Tekken 5 Tournament

Status
Stengt for ytterligere svar.
#81
Dude!! helt riktig det du sier der dako! Endlig noen som har hodet med seg! beste er å være undervurdert og komme som en rakett på slutten! :D Hvor fett hadde det ikke vært hvis gutta fra drammen en dag kommer, ingen har hørt eller spilt mot dere, og bang!!! we win!! gruser alle! Det hadde vært fett det! Så la oss spille mer, snakke mindre:p Haha, jeg som snakker mest her!

Reckless: We were ment 2 be! Jeg kom også en time forsent! Så helt genialt :D Men jeg veit egentlig ikke selv jeg, hva som hadde skjedd hvis jeg hadde vært law, kanskje gått ut med en gang eller kommet lengere, anyway var morro! og det som telles! angrer ikke nå faktisk! Neste gang blir det nok kanskje law, eller maybe baek eller kanskje lei :p hvem veit! Men morro skal det bli!

Junior haha, så synsyk bra! samme med justincase og co! mange nye spillestiler, og synsyk kult!!
 
#82
hehe...tru tru guy! er vanskli å holde alle memebers of team kasa under sjakk hele tiden..skal la dm smake meri GÅLI! Si fra når du vil spille..fredager er en fin dag!;o) På tide at flere representerer dramm1..

fred
 
#83
Hvordan kunne jeg glemme å nevne MadCow sitt valg av character... :blunk:
Å velge Mokujin i en tourney er temmelig tøft, kudos til deg for det!
Gjorde det tilogmed veldig bra, men nå kan du jo endel med de fleste characters. :tommelopp:
Bare uflaks med imitasjonene som EagleJin sa.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#84
Hvordan kunne jeg glemme å nevne MadCow sitt valg av character... :blunk:
Å velge Mokujin i en tourney er temmelig tøft, kudos til deg for det!
Gjorde det tilogmed veldig bra, men nå kan du jo endel med de fleste characters. :tommelopp:
Bare uflaks med imitasjonene som EagleJin sa.
[/b]

Selvfølgelig! Helt enig, et badekar med kred for å bruke Mokujin! Glemte å nevne det i posten over, men det var også en av de mer interessante aspektene ved turneringen!
Og EagleJin sin Kuma, selvfølgelig... :tommelopp:
 

MadCow

Lokal moderator
#85
Bra jeg kunne glede noen andre med Mokujin spillingen også :)

Synes det var veldig gøy å spille han. Gjorde meg ikke så mye at jeg ikke fikk noe særlig Nina, da kunne jeg jo like godt stilt opp med henne. Men ble litt irritert over å få marduk og spesielt jack så utrolig mye. Er de to jeg minst vil ha med Mokujin pga at de har eledig reach med Mokus korte armer.

Blir nok noen andre neste gang, men vi får se hvordan humør jeg er i når jeg må velge.

Var gøy så lenge det varte :tommelopp:
 

oma

Village Drunk
#86
det å stille med mokijuin er bare så beundringsverdig, det viser en så stor forståelse for spillet, og en sånn sikkerhet hos seg selv at det ville bare vært skummelt å tenke på å møte deg
 
#87
Oma...Hva mener du med: "Årets nykommer"

så det i signaturen din:p....
 
#88
Og kred til NukleuZ som slo oss to! Det var litt ålreit (siden dere var gode), men litt bittert (siden det var så SINNSYKT jevnt!), men en fortjent seier![/b]
Å fy de kampene var jevne ja! Hver runde mot dere begge faktisk! Tusen takk for en hard kamp iallefall(til dere begge)! Kjente det kriblet litt i magen, så jevnt var det hehehe


Oma...Hva mener du med: "Årets nykommer"

så det i signaturen din:p....
[/b]
Han vant "årets nykommer" her på SG :p
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#89
<div class='quotemain'>
Og kred til NukleuZ som slo oss to! Det var litt ålreit (siden dere var gode), men litt bittert (siden det var så SINNSYKT jevnt!), men en fortjent seier![/b]
Å fy de kampene var jevne ja! Hver runde mot dere begge faktisk! Tusen takk for en hard kamp iallefall(til dere begge)! Kjente det kriblet litt i magen, så jevnt var det hehehe[/b][/quote]

Ja satan, da var jeg med i VM i nervøs! Det svingte så veldig, og var så herlig jevnt! Men det er jo de kampene som er morsomme! Koste meg skikkelig, jeg! Og hvem vet, kanskje det blir meg neste gang...? Hehe, men uansett, takk for noen underholdene runder, gjør det gjerne igjen en gang! :D
 
#90
mokujin spilleren var kongen! den mest underholdene spilleren der no doubt sammen med Bjørnen!

Var så irriterende den sisten kapmen vi spilte "Team Flawless" (som ikke var så flawless alikevel lol)! begynnte bra vant første runde.. så plutslelig ringer mobilen min og den vibrerer i lomma mi hele matchen, det var så forstyrende klarte ikke å konsentrere meg.. og så snudde det helt ble totalt eid hehe.

men mad props til vinnerene.. velfortjent må inrømme jeg ble så glad da jinsama ble slått hahahahaha! neida var bare det at dem viste jinsama kan bli slått ut, han er ikke en maskin liksom.

btw hvem sa jeg fikk en lett vei på NM!! :mad:.. oki var litt sant da men jeg håper jeg beviste dere at jeg duger med christie da på spiderman og at jeg ikke hadde flaks på NM

Nilo neste gang er vi Flawless! :tommelopp:
 
#91
Yo dude! vi var flawless! :p Vi var de beste av de beste! Hallo ingen kom i nærheten av vårt vakre ytre! Vi var de smuuuudeste gutta der :ler:

And trust me dude! Du er dyktig med Christie, mange kule moves jeg aldri har sett før viste du frem der! nydelig! RESPEKT! :rulleøyne:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#93
Ja Rackless, jeg stiller meg bak de som sier du har en wicked Christe ( og selvfølgelig, du også JINsama :tommelopp: ),
ikke minst fordi du bruker henne på en helt annen måte enn det jeg gjør!
Du brukte et par skikkelig fine juggles og slikt, og linket angrepene bra, så jeg synger enstemt med Nilo: Du er dyktig med Christie! :kul:
 

EagleJin

Bear Necessity
#94
Synes det var veldig kult å se tre forskjellige spillestiler med Christie... Nydelig :D

Nilo: Pga det ekstreme tapet mot deg i turneringen har jeg begynt å trene litt Lei. Skal ikke gå på noen slike flaue "overraskelser" neste gang :p
 
#95
ohh sweet :D!! thanks :svette:
Justincase må inrømme du spillte drit bra med christie, men jeg tror det som kunne reddet skinnet ditt flere ganger var at visst du hadde bedre juggles, la merke til at du ikke utnyttet de sjangsene 100%. men å spille så bra med christie uten juggles er skillz :tommelopp:
 
#96
Gratulerer med seier til Rising og Dead.
...men vi (Divine) hadde slått dere hadde ikke "Kua" (MadCow) fått Jack-5 de gangene mot Rising :p

Gratulerer også til team UTH og team nightmare.
Dere var de tre beste lagene, så det var fortjent. :)

Har du kommet deg over nederlaget ennå eller JINsama? Virket som du hadde litt problemer med å fordøye tapet natt til søndag, eller var det "bare" at du var overtrøtt? :p
 
#97
<div class='quotemain'>Du er dyktig med Christie, mange kule moves jeg aldri har sett før viste du frem der! nydelig! RESPEKT!
[/b]
Yo, din bitch! Hvilke moves har du aldri sett før?
[/b][/quote]


Oh yeah, u turn me on when u talk dirty! :blunk:
Like, ene move jeg aldri hadde sett før var fra rlx til en skrue formet bevegelse opp, den var kul å se! Men stort sett en hel annen stil å spille christie med :D Kan diskuteres, hvilken som er den beste. Men Jinsama style er jo helt synsyk farlig:p Men jo, kul christe! men hallo! bedre å finne ut hva sama mener om det! han som er pimpn til Christie..

Og Eagle! bra det hehe :D ikke dårlig! bare kjøre på, tror jeg må lære meg litt kuma! var ute å kjørte en periode!
 
#98
From Mad K.O A-group

UTH:Det ble intens battle på slutten der as spesielt mot jinsama, var så på nærvene på slutten, var tøft, hehe. ser frem til neste turnering selv.:tommelopp: Vi er klare for nesten gang. Bra spill fra wallace, ble heftig presure fra jinsama første gang vi spilte.
GRATULERER Med 2 Plassen

Team Nighmare:Det var vel ikke dere vi ønsket å møte, men det måtte vel skje til slutt uansett, hehe! Drit kult at dere var med :D. Var en opplevelse å møte supo på slutten der med masse nerver etter rundene mot jinov. Ser frem til neste gang.:tommelopp:
GRATULERER Med 3 Plassen


NiloPilo:Synd du ikke møtte med law hadde du kanskje greid deg litt bedre. Kult å se deg første i kamp mot junior siden det var hans første kamp i tillegg til at det var en tourney. takk til deg også.


Team Devine :Vi følte vel ikke så stor mostad fra wangen til MadSkills, men når han spiller med beak så er det mer i vente. Det var beak jeg fryktet å møte,stå på..Madcow du kjente tydlig vis bryan for godt etter de gangene vi har spilt, men jeg hadde ikke peil etter som du spilte med mokujin jævlig tøft av deg og velge han synes det var det godt valg bedre enn nina nesten..men fengen til rising var kanskje noe nytt for deg kanskje.

KoIB:Tøft spillt av dere mot UTH .-).Vi har vel aldrig møtt noen av dere noen gang i turneing før og har bare spilt en kveld med dere, men først nå var det inponerne av dere. Denne gang keep up the good work. Eagle var den som imponere mest, men hawk prøvde seg med vansklige aircomboer som fungerte halveis. Det er kanskje noe du ikke burde gjøre på en turneing, but very nice play from both of you.

justincase:Kult at det er flere som prøver seg med christie..
hygglig å snakke med deg ønsker deg lykke til nesten gang (dead alchemist)

Cheif Gutti: drit bra opplegg, cool host greier.. nice kaz..hehe ga feng å greier..bra bryan reddet, hehe.:tommelopp:

Rising Uppercut and Dead Alchemist
thanks to everybody and for a great play...:D
 
#99
NiloPilo:Synd du ikke møtte med law hadde du kanskje greid deg litt bedre. Kult å se deg første i kamp mot junior siden det var hans første kamp i tillegg til at det var en tourney. takk til deg også.
[/b]
Dude! hehe, Junior var kul å spille mot! Selvom det var hans første turnering så var det fett å spille og tape mot han :D Morro all the way, men jeg kan faktisk ikke tro det, jeg lærte mest av denne turneringen her! Altså å holde is i mangen! bare slappe av, ikke stresse. Håpet på å møte din bryan faktisk. Ikke fordi det hadde blitt lett men det stikk motsatte! Gleder meg til neste turnering vurderer å bruke en helt annen en, ikke law og heller ikke lei :D men gutti sett igang noe da!!
 

EagleJin

Bear Necessity
KoIB:Tøft spillt av dere mot UTH .-).Vi har vel aldrig møtt noen av dere noen gang i turneing før og har bare spilt en kveld med dere, men først nå var det inponerne av dere. Denne gang keep up the good work. Eagle var den som imponere mest, men hawk prøvde seg med vansklige aircomboer som fungerte halveis. Det er kanskje noe du ikke burde gjøre på en turneing, but very nice play from both of you.
[/b]
Takker :svette: :)

Tviler sterkt på at Hawk eller jeg noen gang kommer til å gå bort fra flash-forsøkene :p. Er nettop det som gjør spillet kult for min del ^^.

Nilo: Jeg hører Roger er ganske ensom på lista over brukte chars... ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.