Tekken Tag Team [PS2]

Bruce funker genialt uten knæra sine også. Blir ganske kult å se på en bruce som er overlegen uten bruk av knærne. Med untak mot True Ogre da, men han er ikke så veldig snill han heller, så det går opp i opp :D

NukleuZ: Mener du 3,2,1, 1,2,1, F,2,f+4 ? Den er ganske stilig egentlig.

To andre Bruce-comboer jeg synes er ganske kule:

CH b+1, 1,2,1, f,f+3 (takk takk Spawn :D )
b,f+4, UF+4, 1,2,f+4

Den siste der gir god mulighet til en set-hvor du kommer med f,f+4 etter siste treff, og i det motstanderen reiser seg, med å da enten ta kast, eller uf+4_b,f+4. Hvis du kaster, og du ser motstanderen begynne å rulle, så er det bare på med b,f+4 og enda mer gratis damage :kul:

EagleJin

Bear Necessity
JINsama: bruce og knær er utgått. Er mye kulere med juggles uten knær :p

b+1 er backfist
7knees er slemt mot alle bigs :p
Du kan også gjøre "8knees":
b+1 CH, ssr, b+4,3, b+4,3, b+4,3, b+(4),3, b,f+4. Skal være garantert mot bigs.

Kan man få inn ssr, 7knær mot bigs etter b.f+4 launcher'n?

Red Hawk: f,f+3 avslutteren er DIGG!!

Så denne i en Ogre vid:
f,f+2,iWS+4, 1,1,2
Morsom, men ikke akkurat hans beste :p

JINsama: det bare litt kult å se Bruce med noe annet enn bare knær :p

Red Hawk: takker prøve når jeg kommer hjem ;)

Hyulvinji: Må sende deg en ogre vid når jeg kommer hjem..

Fant forresten ut denna med Bruce da.. (Med knær :p)

Alle kan sikkert den men jeg synes den er stilig...

CH b+1, d/f+1, d/f+3, b+4,3,4

Hvis det var det sist som var knæra da.. Men jeg synes den var litt stilig :p

Hyulvinji: Hvis man kommer seg på siden, og er der helt til kne-launcheren er utført, og truffet fra siden, så går det ja. Er bare litt vanskelig å klare å bruke b,f+4 fra sida..

JINsama: neste gang vi treffes skal jeg prøve å vise deg en Bruce uten mye knær. Vil selvfølgelig bli litt, men ikke sikkert det blir no av trippel-knær eller mer..

NukleuZ: Prøv! :p
Den comboen der er kul nok, men er blant de overbrukte, og det er ikke pga knærne hans (iron, hvis noen lurer) :p

Ja, Bruce uten knær er mulig.. var ikke det jeg mente. Bare det at alle som spiller Bruce bruker knær så det virkelig holder! :ler: Fordi det funker med alle mulige ting. Seriøst, knær funker på ALT!

Hawk: Må gjerne spille Bruce neste gang vi møtes, du skal få kamp mot Team Korea. Har ikke fått spilt noe fighting games siden sist vi game'a da. :tommelned:

Den er grei. Skal få Team Korea ned på knær jeg :p

Fytte rakkern så morro!

Kaz+Bruce

WR+2 CH, ewgf, 5, 2, b+4, 3, 4

Beste jeg har fått til hittil iaffal kall meg ræva på tekken noe som jeg er men alikevel :p Synes det bare var artig at det ble 117 i skade jeg :p hehe..

Synes jeg var flink jeg... Er faktisk litt trøtt også.. :D

Hwoarang combo/set-up:
CH b+4, d+4,4, f+2, db+1, ws+4,4
Første snur motstanderen litt til siden, og hvis han ikke kommer seg tilbake før d+4 er i gang blir det ganske mye skade. Kjipt for den som blir truffet.

Hwoarang/Lee er et ganske kult team har jeg funnet ut. Lee virker mye bedre i TTT enn T4. Kanskje fordi det ikke er mulig å overbruke 1,2~f der..

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Bæsj.

Er det noen andre som har opplevd at TTT låser seg i tide og utide? Det låser seg på character select-skjermen og iblandt når spillet laster inn brett.

Kjøpte det brukt på Spider'n, og det er ingen riper i plata …

EagleJin

Bear Necessity
Har aldri opplevd noe slikt bortsett fra en gang da jeg prøvde å spille en kopi.. Da hang det seg støtt og stadig.

EagleJin

Bear Necessity
Går for det samme :p
Nei da..
Kom til å huske at det samme skjer med Tekken 3. Henger seg om jeg velger Nina eller Eddy. passer meg egentlig ganske bra :p
Vet ikke om noe triks for å rette det opp..

Kanskje en grunn for at det var brukt osv. :p

Takk Hawk... Drivi å lurt en stund hva du gjør der :p

oma

Village Drunk
kan noen si meg tagene med paul og law? en kompis av meg sier han har funnet en som ikke står i tagboken han har og han vil ikke at jeg skal røpe "hemligheten" hans, vet det er sære greier jeg legger ut om her men...

jeg gjør dette for å se om han virkelig har funnet ett "nytt" triks eller om det er ett triks som er fra før av...

alle med paul og law på forhånd takk....

oma

Village Drunk
ehhhh oki besj på meg leste nettopp trikset tidligere i emnet... ehhh ja besj på meg

brente spill burde funke 100%....men...det er sjelden de gjør det.

de har en tendens til å henge seg opp, hakke og mase....

Kaz og Jin. Fordi de er onde hehe :tommelopp: Veldig kjedelig team egentlig, men de riser så sinnsykt hvis man kommer igang at det er vanskelig å la være. Et par runder ws+2 med kaz og b,f+1 ch wegf comboer med jin svir jo maks! Ellers hiver jeg inn heihachi innimellom istedenfor en av de. Eller julia eller xiaou for å skru opp tempoet litt :) Albuer og mad axes rocker!

Opprinnelig skrevet av Born2wiN@01.08.2005, 00.22
Kaz og Jin. Fordi de er onde hehe  :tommelopp: Veldig kjedelig team egentlig, men de riser så sinnsykt hvis man kommer igang at det er vanskelig å la være. Et par runder ws+2 med kaz og b,f+1 ch wegf comboer med jin svir jo maks! Ellers hiver jeg inn heihachi innimellom istedenfor en av de. Eller julia eller xiaou for å skru opp tempoet litt  :) Albuer og mad axes rocker!
246986​

Jøss, er det ikke lars. Gamle tag kamerat fra NM.

Spiller du tekken i Volda?? Dette høres bra ut, vi må ta en kamp en dag ;) lenge siden jeg har denget deg i TTT.

Daniel