Tekken Celebrities

Hei, jeg laget et slikt emnet lenge siden på spillegal, men den ble stengt av en mod. Men den nye spillegal er jo full av nye muligheter, så kanskje dette emnet ikke blir stengt. Nå var jo dette lenge siden, men jeg husker at jeg slappet av foran tv'n, zappa gjennom flere kanaler og så skjedde det! Liksom "BAAAAM!" eller "POFFF!"

Så tenkte jeg på

Lei Wu-Long da jeg så en Jackie Chan film

Han ligner litt da
Også seff Marshall Law som Bruce Lee

Den er jo helt klar!

Og jo, denne diskusjonen har jeg hatt før med Cinos. Jeg mener da at Nina linger på Uma Thurman

Så post inn dem dere tror er Tekken kjendiser :kul:

etter det jeg husker så har ikke jeg diskutert noe med deg om at hu støgge der er Nina...

jeg syns sånne emne som du lagde er så sinsyyyykt latterlig og er så teit at det ikke gå an å bli... :tommelned:
hva skal dette emne være godt for?? at alle skal nå kalle jacky chan for lei wulong, bruce lee for law og uma for nina??

Opprinnelig skrevet av Cinos@24.05.2004, 22.24
etter det jeg husker så har ikke jeg diskutert noe med deg om at hu støgge der er Nina...

jeg syns sånne emne som du lagde er så sinsyyyykt latterlig og er så teit at det ikke gå an å bli... :tommelned:
hva skal dette emne være godt for?? at alle skal nå kalle jacky chan for lei wulong, bruce lee for law og uma for nina??
Jeg synes at du er så sinsyyyyk negativ! :tommelned:

jeg tenkte dette emnet var litt kult jeg. Men hvis ikke folk liker det så er det jo bare å stenge det :(

Fant en fra nettet da

Baek fra tekken2 og TTT han ser jo ut som Steven Seagal

Opprinnelig skrevet av soppe+24.05.2004, 19.36-->
<!--QuoteBegin-Cinos
@24.05.2004, 22.24

Jeg synes at du er så sinsyyyyk negativ! :tommelned: [/b]
and you are pointless, and there is no need for you to live.
sorry at jeg lever...

Baek fra tekken2 og TTT han ser jo ut som Steven Seagal
Yeah, and you look like shit....

Lei = Jacki

Marshall Law = Bruce Lee

Forest Law = Brandon Lee

Baek = Steven Segal

Yoshimitsu = Kåre Willock

Paul = Chuck Norris (det MÅ jo bare være han - no pain, no gain)

Marduk = Bob sapp aka The Beast.

Ling = Hu lille chippern i Kill Bill 1 (ikke Lucy Lu, men hu lille crazy fjortissen)

Nina = Uma Thurman (?)

Anna = Eli Hagen i hennes yngre dager..

Christie = Jennifer lopez

Lee Chaolan = Keanu Reeves med bleka hår.

Hwoarang = Alexey Ignashov aka The Red Scorpion ( Han ligner kanskje litt på Jean-Claude Van Damme i hans tidlige filmer også)

Roger = Skippy the bush kangaroo

Opprinnelig skrevet av Thinaran@25.05.2004, 08.56
Hahahhaha!! Den var bra :D

King of iron fist Tournament, en man i en tiger drakt....smuuuud

Maddon...mmmmh..mmmh..mh... Det var jo bra da, du traff i jo mit i blinken der med mange av folka. Men paul som Chuckern, jeg er ikke sikker der, ville sagt Jean-Claude Van Damme?

Seff, Hulk Hogan som Heihachi, det er jo perfekt 
He he, alt han trenger er en halv kilo hårvoks for den særegne mishima frisyren. Da blir han en tilnærmelsesvis perfekt look-alike :ler:

Ellers synes jeg personlig at Chuck Norris er like stygg som Paul Phoenix, samt at harryfaktoren er rimelig høy på begge to :ler:

Opprinnelig skrevet av maddon@25.05.2004, 13.03
Ellers synes jeg personlig at Chuck Norris er like stygg som Paul Phoenix, samt at harryfaktoren er rimelig høy på begge to :ler:
Sant sant maddon :ler:

Men jeg og eaglejin kom på en da, Steve Fox som Paul Hunter, mester i snooker, hvis noen vet om han.

Eyyy seriøst Nilo, Uma kan da ikke være Nina, hun ligner ikke engang...

Bruce Lee er jo dauv, han kan da ikke være Forest Law...

Jeg er enig med en av dere at Ling Xiaoyu kan være hu skolejenta fra Kill Bill 1 og Battle Royale, det passer syns jeg.

Opprinnelig skrevet av Violet@25.05.2004, 17.16

samme om han er dø eller ikke, de ligner jo for det!! og en ting til, det er ingen som sier at Forest Law ligner på Bruce Lee, Marshall Law ligner på Bruce Lee, Forest Law ligner på Jason Scott Lee. Det er to forskjellige folk det violet

Opprinnelig skrevet av NiloPilo+25.05.2004, 19.59-->
<!--QuoteBegin-Violet
@25.05.2004, 17.16

samme om han er dø eller ikke, de ligner jo for det!! og en ting til, det er ingen som sier at Forest Law ligner på Bruce Lee, Marshall Law ligner på Bruce Lee, Forest Law ligner på Jason Scott Lee. Det er to forskjellige folk det violet [/b]
Hmm...jeg mente Marshall Law da... :p

Opprinnelig skrevet av NiloPilo@24.05.2004, 19.38
Hei, jeg laget et slikt emnet lenge siden på spillegal, men den ble stengt av Eulogy. Men den nye spillegal er jo full av nye muligheter, så kanskje dette emnet ikke blir stengt. Nå var jo dette lenge siden, men jeg husker at jeg slappet av foran tv'n, zappa gjennom flere kanaler og så skjedde det! Liksom "BAAAAM!" eller "POFFF!"

Så tenkte jeg på

Lei Wu-Long da jeg så en Jackie Chan film

Han ligner litt da
Også seff Marshall Law som Bruce Lee

Den er jo helt klar!

Og jo, denne diskusjonen har jeg hatt før med Cinos. Jeg mener da at Nina linger på Uma Thurman

Så post inn dem dere tror er Tekken kjendiser  :kul:
Jævla tosk. Hvorfor nevne at jeg stengte emnet? Du klarer kanskje ikke å glemme? Er det nå jeg skal ramse opp alt det ubrukelige du gjorde? Herregud... <_<

Er forresten enig med Cinos :)

Er forresten enig med Cinos  :)
Jøss, ere bare meg eller er det noen her som har problemer med å ha et slikt emne her.. Fatter egentlig ikke hvorfor.. Poenget med det er jo bare at vi som liker tekken skal kunne bruke vår (ellers ganske ubrukelige) tekken informasjon til å piffe opp hverdagen (eller noe i den dur).. Synes emnet er helt kult jeg... :tommelopp: