TEKKEN 5 turneringer

#1
Det begynner å nærme seg en tekken 5 pre-launch turnering på Spaceworld i storgaten snart, som det har vært snakk om. I følge dem skal de prøve å ha det i juni en gang..


"Her kan vi skrive opp turneringer som holdes av butikker og ikke minst NM når det nærmer seg" :D

Jeg kan kommer med update når jeg vet mer.
 
#2
Flott!

Skal vi skrive opp små turneringer her også? :S
Sånne for morro skyld hjemme hos folk osv. eller skal vi holde oss til egne emner kanskje...
 

MadCow

Lokal moderator
#3
Vi har jo allerede tråden med det beskrivende navnet tekken.
Er vel naturlig å poste småturneringer der, og så kan vi ha denne til litt større og mer offisielle turneringer.
 
#4
Her skriver vi opp når det er turneringer som blir arrangert av butikker og lignene. Ikke skriv her om hjemmeturneringer det tar vi på den andre som heter "sugen på en skikkelig tekken kveld". ok?
 
#7
Siden PAL tekken kommer i slutten av juni begynner det å nærme seg turnerings tid. Det blir release date turneringer først på spiderman og spaceworld..og senere kvalifiseringer til NM i forskjellige butikker.

Mer finner jeg/vi ut når det nærmer seg.
 
#8
24 juni er det siste jeg hørte iallefall ;) release PAL
 

MadCow

Lokal moderator
#10
Opprinnelig skrevet av risinguppercut@01.06.2005, 11.44
Spiderman skal ha tekken5 realese turnering..yee
228510​
Når er den, og hvordan melder man seg på?
 
#11
Savegame inviterer til turnering i Tekken 5 i sammarbeid med Spider-Man og Nordisk film lørdag den 11. juni. Turneringen starter klokken 15:00.

Premier og regler vil bli lagt opp på Savegame.no i løpet av uken. Det vil være mulig å melde seg på ved å skrive seg på en liste i Spider-Man butikken, online på Savegame.no eller ved å sende en mail til tekken@savegame.no.

Vi håper at dette vekker deres interesse, å satser på en spennende og gøyall turnering!
 
#12
Nicey! ..Og hvem ble den første påmeldte? :D
 

MadCow

Lokal moderator
#13
Opprinnelig skrevet av Red Hawk@02.06.2005, 14.18
Nicey! ..Og hvem ble den første påmeldte? :D
228932​
Er det mulig å se en liste over de påmeldte noe sted?
 
#17
Opprinnelig skrevet av risinguppercut@12.05.2005, 18.36
Det begynner å nærme seg en tekken 5 pre-launch turnering på Spaceworld i storgaten snart, som det har vært snakk om. I følge dem skal de prøve å ha det i juni en gang..


"Her kan vi skrive opp turneringer som holdes av butikker og ikke minst NM når det nærmer seg" :D

Jeg kan kommer med update når jeg vet mer.
219010​
he he selv synes jeg tekken suger, men vi er fårskellige sån er det bare :tommelned: det suger sorry men det jør det
 
#18
Waru: Virkelig nyttig post! Virkelig! Kom hele veien inn hit bare for å spamme, kudos my man!

Havok: Det er nice! Men åssen rota du deg inn i Tekken tourney? Ekke du Bemani man #1 da? :D
Anyways, jeg nevner en ting bare.. som jeg håper dere tar med på reglene. Og det er at vi bruker 120% lifebar.
 
#19
JINsama: Jeg har fått hjelp av Chiefgutti, så reglene skal nok uansett bli bra. Helt hvordan de blir vet jeg ikke, er ikke jeg som står for dem. ;) Når det kommer til hvordan jeg rota meg inn i det; vel, jeg liker spill og jeg liker å holde konkurranser. Så hvorfor ikke gjøre det. Det er sånt som dette Savegame kommer til å drive med. :)

Vi har også bestemt (sammen med Spiderman) at vi skal ha finale onsdag 28. juni. Så konkurransen den 11. juni er innledende. De beste går videre. ;)

Hvis noen har problemer med å bruke registreringsskjemat på siden, er det bare å sende meg en epost på tekken@savegame.no. Innkluder navn, nick, addresse, postnummer, sted, telefon og epost. Dere kan jo også forklare hvilken feilmeldinger dere får. Alt dere egentlig behøver å gjøre er å registrere dere på forumet, da kan dere bruke skjemaet.

Igjen, håper så mange som mulig kan komme. :)
 
#20
Sånn da sendte jeg mail for meg og kompissen min ;)