Tekken 5 Tournament

Status
Stengt for ytterligere svar.
så det er deg jeg har en rematch mot? :p husker du sa det på gaten :p hehe, får håpe det kommer en slik turnering i sommerferien også da :p kanskje jeg kan komme med en tur å være med på en av dem!
[/b]

hehe ja det var meg, må ikke tro jeg har glemt deg, du som stakk av med min mini ps2 silver som jeg nesten eide, men så tar du meg på "GREAT" men sånn er tekken.

hvorfor var ikke du på spiderman da? det var ingen law spillere, kunne trengt en. :tommelopp:

oma

Village Drunk
ble litt langt å reise fra bergen for å spille en "små"turnering, jeg vil gjerne komme i sommerferien hvis det er en turnering da, og da kan vi spille igjen, men jeg stiller nok ikke med law (og spiller ikke om slim-siver-ps2 for den er min :p ) håper jeg blir god nok med bruce til å stille i turneringer med ham

aheioæaheioæaeaUheioæaueaHæoiae Gæren Kranimal..!

Kranimal er norges beste Wang..!

Hugs dukker opp neste turnering....
[/b]
Haha norges beste wang nå? :blunk: Jaja tror Supo har den tittelen allerede, soz mate :kul: try another door....

Det å ikke ha juggles i game'et sitt, det er for å si det rett ut ganske tragisk!
Det vil si at game'et ditt kun består av pokes og random moves. Selvfølgelig, det går ann å spille sånn.. men man blir ikkeno bra av det. Starte med juggles koster deg en kald vaffel, ikkeno pes å starte med det.

Juggles hører hjemme i alle fighting games! :tommelopp:

Juggles, set-up's og mind games ++ er det som gjør fighting games så morro som det er! :kul:

MadCow

Lokal moderator
<div class='quotemain'>
Justin-case : Den 3-1 kampen du tapte mot Dead-Alchemist i NM var vel egentlig 3-0? Men stå på, plukk opp noen
heftige christie juggles så blir det bra :)
[/b]

Ehh... Nei? :)

[/b][/quote]

Hmmm.. mulig jeg blander deg men en annen. Men så en kamp av Dead A, der han måtte holde forover inne en hel runda pga han hadde trykka på start.

Bare for gøy telte jeg opp hva jeg fikk med Moku.
5 ganger
Devil Jin og Jack-5
3 ganger
Steve, Law, Feng, Paul, Kuma og Marduk
2 ganger
Bruce, Lei, Baek, Ganryu og Yoshimitsu
1 gang
Julia, Nina, Xiaoyu, King, Heihachi, Lee, Jin, Raven og Hwoarang.
0 ganger
Anna, Christie, Kazuya, Roger, Bryan og Wang.

Skal vel ikke klage, kom igjennom de fleste :)

Var gøy å få spille så mange kamper, heia forhåndskvalifisering ;)

hvem dude var det som dro flares på tekken NM??..christie spillern..

hvem dude var det som dro flares på tekken NM??..christie spillern..
[/b]

woord det var meg :ler:
Skal dra air-flares neste NM :tommelopp:

yo kommer det noe footage snart fra turneringen, så en som filmet!
hvor mye fikk han filmet? noen som vet.. Alt? hadde vært genialt om han gjorde det :D

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Da kan jeg kjøre noen Electric Boogie greier, så blir det fest! :) Men du drar air-flare? Det er jo litt kred! :tommelopp:

Det å ikke ha juggles i game'et sitt, det er for å si det rett ut ganske tragisk!
Det vil si at game'et ditt kun består av pokes og random moves. Selvfølgelig, det går ann å spille sånn.. men man blir ikkeno bra av det. Starte med juggles koster deg en kald vaffel, ikkeno pes å starte med det.

Juggles hører hjemme i alle fighting games! :tommelopp:

Juggles, set-up's og mind games ++ er det som gjør fighting games så morro som det er! :kul:
[/b]

Med dette da friskt i minne, og med tanke på at jeg fortsatt tar totalt avstand fra juggles i spillet mitt, er jeg egentlig bare enda mer fornøyd med innsatsen min, og enda mer fornøyd med at jeg vant ihverftall en del runder mot såpass sterk mostand, når jeg er såpass tragisk...
Så kaller det en type "konstruktiv kritikk", ihvertfall for selvtilliten min, med tanke på at jeg egentlig er drit dårlig fordi jeg ikke bruker juggles, men ikke SPILLER så utrolig dårlig...
Men kan jo hende jeg bare har flaks og da? :svette:

Yeah yeah, Mr. Grandma, jeg spiser den kalde vaffel`n isteden jeg!

MadCow

Lokal moderator
yo kommer det noe footage snart fra turneringen, så en som filmet!
hvor mye fikk han filmet? noen som vet.. Alt? hadde vært genialt om han gjorde det :D
[/b]
Vi filma en del kamper. Kunne selvfølgelig ikke få med alt siden det varte så mange timer. Prioriterte lagene Divine og Mad KO C. Har med semifinalene fra både winner og looser bracket tror jeg, så det betyr vel to kamper av dere... men husker ikke helt sikkert.

Regner med å få ut filmene iløpet av helga i hvertfall.

woord det var meg
Skal dra air-flares neste NM [/b]
Guy, du må dra windmill isteden..du må dra moves som christie også har vettu! ;o)

woord det var meg :ler:
Skal dra air-flares neste NM :tommelopp: [/b]
Neste NM så skal du ikke få komme på scenen engang, er kun plass til 1 Christie i sluttspillet... mwoahahah :p

Så kaller det en type "konstruktiv kritikk", ihvertfall for selvtilliten min, med tanke på at jeg egentlig er drit dårlig fordi jeg ikke bruker juggles, men ikke SPILLER så utrolig dårlig...
Men kan jo hende jeg bare har flaks og da? :svette: [/b]
Var forsåvidt det det var ment som også, hadde bare håpa du skulle ta det litt mer innover deg. Så du faktisk lærte deg en juggle eller to. :D
Tror du hadde syntes det hadde vært kulere å spille da også.

<div class='quotemain'>woord det var meg :ler:
Skal dra air-flares neste NM :tommelopp: [/b]
Neste NM så skal du ikke få komme på scenen engang, er kun plass til 1 Christie i sluttspillet... mwoahahah :p
[/b][/quote]

hah! we`ll see about that :p

Det blir muligens en omgang til mot sommeren ca. om 2 månter. tror det blir 3 personer på vært lag.. Men ingen ting er helt sikkert enda men det blir vell en liten pause fra tekken nå, og full start til sommer.
tror det blir siste tekken 5.0 oppleg på spiderman,

så da gjelder det..

om det blir haha :D

MadCow

Lokal moderator
Ok, da er endelig kampene ute. Kamper og oversikt over lag finner dere på
http://blindern.mine.nu/tekken/spider2/

Fikk dessvere ikke med hele kampen mellom KoIB og flawless. Måtte bytte tape.

MadCow ftw!
Gjør ikke noe MadCow. Du fikk med den viktige delen ^^

Var digg å se kampene igjen. Ikke minst Kuma "eier" Devil Jin :p
Og takk JINsama. Den kampen er en av de kampene jeg blir slått ut av tourney uten å gjøre mye feil. Slått med ren ownage bare. Digg! :p

Må se på resten av kampene senere i dag.

Ok, da er endelig kampene ute. Kamper og oversikt over lag finner dere på
http://blindern.mine.nu/tekken/spider2/

Fikk dessvere ikke med hele kampen mellom KoIB og flawless. Måtte bytte tape.
[/b]
kjipt at dere fikk så lite av oss fikk kun med de kampene vi gjorde det dårlig >_<, ikke så mye å skryte av det der nei :p

men kule kamper var det,

men skulle gjerne sett Nilo mot eaglejin!! det var den beste matchen jo!! :ehm...:

Nice!! Kult å se seg selv spille. Men dere skulle tatt med dere,(Infamous) Christie Vs Julia(Spawn) kampen fordi den var faktisk flashy å se på og (Eagle) Kuma Vs DJ(wallace) kampen var også konge! men men, neste gang tar jeg også med cam!! og alle andre grin.gif eller så kan vi bare koble til en dvd opptaker eller faktisk en vhs til ps2 og ta opp alt! grin.gif enkelt og greit!! Men ja...fett av deg madcow at du filma
Go team Flawless.... :p

MadCow

Lokal moderator
Nice!! Kult å se seg selv spille. Men dere skulle tatt med dere,(Infamous) Christie Vs Julia(Spawn) kampen fordi den var faktisk flashy å se på.
[/b]
Litt vanskelig å bestemme seg for å filme en kamp etter man har sett flashy spill ;)

Må også takke ImmortalG for så mye filming, og Madskills for å stille med kamera.

EagleJin

Bear Necessity
Og IronFist vant jo hele turneringen!! Nei...?
--

Innmari kult at så mange kamper ble filmet. Go, crew filmcow! :D

Reckless/Nilo: For å være ærlig er jeg sjeleglad for at Nilo vs meg ikke er der. Bjørnen tapte jo for tullete setups som bare virka >.<.. Men props til Nilo for å bruke dem riktig, selv om jeg gjorde en jævlig dårlig kamp :D

Status
Stengt for ytterligere svar.