TEKKEN 5 turneringer

Okey....har lest litt nå, og må si en ting!! FUCK ALLE SAMMEN!!! Dere så jævlige horer hele gjengen. Er ikke noe vits å si hvem som er dyktig og hvem som ikke er det. "Yo...æææææ jeg banker deg i tekken jeg" Finner vi ut på lørdag, hvem som er best. Så spar meg det kommentarene "jeg suger i tekken5, men jeg degger alle" "har ikke tid til å spille jeg, men jeg er flink" Alle her spiller, jeg spiller, Duke spiller, bergensfolka spiller!! ALLE FOR HELVETE SPILLER!!! Okey...nå må jeg telle til 10.....uhhh...pust ut..og inn. Vil bare si, er lei folk som alltid har en unnskylding på alt.

Kort og greit, spiller du en tekken kamp, mot en motstander, så skjer dette, enten, så vinner du, da er du bedre enn han andre, men det kan hende motspiller vinner, da er han bedre enn deg. Eller så blir det draw, da er dere like gode, eller begge to suger... Så enkelt er det.... Elsker dere alle... :blunk:
 
Ekke helt enig med deg Nilo..
Da vil det si at Brasil skal vinne fotball VM hver gang da?
Når det gjelder å vinne i Tekken, så kan det hende en bedre spiller taper mot en dårligere spiller. TTT var kanskje et unntak der.
Dette er ikkeno unskyldning av noen slags, men heller mitt syn på det du posta her nå. Spilles skal det uansett på Lørdag! :tommelopp:
 
Vel, det kom ut feil. Jeg har spilt mot bergensfolka før. Tror blant annet bergivan var en av dem. Var noen bergensenesom hylte etter Jackene mine. :D Eller var det Sniken? Sniken hylte uansett iallefall. :p

Nilo: Jeg har IKKE spilt T5. Hard fakta, jeg fikk faktisk ps2 AKKURAT NÅ. *lol* Så skal game som FAEN den ene dagen jeg har igjen.
Du husker under gameparty i Feb/Mars Nilo? Jeg begynte med Feng Wei i turneringen og kom meg til finalen.
 
Ok, er i gang nå. Men åssen får jeg spenn? arcade modus? kan jeg ta 1 runde og 30 sek? Vil ha andre kostymer til NM.

Noen svar meg ASAP! :D
 

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Duke@08.09.2005, 21.37
Ok, er i gang nå. Men åssen får jeg spenn? arcade modus? kan jeg ta 1 runde og 30 sek? Vil ha andre kostymer til NM.

Noen svar meg ASAP! :D
259581​
For aa faa spenn er det lurt aa runde story battle med alle karakterene. Faar 100 000 for hver.
Etter det er det arcade mode med en runde
 
Duke :) du har så søtt bilde... jeg blir fortryllet hver gang jeg ser på det.. hehe... Kamp Lørdag.... Glder meg:p
 
YO!!! Det jeg mente i min siste post var at, jeg elsker dere alle:) Greit kanskje jeg formulerte det feil, men pointet er: Det blir en vinner av kampen, og han er bedre, kanskje akkurat der og akkurat da, men han vant. På en måte så er jo det målet, du skal vinne, samme faen hvordan du vinner, men du skal vinne. Så da hjelper det ikke å si, faen har jo ikke spilt så mye da. Eller ja, men seff det finnes jo untak som duke... men men..samme faen... jeg skal faen meg lage et show...i nm!!! Gir faen i alt!!! WHOOO HOOOO :ler:
 
Takk Bergivan :D

Har runnet T5 noen ganger nå, herregud hvor mye rart shit det er i det spillet. Jeg angrer så jævlig at jeg valgte Feng Wei til NM foran Lei, men done er done. De som velger Bryan, Nina og Steve kommer til å ha en jævla fordel ser jeg. Fy faen for noen latterlige characters, alle som bruker disse chara i NM vil overhodet ikke imponere meg. Disse 3 chara er jo helt insanse. Anyway : Lei, Julia, Bryan, Marduk og Feng Wei er chara jeg prioterer. Digger chara som faen. Men som sagt så har jeg bare en dag på meg, så får gå i practis med Feng, lære meg alt, ta litt mot comp slik at jeg husker stasjet, så får jeg det ligge til jeg drar til NiloPilo imorgen sammen med JinPsycho. Er vel det beste jeg kan gjøre. Violet skal dessverre ikke delta, da han er opptatt med noe annet. Synd, men pytt pytt.

Tekken 5 er faktisk litt moro, men fortsatt et useriøst spill i mine øyne. Ser vel egentlig fram til neste VF spill bare.
 
Er enig med JIN, 1 eller 5 kamper har ingen ting å si, iallefall ikke i Tekken 5.
Deathmatch må til hvis du skal finne ut hvem som er best. Iallefall 20-30 kamper.
 
Jeg føler for å ønske alle sammen lykke til, og ha så mye moro som mulig. Aller helst vil jeg gjerne se en som spiller med Nina stikke av til LA.. ;)

Forresten, er det noen jenter som skal være med egentlig? Om noen har klart å kvalifisere seg gjennom Spiderman.
 
Jeg tror at i et slikt spill som Tekken 5 så kan de fleste vinne NM, rett og slett. Noen chars er for owerpowered, og ting som ikke skal skje kan skje.

Så sånn sett er det uhyre åpent, men håper seff at en fra Team Spiderman vinner. :tommelopp:
 
Opprinnelig skrevet av BergenIvan+08.09.2005, 22.07-->
Duke :) du har så søtt bilde... jeg blir fortryllet hver gang jeg ser på det.. hehe... Kamp Lørdag.... Glder meg:p
259598​
[/b]

<!--QuoteBegin-Duke
@08.09.2005, 23.27
Takk Bergivan :D

259649​
Nå får dere roe ned litt i svingene her...



EDIT:
Hu var sexy da duke:p
 
Dama di og Nukleuz :)) Er for er en grunn at vi er med i "sexy girls" klubb, en eksklusiv klubb. :)
 

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av Duke@09.09.2005, 00.34
Så sånn sett er det uhyre åpent, men håper seff at en fra Team Spiderman vinner.  :tommelopp:
259658​
Haha! Du kan jo håpe :p

Don't blame me if you lose.. Just.. Bear with it :kul: :svette:

--

Men dette er HELT FEIL emne å bable om div. NM-greier i. Bruk NM-emnet ;)