Tekken Tag Team [PS2]

Må bare nevne at Team Korea Baek og Hwoarang er så utrolig pent å se på, så om jeg skal se på for underholdnings skyld. Da foretrekker jeg faktisk å se Team Korea.

Selv foretrekker jeg Mihimas og Kazama, fordi det er moro å wawedache.

Men det beste er dessverre Maiskongen Ogre og T. Ogre. Uff a meg :)

Jeg bruker Jun og Ganryu. Jun har de mest syke comboene av alle i spillet og er vanvittig rask, Ganryu er ekstremt sterk men veldig treig. Det er forresten Tekken Tag jeg spiller.
En kamerat av meg spiller med Paul og Yoshimitsu, jeg sliter med å blokke de angrepene til Paul som kompisen bruker (hele tiden), men vi er sånn omtrent jevngode.

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av Pycnopodia@06.09.2004, 16.10
Jeg bruker Jun og Ganryu.
Jeg har enda ikke sett noen gode Ganryuspillere, så nå blir det enda emr aktuelt med sg-samling :D

jeg sliter med å blokke de angrepene til Paul som kompisen bruker (hele tiden), men vi er sånn omtrent jevngode.
98934​
Paul er oste-kongen i Tekken :p

Spilte en del TTT med Hawk i dag, og brukte Bryan/Jin stort sett hele tiden, og få da at dette teamet er et ganske digg team, som byr på variasjon både for spilleren og teknikkmessig i spillet.

De har også brukbare og noe stilfulle tag-juggles:
Jin:
ls_ws+2:
5, d+2, 1, 3,3
5, 1, 3,3, ff+2

Bryan:
ws+1:
5, b,f+2,1,2, cd,ws+4,4 (notasjon fra "cd"?)
5,dewgf, dewgf
5. dewgf, ff, 1+4,2, cd,ws+4,4 (notasjon fra "cd"?)

Til tross for Bryans noe harde og stive kampstil er han stilfull så det holder :)

EagleJin

Bear Necessity
Scarface: glemte du hva emnet handler om? ;) ..

Spilte mer i dag, og gikk mye tid til lag som Hwoarang, Baek, Devil, Angel og Kuma/Panda-Mishima/Kuma/Bryan.
En får inn sinnsyke juggles etter f.eks. sky rocket med hwo, ss+2 med angel/devil og ff+2 med Kuma. Er Jin tagpartner slår jeg inn med:
b+4,f+2,1,2
ewgf, b,f+2,1+2
ewgf, 1+4,2, dewgf
tgf, 1, ewgf

STOR skade :D

Er Kuma tagpartner går de mest i:
u/f+1+2, f+1,1,1
u/f+4, f+1,1,1
u/f+1+2, f+1, u/f+1+2

Jeg synes disse ser utrolig stilige ut, og i tillegg tømmer de livbaren drastisk
:D

Bryan som tagpartner:
3, 1,4,3,3
3,3, ff+2

*and still counting..* :p

Bruker for det meste Bruce og Ogre 2

Men Devil og Bruce Har Noen Heftige Tag juggles

Og at ganryu suger er HELT feil, spiller man riktig med han, er han farlig!!

EagleJin

Bear Necessity
Jeg setter på Ganryu, Kuma og Jacks i samme klasse. Vanskelige å vinne med fordi de krever tålmodighet og et godt forsvar. De er ikke mahserkarakterer, men om de spilles riktig, som spawn sa, er de livsfarlige! Om det eneste du bruker med Ganryu er f+1+2 (fram + trekant + firkant) eller d+2 (ned + trekant) er du solgt raskere enn en ewgf utføres.

Ganryu og Kuma/g.Jack er egentlig et ganske fancy tag-lag også. Ikke det lureste å spille mot team mishima eller ogres, men, som sagt, ganske fancy :D

Går vel for det meste i yoshimitsu..
Jin, paul og brian er gode å ha sammen med han..

begrunnelse? alt er bra med yoshimitsu!:D

Paul - Law

Bare fordi hvis folk kan spille bra med begge er rett og slett morsomt å se på heheh ;)

Hwoarang og en annen char challenge'er deg også.

JINsama: Good luck :p

Kuma/Roger Red Hawk? Utfordrer deg! :p

Pen den siggen din JINsama, Wallace tok plassen min. :svette:

Ahhh, glemte at VF er død i Norge.

Duke: Wallace er med i team, vi vil ikke ha med en som ikke tåler press... :ler:
VF er ikke død, er bare på hold til Virtua Fighter - Final Tuned kommer!
Da skal jeg vise deg bråk i bakgården da!

PS! Duke, du får mekke deg et VF team med Skien folka! :p Som du sikkert så, så er ikke Rat med på team'et heller.. kan draft'e han. :tommelopp:

Du tar brødet og gir meg smulene? Du vet like godt som meg at Rat masher. (OK, han gjør en jævlig god jobb med det også)

Men fram til FT, da ser det dårlig ut med VF.

Lol, Skiens folka sverger til Tekken bortsett fra én som jeg fikk overbevist etter noen år. Og han gamer ikke VF mye. Satans konservative tekkengulinger! :D

Jeg skal faen meg oppsøke psykolog for å slippe det mentale presset i VF. Lurer på åssen det blir når jeg drar til Japan og skal game mot Chibita&Co? Kommer til å besvime. *haha*

EagleJin

Bear Necessity
Nå som GP nærmer seg...
Duke:
Kuma/valgfri vs Panda/valgfri (hvem som er Kuma/Panda kan vi jo bli enige om ;) )
standard regler

JINsama:
Hei/Kuma vs team Korea.
standard regler

"Fear me, if you dare" :p

I call on thee, Team Lørenskog! Come forth! Dere vet hvem dere er ;)

EagleJin

Bear Necessity
Har nettop begynt å se litt på laget Ogre + T.Ogre/Mishimas/Jacks/Kuma, og synes denne settingen funker veldig bra. ogre har masser av fordeler, og smeltet sammen med mishimas "overlegenhet" (for å kalle det det..) kan det bare gå en vei om jeg får vridd spillestilen riktig.

Noen småting jeg har funnet med Ogre så langt:
d/f,d/f+2+4, fF, f+2_d,d/b+4
d/f,d/f+2+4, 5, f,f+1+2
ssl+4, ssr+4_ssr,D+3,3,N,3 <-- kan tagge på launch
f,f+2, d+1, FC,f+2
d,d/f+4 CH, u/f+4, d+1, FC,f+2

Har noen tips til Ogre de gjerne vil dele så gjør det. Er ganske bra fattig på idèer nå, så noen innspill utenifra vil hjelpe bra :D

Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@04.11.2004, 03.04
Har nettop begynt å se litt på laget Ogre + T.Ogre/Mishimas/Jacks/Kuma, og synes denne settingen funker veldig bra. ogre har masser av fordeler, og smeltet sammen med mishimas "overlegenhet" (for å kalle det det..) kan det bare gå en vei om jeg får vridd spillestilen riktig.

Noen småting jeg har funnet med Ogre så langt:
d/f,d/f+2+4, fF, f+2_d,d/b+4
d/f,d/f+2+4, 5, f,f+1+2
ssl+4, ssr+4_ssr,D+3,3,N,3 <-- kan tagge på launch
f,f+2, d+1, FC,f+2
d,d/f+4 CH, u/f+4, d+1, FC,f+2

Har noen tips til Ogre de gjerne vil dele så gjør det. Er ganske bra fattig på idèer nå, så noen innspill utenifra vil hjelpe bra :D
129735​
Falling for ogre ey?

f,f+2, d+1, FC+3,3,N+3
FC+3,3,N+3, FC+3,3,N+3 <--- lall :p

bare simple greier da men men :p

Slå meg hvis jeg har skrevet feil

BTW. Hva var den dere dro med Bruce forresten? starta med 3,2,1,2 og så noen spark og IKKE KNE husker den bare ikke :p

Opprinnelig skrevet av NukleuZ@04.11.2004, 11.08
Falling for ogre ey?

f,f+2, d+1, FC+3,3,N+3
FC+3,3,N+3, FC+3,3,N+3 <--- lall :p

bare simple greier da men men :p

Slå meg hvis jeg har skrevet feil

BTW. Hva var den dere dro med Bruce forresten? starta med 3,2,1,2 og så noen spark og IKKE KNE husker den bare ikke :p
129804​
Whaaat? IKKE KNE? Alt med Bruce handler om knær.. :ler:
Nå som vi er innpå Bruce, hvis det er Bruce VS True Ogre.. bruk b+1 (eller er det b+2 som er den backfist'en, anyways.. den skal treffe på counter-hit) så side-stepper du en gang.. ta 2 knær, 2 knær, så 3 knær!! Slemt mot True Ogre!!
Eller hva sier du Duke? :p