Tekken 5

oma

Village Drunk
#41
det kan det da ikke være siden marshal fikk mangen av triksene til forest nå i 5eren (hvertfall ser det slik ut for meg, men jeg har da ikke spilt tag så mye..)

jeg tror faktisk dr bobonovish (eller hva faen) kommer jeg... ellers så har jeg ingen formeninger..
 
#42
Forest erstattet jo Marshall i T3, men så kom han tilbake i T4. Så de har samme teknikker ja. Derfor jeg er litt redd for om Namco finner på å gi dem forskjellige teknikker, og putte Forest inn igjen, uansett hvor lite trolig det er. Namco har funnet på sprø ting før også.

Han heter Dr. Bosconovitch ;). Og ja, mulig det, vi får vel vente på mer info..
 

MadCow

Lokal moderator
#43
Jeg holder en knapp på Gon.
Må jo nesten begynne å spille han hvis det blir mulig.
 
#44
Opprinnelig skrevet av Red Hawk@22.09.2005, 21.54
True Ogre er død, så det kan det umulig være. Devil Kaz er det heller ikke. Så det er nok en annen/noe annet. Bare vi ikke får Forest i tillegg til Marshall, så blir nok jeg fornøyd.
263318​

LOl..redhawk jeg trodde du viste hva namco drev med jeg, men i guess not. Hei is dead? men han er her, Baek var også dø..men faen han er jo sprekere enn noen sinne..
 
#45
quote: nilo pilo
og takk være gud at Steve blir voldtatt
vær så god
uansett, det spillet her kommer til å bli vilt, er litt usikker på Law i det neste spillet, håper det blir Marshall
synes nå at Dragunov kan bli litt mye, slik som Raven i tekken 5, bare min mening altså
lurer på om det blir nm i dette også..... :tommelopp:
 

EagleJin

Bear Necessity
#47
Opprinnelig skrevet av MadCow@22.09.2005, 23.57
Jeg holder en knapp på Gon.
Må jo nesten begynne å spille han hvis det blir mulig.
263332​
I så fall ville en drøm gått i oppfyllelse :flau: :svette:

Hail low-tiers!! :D

Men, som Hawk sier.. Devil Kaz blir litt vel mye Devil... Jin drepte Ogre (og bra er det, hehe).

Kan også godta et Bosconovitch-come back ;)
 
#48
Kan også godta et Bosconovitch-come back

la oss ikke håpe det....

Finnes ikke mer ubrukelig spiller....

Pang pang, ohyeah! super teknikk! Nei, ops, det var vist fallebakoverhemmeligteknikken! Oi...jeg tapte vist....
 
#49
Profiles for Lili og Dragunov, hentet fra Tekken Zaibatsu...

LILI
Name: Lili
Fighting style: Street Fighting
Nationality: Monaco
Age: 16

Lili is the only daughter of an oil tycoon residing in Monaco—she’s a true daddy’s girl.

4 years ago, while being attacked by a criminal group making profits from kidnappings, Lili suddenly became violent, and unexpectedly floored one of her attackers, it was at that moment that she first realized she took pleasure in defeating her opponents. However, deep down inside, Lili is a gentle person, she only wants to please her father, but she knows that he despises fighting. Troubled by her situation, she tells herself, “I don’t want father to hate me…but I want to continue fighting.” Her desire to fight couldn’t be contained, and for this reason, she uses a private jet to travel abroad to take part in street fights, which she enjoyed immensely.

One day, after defeating an opponent in San Francisco, she acquired an invitation to martial arts tournament. Lili noticed that the sponsor of the tournament, the Mishima Financial Group, caused her father much trouble. With the assumption of the Mishima Financial Group becoming a useful asset to her father, she was determined to take part in the tournament.

-----------

DRAGUNOV
Name: Dragunov
Fighting style: Command Sambo
Nationality: Russia
Age: 26

The coldest ground covered with an enormous river.

While conducting a geological survey for the purpose of resource development, a peculiar body was found beneath the endless frozen soil. The Military quickly dispatched the Special Forces to quickly quarantine the area—they later relocated the unknown body to their laboratory with total secrecy.

One month later, the military headquarters responsible for investigating the unknown body, thought of giving special orders to one man involved in the excavation. A man named Dragunov, a member of the Special Forces—the very symbol of fear on the battle—who has been dubbed the White God of Death because of his overwhelming fighting prowess.

Dragunov stood silently, nodding his head in approval, as he received orders to go to Japan.

-------------
 

EagleJin

Bear Necessity
#50
Tøft.. Takker for info, Aphasia ^^

Lei.. Ling.. Steve.. Og nå Lili. Namco går virkelig inn for å skrive teite historier for tida. Var noe slikt jeg forventet, heh.
Men Dragunov virker helt kul, selv om historien hans ikke er av beste slaget. Han høres ut som en menneskelig versjon av Toshin/Ogre :p
 
#51
Opprinnelig skrevet av arnis@29.08.2005, 21.11
Har egentlig ikke tro på tekken. FØler at hele sjangeren er oppbrukt.
256294​
Jeg mener det var helt unødvendig av deg å komme hit å si det! hvis du ide hele tatt spilt T5 så hadde du ikke sagt det! så hold deg der borte i trøndelag,våg ikke å komme til oslo turne er etter det du har sagt, har sett mange av deg som hater spillet men deltar for det!!
 
#52
Opprinnelig skrevet av EagleJin@30.08.2005, 00.34
Er alt for mange som ønsker inn en karakter som allerede er der... Devil Kazuya finnes ikke, og kommer ikke til å eksistere så lenge Kazuya er med og har evnen til å kontrollere Devil-genet.

Jinpachi.. Håper han ikke blir spillbar, selv etter kraftig nedtoning. Blir alt for mange Mishimas i spillet.

Lili (?) minner for mye om Ingri (CFJ).. Blir enda en "la oss sette på et 'moderne' design"-karakter :p
Blir uansett spennende å se hva namco klarer å gjøre ut av DR.
256431​
((Devil Kazuya finnes ikke, og kommer ikke til å eksistere så lenge Kazuya er med og har evnen til å kontrollere Devil-genet)) helt seriøst eaglejin, ok han er kanje ikke med på DR men hva er du snakker om?..devile kaz fins ikke for det første han er med på tekken 1 om du har fått han da!!for det andre spiller det noen rolle om kaz styrer devil eller devel kaz <_< resten du har skrevet er greit liksom men hvordan kan du skrive at han aldri har finnes
 

EagleJin

Bear Necessity
#53
I Tekken-serien har man også kunnet spille Angel. Hva er dette? Angel-Kaz?
Devil/Angel gjenspeiler Kazuyas personlighet(er). Les historien. Les bakgrunnen. Devil Kaz regnes som Kaz med kontroll over Devil, ikke Devil med kontroll over Kaz.
Devil Kaz har enda ikke vist seg i andre former enn den vi ser i slutten av T4 og introen i T5, men de versjonene er ikke fullbyrdige.
 
#54
Opprinnelig skrevet av EagleJin@06.10.2005, 00.08
I Tekken-serien har man også kunnet spille Angel. Hva er dette? Angel-Kaz?
Devil/Angel gjenspeiler Kazuyas personlighet(er). Les historien. Les bakgrunnen. Devil Kaz regnes som Kaz med kontroll over Devil, ikke Devil med kontroll over Kaz.
Devil Kaz har enda ikke vist seg i andre former enn den vi ser i slutten av T4 og introen i T5, men de versjonene er ikke fullbyrdige.
266507​

Gratulerer med dagen, håper du har fått tekken 1 og 2 til bursdagen din! du trenger virkelig en update i tekken storyen. :tommelopp:
 
#55
Namco: LOL til deg. Hvor mye tydeligere kan det bli?

EagleJin sier at Devil Kaz ikke finnes, fordi han fins ikke. De som sier han finnes blander han med Devil, som er en helt annen.

Liten story update til dere som ikke har fått det helt med:
Kazuya inngikk en pakt med Devil for å få styrken nok til å kunne ta igjen på Heihachi. Men han klarte ikke å kontrollere Devils styrke slik at det ble en del av han, så dermed kom Devil fram (merk: Devil, ikke Devil Kazuya). I T2 var Heihachi tilbake, og fremdeles strevde Kazuya med å kontrollere kraften fra Devil, og det endte opp med at han mistet kontrollen helt og Devil (igjen, merk Devil, ikke Devil Kazuya) kom fram. Men så gikk halve Devil-genet til Jin da han ble født, og etterlot Kazuya halve genet (logisk nok).
I T3 så sliter Jin med denne nye onde kraften til Devil, men han klarer å holde kontroll over den på grunn av Kazama-blodet. Det slår ut mot True Ogre hvor Devil vokser fram i Jin og tar over kontrollen uten transformasjon og dreper True Ogre.
I T4 klarer Jin å kontrollere seg greit nok, men får likevel større vanskeligheter med det på grunn av det andre genet som tilhører Kazuya. Gjennom G-Corporations undersøkelser så har Kazuya funnet ut en måte å kontrollere Devil på. (merk: fremdeles ingen Devil Kazuya)
Det samme gjelder Tekken 5, men at Kazuya sannsynligvis har fått bedret kontrollen sin, og Jin er der utenom. Devil Jin derimot, er der sannsynligvis bare som en "ekstra karakter" og har lite med storyens synspunkt og vridning å gjøre.

Hvis noen fremdeles ikke har skjønt det, så kommer det enda en gang i klartekst:
Devil Kazuya finnes ikke. Kazuya finnes, Devil finnes, Jin finnes, og Devil Jin "finnes".
 
#56
Opprinnelig skrevet av Red Hawk@06.10.2005, 21.58
Namco: LOL til deg. Hvor mye tydeligere kan det bli?

EagleJin sier at Devil Kaz ikke finnes, fordi han fins ikke. De som sier han finnes blander han med Devil, som er en helt annen.

Liten story update til dere som ikke har fått det helt med:
Kazuya inngikk en pakt med Devil for å få styrken nok til å kunne ta igjen på Heihachi. Men han klarte ikke å kontrollere Devils styrke slik at det ble en del av han, så dermed kom Devil fram (merk: Devil, ikke Devil Kazuya). I T2 var Heihachi tilbake, og fremdeles strevde Kazuya med å kontrollere kraften fra Devil, og det endte opp med at han mistet kontrollen helt og Devil (igjen, merk Devil, ikke Devil Kazuya) kom fram. Men så gikk halve Devil-genet til Jin da han ble født, og etterlot Kazuya halve genet (logisk nok).
I T3 så sliter Jin med denne nye onde kraften til Devil, men han klarer å holde kontroll over den på grunn av Kazama-blodet. Det slår ut mot True Ogre hvor Devil vokser fram i Jin og tar over kontrollen uten transformasjon og dreper True Ogre.
I T4 klarer Jin å kontrollere seg greit nok, men får likevel større vanskeligheter med det på grunn av det andre genet som tilhører Kazuya. Gjennom G-Corporations undersøkelser så har Kazuya funnet ut en måte å kontrollere Devil på. (merk: fremdeles ingen Devil Kazuya)
Det samme gjelder Tekken 5, men at Kazuya sannsynligvis har fått bedret kontrollen sin, og Jin er der utenom. Devil Jin derimot, er der sannsynligvis bare som en "ekstra karakter" og har lite med storyens synspunkt og vridning å gjøre.

Hvis noen fremdeles ikke har skjønt det, så kommer det enda en gang i klartekst:
Devil Kazuya finnes ikke. Kazuya finnes, Devil finnes, Jin finnes, og Devil Jin "finnes".
266681​

OKAY........

her har vi en som tror han veit noe. men egentlig veit han ikke en dritt.

dette må være den dårligste resoneringen jeg har lest gjennom. makes no sense!!!

ja kazuya gjorde en pakt med djevelen, og djevelen eier kazuyas sjel og kontrollerer han.
devil finnes kun i åndelig form, ikke i kjøtt og blod. devil i tekken 1og2 er kazuya i kjøtt og blod(styrt av djevelen)

den samme genen som devil jin har, er jo den identiske genen som kazuya har, hvorfor i alverden heter det devil jin da, og ikke devil kazuya???? svar meg på det mr smart guy.

jeg kan svare på det. fordi devil kazuya faktisk finnes. og han har finnes siden tekken 1. der er han faktisk spillbar character. hvis du runder galaga på begynnelsen av tekken1 så kan du velge han som spillbar person ved å trykke start på kazuya. da får du devil kazuya. hvorfor går det da mr smart guy.

i tekken2 så kan du velge devil, som også er kazuya. du veit han lilla fyren som skyter ut av panna. ja han. det er devil kazuya. selv om det ikke står devil kazuya på teksten, så er det kazuya vett. alle med noen få hjerneceller kjønner det. han er jo identisk til kazuya. med alle hans knep osv...

og du lurte på hvem angel er.. det er selfølgelig jun. kazuya sin bedere halvdel.
men lykkes ikke med å stoppe devil kazuya. det ser du i tekken2.

jeg tror du rett og slett må spille alle tekken før du begynner å snakke om noe du ikke har peil på.

selv om du har sett tekken the motion picture, så er du ikke automatisk en tekken guru.

tekken storyen daterer ti år tilbake i tid.

gjør noe research, så kan du komme tilbake.

det første du kan begynne med er å se profilen til "namco" en medlem her på spillegal. se på bildet hans.....

sier ikke mer.......
 

oma

Village Drunk
#57
det virker mer logisk det som red hawk sa: at kaz lagde pakt med djevelen, men kaz taklet ikke styrken, så derfor kom djevelen selv, altså devil, ikke devilkaz... for det er vel egentlig bare der dere kan diskutere om det finnes devilkaz eller ikke, i T1 og T2, så det spørs litt på hvordan man tolker det, ble kraften for stor for kaz slik at devil kom å måtte fikse selv? eller taklet kaz det og ble slått sammen til devil kaz...
 

MadCow

Lokal moderator
#58
Kanskje vi ikke skal gjøre dette til en tekkenhistorie tråd?
La det være diskusjon om DR her, da.
:gevær:
 
#59
Altså, ikke for å trolle, men sitter dere å diskturerer STORYEN til tekken? Herrekristus, er jo nesten mer mening og story i plotet til Street Fighter 2.

Forøvrig er det gull verdt å ta det "Ironfist" sier med en klype salt, han kom jo som kjent med historier om at han hadde masse kompiser i Square og kom med helt latterlig idiotisk "innside-information" om FF-serien og da spesielt FF7.
 
#60
Beklager dere som ikke liker å lese diskusjon om story, det gjør for så vidt ikke jeg heller, men noen ting bare må oppklares her.

Opprinnelig skrevet av IronFist@06.10.2005, 22.42
OKAY........
her har vi en som tror han veit noe. men egentlig veit han ikke en dritt.
Ikke bare en, og derfor jeg prøver å rette opp litt.
dette må være den dårligste resoneringen jeg har lest gjennom. makes no sense!!!
Nuff said.
ja kazuya gjorde en pakt med djevelen, og djevelen eier kazuyas sjel og kontrollerer han.
devil finnes kun i åndelig form, ikke i kjøtt og blod. devil i tekken 1og2 er kazuya i kjøtt og blod(styrt av djevelen)
den samme genen som devil jin har, er jo den identiske genen som kazuya har, hvorfor i alverden heter det devil jin da, og ikke devil kazuya???? svar meg på det mr smart guy.
Fordi Devil Kazuya ikke eksisterer! Eneste grunnen til at i Tekken 5 så er det Devil Jin er pga fansa som ville ha tilbake Jins Mishima style, og for å ha et skille på den nye og den gamle Jin. Devil Jin som karakteren har ikke noe med storyen og gjøre siden det er samme person som Jin.
jeg kan svare på det. fordi devil kazuya faktisk finnes. og han har finnes siden tekken 1. der er han faktisk spillbar character. hvis du runder galaga på begynnelsen av tekken1 så kan du velge han som spillbar person ved å trykke start på kazuya. da får du devil kazuya. hvorfor går det da mr smart guy.
i tekken2 så kan du velge devil, som også er kazuya. du veit han lilla fyren som skyter ut av panna. ja han. det er devil kazuya. selv om det ikke står devil kazuya på teksten, så er det kazuya vett. alle med noen få hjerneceller kjønner det. han er jo identisk til kazuya. med alle hans knep osv...
Her har vi visst en smart en...
og du lurte på hvem angel er.. det er selfølgelig jun. kazuya sin bedere halvdel.
Kan du da si meg hvorfor Angel kjører Mishima-ken og ikke Kazama-style? Neppe, fordi det ikke er sant. Jun er ikke en del av Kazuya, det er to personer. Devil og Angel gjenspeiler Kazuyas sider/personligheter. Denne blir ofte sterkere når Kazuya ser eller tenker på Jun på en eller annen måte. Men Jun er ikke Angel. Mer er det ikke å si om dette for de som enkelt skjønner logikk.
men lykkes ikke med å stoppe devil kazuya. det ser du i tekken2.
jeg tror du rett og slett må spille alle tekken før du begynner å snakke om noe du ikke har peil på.
selv om du har sett tekken the motion picture, så er du ikke automatisk en tekken guru.
Takk det samme.
tekken storyen daterer ti år tilbake i tid.
gjør noe research, så kan du komme tilbake.
Jeg tror jeg har gjort en god del mer research enn de aller fleste her...massivt inkludert deg. Hvor gammer tror du storyen er, hvis vi tenker i "Tekkens år" ? Ikke si at den er 10 år og, for da begynner jeg å grine.
det første du kan begynne med er å se profilen til "namco" en medlem her på spillegal. se på bildet hans.....
sier ikke mer.......
Nei, der gikk du nettopp tom for fantasier om historien. Godt forsøk, men også her ble du slått tilbake på sånn som om FFVII.
Hvis det er noe du IronFist eller andre lurer på om storyen, så send heller pm til meg (eller hvis dere skal rette på noe som er galt)

Igjen; beklager dere andre, men jeg føler det ikke er så mye vits for et eget emnet om Tekkens story siden det bare kommer til å være på maks 3 innlegg med fornuft.