Eagle! Bra jobba :rulleøyne: Fett at jeg ikke er den eneste her som lager topic
Men jo! Ahh tekken6/TTT2 , hvor skal vi begynne? Faktisk så håper jeg at vi får en blanding av noe nytt samtidig som de beholder noe av det gamle. F. eks at de holder på videre med button systemet, grab-systemet. Setter inn flere moves som er nesten umulig å gjøre, at man generelt øker vanskelighets graden får å kunne utføre commands!
VS Experience
Ja, denne delen er faktisk en av de viktigste delene. Hvordan Namco kan forbedre det er faktisk veldig utfordrene. Jeg vil ikke se en online funksjon, eller kanskje jeg vil det. Fordi å overføre så mye informasjon over en veldig liten tidslinje er faktisk umulig med dagens teknologi. Men spørsmålet er jo ikke at ps3 kan klare det, spørsmålet er om vi har en så bra linjekapasitet til å gjøre det. Men det hadde vært synsyk moro. Men en ting er viktig å huske, ingen ting kan slå erfaringen du får når du spiller i en turnering med folk som heier og skriker. Det er da du blir bedre, ikke ved å sitte hjemme på sofaen der du føler deg trygg, og spiller en turnering over nett! Så egentlig hadde det vært greit med en onlinefunksjon for å små trene på. Men jeg vill ikke se at turneringer forsvinner hvis vi får dette på Tekken6/TTT2.
Indepth Strategies
Noen som husker practise mode i SC3? Genialt, rett og slett genialt. At man igjennom denne delen får en basic-mur som man bygger. Jeg har merket at på turneringer og casual plays at det er mange som mangler denne kunnskapen. De har ikke noe grunnmur å bygge sin helt originale spillestil. Da går det som regel ikke bra.
Alle som var på turneringen husker sikkert, "Berki" sin marduke? Hans garb-attack mot bakken var jo genial, men som jeg skrev tidligere, det var litt flaut å se folk som gikk på den 5-6 ganger

Men glem det, la oss tenke fremover!
Customize
Tekken5 var jo det første spillet i serien hvor vi kunne customize spillerne etter våre behov. Sette på bart, fikse håret, forandre på klærne. Men jeg vil ha mer! Ja mer! Mye mer. Slik at man kan lage en original theme på chractern sin. Vi har jo alle hørt at Tekken DR har jo langt mange flere muligheter når det gjelder customize delen. Så hadde vært fint om de tok med det videre
Rank
Å få ranks i tekken5 er ikke akkurat vanskelig, alle kan bli en tekkenlord. Bare til å spille mot CUP og spille ca 100-150 kamper også er man ferdig"YOU ARE A TEKKENLORD" Jeg vil ikke at man kan øke rankingen ved å spille mot en maskin, men at man må spille mot en human motspiller! At rankingen går opp når du spiller en VS kamp
Win/Lose
Ja, alle har vel sett filmclip fra kamper som spilles på aracde maskiner. På begynnelsen ser du en liten log over hvor mange kamper du har vunnet, hvor mange du har spilt osv.. Det må komme på neste tekken! Uten tvil!
Mini-Games
Hehe dette har jo vært på alle Tekken spillene. En avslappende del, hvor man bare gjør noe helt meningsløst. Men hva med å sette inn noe som faktisk hjelper deg til å bli bedre? alle husker tekkenball? på en måte, hjalp det deg til å time slag. La oss få TekkenBall tilbake

eller en form for stepping game. Ikke noe DDR Tekken Spill(Dårlig tekken humor) Men et spill der man må kunne klare backdash, wavedash

osv... La oss si TekkenBall da, bare med muligheten til å ta en player, hvor det går ut på å holde en tekken ball i lufta så lenge så mulig. Du må da mestre bevegelses teknikk evt. klare backdash så fort så mulig.. hvis du skal klare å kunne beholde ballen i lufta. Med flere vanskelighets grader, kunne klare å spille mot CUP + at du skal klare å holde denne ballen i lufta, altså flere ting å tenke på... jeg vil ha mer utfordring!!
Flere Charcters?
En ting jeg har tenkt på, jo flere characters jo flere muligheter, jo flere muligheter jo flere ting å lære. MEN det er kanskje lett får oss å si "jo sett inn flere folk vi kan spille med" men det er ikke alltid så lett å få det til. Å sette inn flere characters betyr at det kan være en enda større mulighet får at vi ser noen "bugs" Og jo, ingen spill i verden er perfekt, mange har kommet close som "Tekken4" (Tekken Joke) Hadde vært så synsykt kult å få med flere characters å spille med, men kan det bli for mye? Usikker der... Namco må bare jobbe veldig grundig med å få spillet mest mulig balansert, selvom Tekken3/TTT er de mest balanserte spillet i serien, så er det på tide overføre det videre til neste tekken!
Veit ikke helt om jeg vil se flere wannabe hollywood stars som Raven aka Wesley
:Heihachi Mishima is...um...Line please!
: Oh For Fuck Sake! DEAD YOU FUCKING DUMBASS MORON! It's almost tea-time!
:C'mon! I have places to go and people to kill and a family 2 torture horribly,surely it didn't take you 98 takes in your other films Wesley!
:Huh? Other Films? I'm Not Blade!...I'm Not!...stop staring at me!
Så, hva håper dere på? Et nytt TTT uten noe driv i historien og ingen nye karakterer, men heller Tag-mode alle folka fra hele serien? Eller vil dere heller ha Tekken 6 som fortsetter historien, fjerner noen folk, og gir oss noen nye folk? For min del håper jeg på et nytt TTT med alle folka fra hele serien. Å spille Tekken med fire-player er noe av det råeste som finnes.[/b]
Når det gjelder denne historien i tekken, tror de faktisk må drepe noen av de gamle folka. Vi kom close på Tekken5, vi klarte nesten å drepe Heihachi, men var var så gay at han kom tilbake! "Raven, bad ninja,klarte ikke å drepe Hei med 40 jack5. Synd det.. Og jo, ja!! TTT med fire players..ahhh det var så fett det, eller det er synsyk fett enda. Jeg vil faktisk se TTT2 med alle! Da mener jeg alle folka fra Tekkenseien+ Gon, Oger, TrueOger, Dr. Boskovitch (Riktig skrevet?)
A Tekken-Reunion