Tekken 5 Tournament

Status
Stengt for ytterligere svar.
Takker dead alchemist :)

Men som EagleJin sa, så er er det veldig liten sjanse for at jeg går vekk fra flash-forsøk. Hwoarang uten flash ville blitt utrolig kjipt, siden han har så mye å spille på i den retningen. Hwoarang eier best med hardskill-combos :kul: (..når de går inn.. :svette: )
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
justincase:Kult at det er flere som prøver seg med christie..
hygglig å snakke med deg ønsker deg lykke til nesten gang (dead alchemist)

[/b]
Eyh, under NM vant du 3-1, på lørdag vant du 3-2, neste gang... :tommelopp: Hehe, men uansett, gratulerer, og gleder meg til å spille mot deg igjen! ^_^
 

MadCow

Lokal moderator
Nilo: Jeg hører Roger er ganske ensom på lista over brukte chars... ;)
[/b]
Hmm... hvis ikke Nilo tar han så må vel nesten jeg ta det :p

Erger meg fortsatt litt over tapene, men sånn er det vel alltid.
Får komme sterkere tilbake nesten gang.

Dead-Alchemist : Var vel ikke det at jeg hadde spilt så mye mot din Bryan før, men mye spilling mot Bryan har jeg hatt.
Var bare glad jeg ikke spiste flere veggcomboer.

Justin-case : Den 3-1 kampen du tapte mot Dead-Alchemist i NM var vel egentlig 3-0? Men stå på, plukk opp noen
heftige christie juggles så blir det bra :)

Har trente Jack-5 idag :flau:
 
Det var en vell organisert turne, takker spiderman og Speselt Gutti. Jeg lærte meg en ting av denne turneringa, At man aldri skal prøve å spille flashy!!! Skal man spille for å vinne så skal man spille med strategi og ikke prøve å avslutte med flashy move! Det er vel derfor jeg tapte mot Deadalc mens jeg leda 2-0. men men.leker man gærn,så gir man fra seg en billig kamp. ikke no unskyldning! det blir ingen nåde eller flashy game neste gang. Sorry supo fordi jeg var Ego. I LET U DOWN
Det var 5 star player på den turneringa (min mening)

1, Nilo. fordi han viste oss alle sammen hvor bra Lei kan være selv om han er crap Rank :ler: Han var den beste

2, Jinsama. som sagt,han er NM og Nordisk mester!!!! han viste oss IGJENN hvordan man skal bruke Christe som ikke er S rank en gang. Jeg ble atter en gang imponert, selv om han gikk på samme Comboen Feng brukte i finalen, Syns ikke det var den beste avslutningen men men. det er jo om å vinne over mestern.

3, Madcow. HVA FAEN ER DET HAN DRIVER MED??? ER HAN VIRKELIG EN GAL KUUUU?? Tenkte jeg da jeg så han velge Moku :blunk: Men han viste oss at det er faktsik mulig å spille så bra med så mange char :tommelopp: 3 dje plass pga det,og fordi teamet han's kom så lang't

4, EAGLEJIN. Du er norges beste kuma det er ingen tvil!! du viste oss alt på den turneen. jeg har ikke så masse å si om det

5, Supo. Ikke fordi han er teammate liksom, men han var en av de mest stabile spillerene! PRO DEFENCE PRO ATTACK ETC som jeg forventa meg.

Til slutt vil jeg egentlig sammenligne meg med Wallace :tommelopp: han imponerte meg med wall comboen etc! Vil spille med dere gutta masse egentlig det er bare å ringe Jinsama eller wallace! Gleden er altid på min side.

Som jeg kanskje klarte å forklare meg litt! Vinnerne av den turneringa var egentlig i mine hender mener jeg da...... Hvis jeg ikke hadde kødde med den kampen og dro med meg Supo ned.... :tommelned: så ville det nok ha hvert En Finale UTH vs Nightmare Som alle ønsket seg mener jeg..... men grattis til vinnerne allikevel! Lykken var på deres side. sorry men det er mine meninger som alle andre også har!

Jeg så uttrykket ditt siste runden Jinsama og den dritt komboen til Feng irriterte deg veldig, hvertfall når du gikk på den hele tiden! men men du er den beste anyways! Husk at Feng er BROKE!så det er ikke mye å skryta av den seieren man vinner med Feng! men ikke christie er en annen story, vi så vel et pr 3 christie der og kvaliteten på alle. du rocker

Kranigal hvor ble det av deg a?? skulle jo denge Norges beste paul'en tenkte jeg da, men han kom ikke ut av hulen sin
 
Hrrr.. Skulle gjerne vaert med paa turneringen. Hores ut som det var mye morro :]

Temmelig ustabil i tekken om dagen, med tanke paa at jeg ikke spiller saa mye. Fikk invitasjon baade av Jinov og MadCow, neste gang er jeg med :)

Kommer hjem fra Hongkong mot midten av mars, forovrig har jeg blitt avhengig av Gundam Suit, de faa arcade hallene som har tekken5 her, har ingen god motstand. Til tross for at jeg er PAD spiller, har jeg ikke tapt en eneste duel so far!! Det er forsaavidt tekken 5.2 her, det er jo litt morsomt aa spille da.


Grattis med seieren til thomas og dead!

En ekstra :tommelopp: til Atilla og Philip. Flashy isteden for A4 spilling med paul og stille med mokujin staar det respekt av :kul:


Snax gutta
- Daniel / Sniken
 
1, Nilo. fordi han viste oss alle sammen hvor bra Lei kan være selv om han er crap Rank :ler: Han var den beste
[/b]
Dude :grine: I love u! And supo! jeg elsker dere alle!! haha.... misson complete! det var det jeg var ut etter! Som faktisk jinsama og jeg snakka om! Lei har potensial til de grader selvom han er har crap rank!

Og synd med paul da!! hehe, men thats the price to pay hvis du spiller flashy, husker enda på Nm, haha, du skulle drepe han ene med halv salton til paul!! hahaa..lættis
 
Kranigal hvor ble det av deg a?? skulle jo denge Norges beste paul'en tenkte jeg da, men han kom ikke ut av hulen sin[/b]
Kranimal spiller ikke med Paul..DAKO gjør!! MorningRain som liker å hisse opp stemningen litt bare..:p han er dn ukontrollerbare i Team Kasa..dessverre..
 
Dere må lære dere å se hvem som skriver hva......

kanskje jeg noen ganger har skrevet at jeg blaster skillz...så er det noe alle sier ....

har aldri sagt jeg har den gærneste Paul......

Jeg har gått i dvale spiller 24-7 sier ifra når jeg kommer ut av hulen....
 
aheioæaheioæaeaUheioæaueaHæoiae Gæren Kranimal..!

Kranimal er norges beste Wang..!


Hugs dukker opp neste turnering....
 
jaja..drammens folka har hvertfall fått et rykte..synd det måtte være et slikt et..:p mer trening på Team Kasa!! si fra når du vil spille 9lo..fredager er som sagt en fin dag å spille på!;P
 
From Mad K.O A-group

Team Devine :Vi følte vel ikke så stor mostad fra wangen til MadSkills, men når han spiller med beak så er det mer i vente. Det var beak jeg fryktet å møte,stå på..Madcow du kjente tydlig vis bryan for godt etter de gangene vi har spilt, men jeg hadde ikke peil etter som du spilte med mokujin jævlig tøft av deg og velge han synes det var det godt valg bedre enn nina nesten..men fengen til rising var kanskje noe nytt for deg kanskje.

Rising Uppercut and Dead Alchemist
thanks to everybody and for a great play...:D
[/b]
Følte ikke helt jeg fikk det helt til mot deg i matchen, dead, men jeg er jo relativt fersk Wang-spiller. Skulle gjerne hatt Baek akkurat da; mener å kunne huske at du ikke var så begeistret for å møte han... :) Vi får ta noen matcher en kveld.
I etterkant lurer jeg på hvordan det kunne ha gått hvis jeg hadde møtt Rising først, har spilt en del Feng-kamper i det siste (selv om det ikke så sånn ut i turneringen ;) )

Jeg jobber forøvrig med å bli en like dyktig mokujin-spiller som min lagkamerat, MadCow, men har et stykke igjen...

Kranimal er norges beste Wang..!

[/b]
Jeg tror det er fler som har lyst på den tittelen... Vi får spille om det ved neste mulighet; ser ikke bort fra at både Nukleuz og Supo har lyst til å hevde seg og...
 
Så for litt sia at det var et lag som kalte seg for Punjabi Tigers, hvordan gikk det med dem??? (mulig å legge ut kampoppsettet???...if not too much asked)

Var det 1 der som kalte seg for Andre Groseth?????
 

MadCow

Lokal moderator
Så for litt sia at det var et lag som kalte seg for Punjabi Tigers, hvordan gikk det med dem??? (mulig å legge ut kampoppsettet???...if not too much asked)

Var det 1 der som kalte seg for Andre Groseth?????
[/b]
Punjabi Tigers dukka ikke opp, så vi antok de var fra drammen.
Andre Groseth var med ja, men husker ikke hvordan det gikk.

Kampoppsettet husker jeg ikke helt, men Gutti må vel fortsatt ha det.

Slutten gikk som følger:

Semi vinner bracket
Mad K.O A (Rising + Dead A) - Divne(MadC + MadS) 1-0
KoiB(Eagle + Hawk) - UTH(JIN + Wallace) 0-1

Finale vinner bracket
UTH - Mad K.O A 1-0

Semi looser bracket
Flawless(Nilo + reckless) - KoiB 1-0
Divine - Nightmare(Jinov + Supo) 0-1

Finale looser
Nightmare - Flawless 1-0

Taper fra winner bracket mot vinner fra looser bracket.
Nightmare - Mad K.O A 0-1

Finale UTH - Mad K.O A 0-2
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Justin-case : Den 3-1 kampen du tapte mot Dead-Alchemist i NM var vel egentlig 3-0? Men stå på, plukk opp noen
heftige christie juggles så blir det bra :)
[/b]

Ehh... Nei? :)

Uansett, flere nevner at jeg mangler juggles i spillet mitt, og jeg tror ikke jeg kunne vært mer enig... Greia er at jeg aldri har brukt det, eller konsentrert meg på det, så har overhodet ikke peiling på det! :p Og vet ærlig talt ikke om jeg orker å sette meg inn i det/ integrere det i spillestilen min!

Mye derfor også jeg synes det er så moro å se JINsama, og spesielt reckless, som spilte med en del effektive juggles!
Men kanskje jeg lærer meg det engang... Og hvis ikke skylder jeg bare på personlig spillestil og integritet, pluss at juggling er bare SO last year dah! Skikkelig 2005 lizzom! :ehm...:
 
Dude, skal du virkerlig vinne kamper, må du lære deg juggles! Nesten helt umulig og faktisk veldig kjedelig å se på 10 strings, Puch, Kick...les siggen til Eagle:D den sier det meste!
 
Gærnt, Madcow...........
 
Det var en vell organisert turne, takker spiderman og Speselt Gutti. Jeg lærte meg en ting av denne turneringa, At man aldri skal prøve å spille flashy!!! Skal man spille for å vinne så skal man spille med strategi og ikke prøve å avslutte med flashy move!
[/b]
Spill flashy! Var genialt kult å se på da du fikk det til. Greit at man ikke alltid har like god sjanse da, men om man vinner står det enda mer respekt enn om en som bare spiller kjipt vinner. En annen ting jeg har lært meg, er at det ikke er like lurt å tenke flash hele tiden, men være åpen for det, og når sjansen byr seg er det rett på flash-siden. ;)
Ellers så jeg at du brukte f+1+2 noen ganger. d+1+2 funker bra etter det som set-up. Så ingen forsøk, men håper å se noen ved senere anledninger (bare ikke mot meg.. :p )
 
Yo folkens jeg er Infamous!.. reckless er bare et navn jeg måtte bruke på forumet pga infamous var tatt hehe:D
men ikke så big deal så lenge alle vet det er samme person.

kult du skreiv opp lista, ble litt sjokka der Nilo vi gjorde det ganske bra jo! :ler:
 

oma

Village Drunk
så det er deg jeg har en rematch mot? :p husker du sa det på gaten :p hehe, får håpe det kommer en slik turnering i sommerferien også da :p kanskje jeg kan komme med en tur å være med på en av dem!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.