså 4-36? jaja, han ble nesten eid :p
[/b]

haha nå overdriver som feans hero.

Du slo meg kun når du var Law, Lei'n din og Baek hadde ikke sjans så slutt å snakk piss, du turte ikke å spille mer med Law etter du hadde den ene perioden din og det ble ca. 22-19 eller noe... jeg slo deg siste gang 10-3 når du ikke brukte Law så ork jug..

hahah..19-22? hva i helvete? har du røyka sokken din eller? 19-22 haha okey greit nok at du brifer, også at du sier du kommer også kommer du ikke, men nå for du slutte å juge som pokkern! Banka dritten ut av deg når jeg var law, enkelt og greit..og ja ingen her tror på deg anyway! så kos deg videre i drømme land! Peace!!

hahah..19-22? hva i helvete? har du røyka sokken din eller? 19-22 haha okey greit nok at du brifer, også at du sier du kommer også kommer du ikke, men nå for du slutte å juge som pokkern! Banka dritten ut av deg når jeg var law, enkelt og greit..og ja ingen her tror på deg anyway! så kos deg videre i drømme land! Peace!!
[/b]

PLEASE!! Eneste gangen du brukte Law var når vi skulle ta til 10... Så gadd du ikke sa at du ikke trente å bruke han at Lei holdt, så knerta jeg din Lei .

Du trenger ikke å imponere folka ved å juge eller noe får ikke noe ut av det. Du vant med Law ja men uten LAw vant du jævlig få kamper det veit du og Hamdi som var der.

Ikke min feil du ikke gadd å bruke Law mer, du vant ja men ikke sånn som du sier var jevnt... men du var overlegen med Law det er det

Wow! nettopp kommet hjem:D

Synsyk bra opplegg Gutti/Spiderman!

Og seff grattis til Mad K.O A Dead Alchemist and Rising! Synsyk tenke spill av Dead en periode der og seff bra spilt av Rising! Bra team alt i alt:D

Sama og Wallace:D Bra som alltid! hallo, man kan ikke vinne dem alle!

Supo Og Jinov , altså bra spilt men hallo, dere hadde de værste å spille mot, but anyway! bra spilt av begge! må faen meg spille mot dere snart:D Men igjen glad at vi gikk ut mot dere!! :D
Supo youre wang is one of a kind, sikker, digg og deilig! Love u dude!

Infamous: Haha, syn syk kult være din team partner! Du redda meg en del ganger der :D! Og gleder meg til å spille mot deg igjen, en eller annen gang :D

Og ja, resten av dere stygge horene fra drammen, hva i helvete? Liker å snakke men når vi skal ha finne ut hvem som er best, så feiger dere alle ut! Og jeg gir faen i om dere ikke rakk å komme fordi togene var late! Jeg kom jeg! Så sug hamdi og dø !

Faen nå er jeg lei av å backe opp alle her!! Orker å svare på "Hvor er gutta fra drammen da?" Jeg er fra India jeg :D og resten av folka fra drammen er feige som den hårete morra til Hamdi! eller bloodjegern som han kaller seg, mer en homojeger!
[/b]

NERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
feig ? hva har Tekken 5 med feig a gjøre ?
Det er bare 1 spill for faen er du helt mongo
BTW går for alle andre som driver a sier til Nilo at jeg er redd LOL haha idioter
Men hvem vant greiene i Oslo a ?

Gratulerer til Dead Alchemist og Rising Uppercut, og seff til Supo og Jinov! :tommelopp:
Venter allerede på neste tourney!
Var bra at endelig KoIB's kom et stykke i en tourney, på tide gutta.. fortjener det! Dere begge spilte veldig bra idag!
EagleJin's Kuma danser rundt som "nobody's bussiness" og gjør det bra, og RedHawk prøver alltid på noe flashy selvom det kanskje ikke alltid sitter, men idag så det ut til at det funka bra for deg!

Også NukleuZ som på commando tar Jiiiiiiibo, PRICELESS!!!

Genialt at Spiderman og Gutti holder detta!

MadCow

Lokal moderator
Gratulerer til Mad K.O med Risinguppercut og Dead Alchemist.
Imponerende å slå ut både UTH og Nightmare, og ikke minst Divine ;)

Synes de tre beste lagene endte øverst.

Var gøy KoIB ("Kolbotn") kom så langt denne gangen.

Gøy å se Nilos Lei i aksjon. Han kom seg utover i turneringen.
Også var det hyggelig å se Junior spille så bra. Godt vi har noen kommende tekkenstjerner her :)

Gleder meg til neste turnering og en rematch.

Videoer kommer etterhvert, men det kan ta litt tid.

Bra arrangert turnering også denne gangen.

oma

Village Drunk
dette høres mega fett ut! gratulerer til mad ko og rising for seieren :trollmann:

er det noe slik som dette i sommerferien så kan jeg (nesten) garantere at det kommer noen bergensere bortover også!

@gutti: kanke du gi ord til spidermann i bergen å se om de kan gjøre noe lignende her?

Først og fremst, en übertakk til Gutti og Spiderman for arrangeringen av turneringa. Hyperopplegg, og Double Elimination er alltid noe som er kult i turneringer. Big thanks!

Gratulerer Mad.KO A med seiern! Også en gratulasjon til Nightmare og UTH. Nightmare med sitt generelt gode spill, noe som sitter GODT, JINsamas Christie uansett hvor fæl hu kan være, og Wallace's Devil Jin, medført wavedashing. Sabla kult å se på! ;)
Madcow valgte Mokujin, noe det står full respekt av. Genialt! (skulle bare fått Nina flere ganger enn Jack-5.. :) )
EagleJin som vanlig var Kuma, og viste igjen at Kuma ikke er til å spøke med.
Nilo med Lei. Bra at endelig en velger å spille med han. Vi må få game'a mer sammen. REVENGE!! :D

Beklager NukleuZ for at jeg ikke fikk gjennomkjørt "the combo". Skal gjøre nytt forsøk neste gang.

Sånn ellers kommer vel ikke KoIB til å være "offisielt navn" lenger, grunnet "misforståelsen" (Kolbotn..) :p

"Return of the Blood Talon"..at next tourney ;)

EagleJin

Bear Necessity
Woo!! Grattis så mye til Dead Alchemist og Rising Uppercut!! Utrolig bra bruk av pressureteknikker av Bryan! Wall game FTW!! Tror ikke jeg så noen gratispunkter Feng kunne fått som ikke ble brukt.. Knallspill av dere begge, og vel fortjent seier :D

UTH og Nightmare spilte også veldig bra, men den fordømte Christie (no offence intended :p) kan gå og legge seg (... morsomt, ikke sant? XD). Devil Waving, ws+2 = LOL.
Jinovs Paul var som alltid, full av påfunn og god game breaker! Og Supos Wang er så solid i forsvar som en kan få blitt ^^

Var dødskult at MadCow valgte Mokujin!! Litt uheldig med imitasjonene, men kult var det lel :D

Var også veldig (eller delvis :p) morsomt å se Nilos Lei (eneste representant fra Drammen..). Selv om Hawk slo både Nilo og Infamous første gangen, kom dere sterkt tilbake og knuste ^^. The way it should be, hehe.

--
Takk til Gutti for en godt gjennomført turnering! Slike er noe av de beste en gamer kan delta i. Håper det ikke blir for lenge til neste ^^
--

"Det kommer en dag, i morgen(...)"

Bear with me.

"An eye for an eye, a fist for a fist"

Som en fønix brenner KoIB til aske, og opp står Torigumi ^^
(Hovedgrunnen er IKKE Kolbotn :p)

Hehe :D Ja, det var morsomt å se, Norges desidert beste Kuma! det kan jeg si sikkert! Kampen mot wallace var en av dine beste eagle, DJ fikk aldri inn noe!! Pro gaming der :D

Og jo, hvordan kunne vi glemme Mokujin'n til Madcow! Men jeg tror vi må gi litt kudos til SunRoad :D Hun støttet virkelig sin mann :totomleropp:

Men de kampene mot KoIB, de var d ebeste kampene våre. Men jeg tror mye av det var fordi jeg og Infamous sa bare okey, vi gir faen nå! ikke noe stress, bare slappe av helt! Og det klarte vi! Kampene mot dere var akkurat som å spille casual kamper, og jeg tror det er det som skiller de beste fra de aller beste.....UTH, NightMare og Mad...

Men greit å ha lært noe nytt denne gangen også! men neste gang! Kommer LAW sterkt ! Trust me!!
<span style="font-family:Lucida Sans Unicode">
OBEY THE LAW</span>

Også NukleuZ som på commando tar Jiiiiiiibo, PRICELESS!!!
[/b]
Must give the people what they want! hihi. Jiiiiiiib er tingen, PS: jeg skylder fortsatt på apekatten.....

Beklager NukleuZ for at jeg ikke fikk gjennomkjørt "the combo". Skal gjøre nytt forsøk neste gang.
[/b]
Det går da så bra vettu! Så du prøvde en gang :) Jeg vender nok tilbake med ett Jiiiibo forsøk også, greit da, ikke ett :p Kanskje sånn 5-6..

Supos Wang er så solid i forsvar som en kan få blitt ^^

Som en fønix brenner KoIB til aske, og opp står Torigumi ^^
(Hovedgrunnen er IKKE Kolbotn :p)
[/b]
"Som en fønix brenner KoIB til aske, og opp står Torigumu^^" Snakk om motsetninger :p

Var flotte Wang spillere der og hvis dere lurte så skylder jeg på at jeg ikke hadde med apen min, som jeg så dere hadde... Grunnen til at jeg ikke gjorde det så alt for bra, hehe.
Stor takk til Supo for at jeg fikk lært meg "Wang forsvar" prøvde å stjele litt tips av deg jeg, hihi..
Så Madskills også hadde apen, så dere har lært :p

Gratulerer selvfølgelig til vinnerne !!

Btw. Nilo, jeg har aldri vært så redd i midt liv!

hehe fet at jeg fikk deg som partner nilo, kom en time forsent så flaks at jeg fikk delta, trodde jeg skulle få en wack partner da.
jeg redda deg to ganger og du redda meg to ganger hehe vi spilte bra, men jeg spille ræva med christie mot slutten as,

hadde du valg Law så hadde jeg bare sittet å sett på du komme til finalen hehehe, men du var farlig med Lei og :)

jeg trenger mer trening med gode spillere som dere, det er det jeg mangler :)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Eyh, Justin Case her!

En svær container med street-kred til Gutti og Spiderman som arrangerte turneringa, sweet!
Jeg koste meg iallfall skikkelig! Var liksom mye mer koseligere enn NM, for nå kunne jeg høre vitsene til Nilo hele tiden... :p Ellers moro med folk som blaster masse skills, for ikke å møte opp!
"Er <navn> her...? Ikke det nei? Han er vel fra Drammen da..." :ler:

Så en rimelig svær kasse med kred til Rising og DeadAlchemist (og lillebroren hans ;) ) for the win! Grattis! Fikk desverre ikke vært der hele turneringa, fordi jeg var skremmende nær døden av sult, men dere spilte gjennomført bra kampene jeg så! Og selvfølgelig en bøtte med kred til Supo og Jinov, som måtte kjempe seg igjennom mange kjipe kamper iløpet av turneringen! (Bl.a. den første kampen deres mot UTH, den var MAD spennende og underholdende!)

Uansett, teamet opp med en jeg ikke har spilt med før, men følte at Team Strangers likevel fungerte greit... Fikk inntrykket av at han var fra Oslo, så kommer sikkert til å spille med han igjen! Ellers skal jeg spille mer enn en halvtime før neste turnering, som var tilfellet mellom NM og nå... <_< Og kred til NukleuZ som slo oss to! Det var litt ålreit (siden dere var gode), men litt bittert (siden det var så SINNSYKT jevnt!), men en fortjent seier!

Ellers, hei til alle andre jeg snakket med under turneringen, er moro hvordan så mange hyggelige mennesker kan samles å spille TV-spill! :kul:

Piz&Luv, Justin Case (Tøyen, word up!)

P.S: Når er neste turnering? Jasså, imorgen, ja? Jeg er klar!

hehe..godt å høre at drammens folka var så savnet..:p da har vi mer å bevise til neste gang.. blir søtt!!

PS: MorningRain..slapp av litt med å si at alle ANDRE fra drammen har så gærne spillere..du får det til å virke som vi leiker oss gærne..ikke ta vann over hodet..Hugs ass..hehe..

Status
Stengt for ytterligere svar.