Tekken 5

#1
Yet another upgrade to Tekken 5 is just around the corner, and it isn't just a minor patched up version this time!

Word has leaked out on the next installment of the Tekken franchise, Tekken 5: Dark Resurrection, thanks to a small advertisement in the latest Famitsu magazine that shows the words "Tekken 5: Dark Resurrection" plastered on the cover of the issue of Arcadia being released at the end of this month.

Tekken 5: Dark Resurrection looks to include more than just a few character balancing tweaks as was the case with the 5.1 upgrade. There is a strong indication that not only will new items be added, but the stages will also be re-done and two brand new characters added! If the name hints at anything, it's very probable that there will be at least one old character returning to the lineup.

Unlike Tekken 5.1, it does not seem this will be a free upgrade for owners of the existing coin-op machines. Word has it Tekken 5: Dark Resurrection is slated for release at the end of the year in arcades across Japan, and if the past has been any indication, the U.S. coin-op release should happen around the same time. No console port has been announced.


Info hentet ifra Tekken Zaibatsu

Da er det ok hvis ikke Tekken5.1 kommer på console, men da MÅ Tekken DR komme. Jeg krysser fingrene ihvertfall!
 

EagleJin

Bear Necessity
#2
Aiai!

NAMCO har virkelig gått av veien for å gjøre som storebror Sega/AM2 med Tekken 5:EVOLUTION :p

Lurer på hva de mener med balanserinstiltak.. Håper det ikke betyr at alle blir like gale som Feng (etter min mening; "mr. 0 recovery cheapshot b+1+2++", heh)...

Ser frem til de nye karakterene! Venter i spenning på Mishima Zaibatsus fighter ørn: "Eaglectic".
 
#3
Dette høres genialt ut!

Bare de to nye karakterene ikke er like ubalansert som blant annet Feng er nå. Lurer også på hvilke stilarter de vil ha.

..dark ressurection. Høres nesten ut som om Devil eller Ogre har noe med dette å gjøre.. skummelt.
 
#4
Jeg er også veldig spent på DR, jeg bare håper ikke de 2 nye characters'a gjør sånn at DR blir ubalansert.. igjen!
Sånne characters som Nina, Feng, Steve og Bryan (i T5) er bare latterlige. Og de må lukes ut av Tekken, ihvertfall fikses!
Håper det ikke blir altfor lenge til det kommer mer nyheter om denne upgrade'en. :tommelopp:
 

MadCow

Lokal moderator
#5
Opprinnelig skrevet av JINsama@27.08.2005, 05.14
Sånne characters som Nina, Feng, Steve og Bryan (i T5) er bare latterlige.
255590​
Du glemte Raven ;)
 
#7
Opprinnelig skrevet av JINsama@27.08.2005, 11.40
Ikke alle S og A Ranked characters er duste, bare de jeg nevnte.  :kul:
255600​
Haha så lenge det går i din favør er det heeeeeeeeelt greit? lol..
 
#8
Nuke: Det var bare skada sagt... Law, Devil Jin, Heihachi, Roger Jr, Wang etc er ikke i min favør.. er de? Ja, alle jeg nevnte er rank'a som de beste.. men alikevel.
De 4 første (Nina, Feng, Steve og Bryan) jeg nevnte her er ikke Top Tier, de er GOD Tier.
Anyways, ikke gjør om detta til et Tier topic, ta det heller på de andre thread'sa. :tommelopp:
 
#9
tekken dr høres virkeilg kult ut.
lurer på hvilken spiller som kommer tilbake, kanskje det er den kvinnelige versjonen av yoshimitsu
håper ikke det
uansett, når ville dette spillet kommet ut i Norge, mars+
 

oma

Village Drunk
#10
er det så å forstå at tekken dr har alle de "forbedringene" til tekken 5.1?
 
#11
Opprinnelig skrevet av JINsama@27.08.2005, 13.23
Nuke: Det var bare skada sagt... Law, Devil Jin, Heihachi, Roger Jr, Wang etc er ikke i min favør.. er de? Ja, alle jeg nevnte er rank'a som de beste.. men alikevel.
De 4 første (Nina, Feng, Steve og Bryan) jeg nevnte her er ikke Top Tier, de er GOD Tier.
Anyways, ikke gjør om detta til et Tier topic, ta det heller på de andre thread'sa.  :tommelopp:
255624​
Det bare virka så du ville ha det fram på den måten med slæske smileyen.. My bad
 

EagleJin

Bear Necessity
#13
:confused:

(klikk på smily)

Dustete design...
 
#14
Devil Gene: Christie er absolutt ikke en Top/GOD Tier.
Hun er B Rank. Jeg skjønner ikke hvorfor alle vil at hu skal være GOD Tier, hva gjør henne så bra?
 

oma

Village Drunk
#15
Opprinnelig skrevet av EagleJin@28.08.2005, 03.44
:confused:

(klikk på smily)

Dustete design...
255810​
mannen var jo barsk!

og de som trodde christie var den deiligste tekken spilleren? tro om igjen... men lurer fælt på hva moves de har... håper de finner på nye orginale og realistiske moves...
 
#17
Opprinnelig skrevet av JINsama@28.08.2005, 05.10
Devil Gene: Christie er absolutt ikke en Top/GOD Tier.
Hun er B Rank. Jeg skjønner ikke hvorfor alle vil at hu skal være GOD Tier, hva gjør henne så bra?
255812​
:svette: man blir så forvirra når man spiller mot henne! bevegelsen hennes altså. det er bare så irriterende :confused:
 
#18
Opprinnelig skrevet av EagleJin@28.08.2005, 03.44
:confused:

(klikk på smily)

Dustete design...
255810​
Oh my..de så ikke så geniale ut akkurat. Dragunov kommer sikkert med russisk boksing/bryting/eller hva annet som finnes en russisk versjon av. Lili..virker som hu er dømt til å bli lavt ranka. Hva trenger vi en slik (tilsynelatende) idiot for?
 
#19
For jeg skal lite ikke være Dragunov han så eid ut... Minna meg en eller annen grunn om Bryan :S
 
#20
Dragunov ?!?

Han så ut som Jin møter Volgin (mgs3) i duste versjon...

Hva mener du med at Feng må ut... han er jo kul, ikke er han alt for god heller.
At Nina må ut er jeg enig med...hun er ludderirriterendebiatchfeigmongo