Tekken The Movie

Luthien: Neeeei, jeg var chempe seriøs

NekOtaku: du tror seriøst du kommer til å se komboer og juggles, som du kjenner igjen? tror ikke de går så mye inn i det...
"oi se han tokk en f, f/d+ 1,2 b/d+2,2, 4 !!!111"
hvis det skulle ble som tekkenspillene hadde det vel bare vært masse kamper. tror det blir litt mere historie her..

Hun derre Kristianna Loken kan spille Nina :p Hun er sånn Badass-dame fra før (tenk terminator 3). Eller kanskje Cameron Diaz eller noe :p

Opprinnelig skrevet av SilentBob@05.07.2005, 23.17
tror ikke de går så mye inn i det...
"oi se han tokk en f, f/d+ 1,2  b/d+2,2, 4  !!!111"

239482​
Jeg tenkte mere "Oi! Fram, skli fram trekant firkant trekant!" (Såfort jeg tenker Tekken tenker jeg fra høyre til venstre fordi jeg alltid har spillt som andre-spillern... Så når jeg skriver og tenker tekken samtidig blir jeg svimmel...)

Opprinnelig skrevet av PureChaos@06.07.2005, 00.22
Hun derre Kristianna Loken kan spille Nina :p Hun er sånn Badass-dame fra før (tenk terminator 3). Eller kanskje Cameron Diaz eller noe :p
239486​
Diaz, NEI! Dessuten så er puppene hennes som rosiner, men Loken hadde passa ganske bra. Spørsmålet er om de som er bra vil være med.
Og neko, har ikke du lært deg Legend?

Hvis Loken noengang har spilt Tekken stiller hun nok opp, ellers er det lite sannsynlig, med mindre de får store pengesummer.

For det første: Jeg tror de satser på å få med folk som enten har mulighet og virkelig lyst til å lære seg noe kampsport, eller få med folk som kan fra før av. Hvis det blir som Charles Stone vil, så blir det "hong kong"-fighting, og ikke guffen "Matrix"-fight.
Jeg tviler på at noen av de nevnte passer som Nina da, så forhåpentligvis finner de en bra en, eller kutter hu ut.

For det andre: That's it :D

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av Luthien@06.07.2005, 00.28
Og neko, har ikke du lært deg Legend?
239499​
Har du? ;)

Er enig med Hawk. Ble for dumt i MK- og SF-filmene der skuespillerne ikke kan et fnugg av kampsport... Håper også de klarer å få ca. riktig størrelse på folka (altså ikke noe tullball som SF-filmen der T. Hawk var en liten spjæling...).

Ingen av Williams har noen sentral rolle i Tekken-historien, så de kan godt kuttes ut.
Om filmen skal omhandle eldre tid håper jeg de tar med disse karakterene:

Mishima-, Kazama og Law-famliene
Yoshi
Paul
Hwoarang
Familien Law
Lei
Ogre :p
Julia/Michelle
Jack
+ en masser av tekkenforce-soldater, muahaha.

Kan ikke se det store behovet for noen fler enn det..

Hvem er yoshi i tekken egentlig? Det er vel noe annet enn en liten grønn dinosaur? Aldri hørt om Yoshi i tekken før...

EDIT: Skjønte selvfølgelig når jeg tenkte etter at yoshi er Yoshimitsu, dumme meg :doh:

Opprinnelig skrevet av PureChaos@06.07.2005, 00.11
Hvem er yoshi i tekken egentlig? Det er vel noe annet enn en liten grønn dinosaur? Aldri hørt om Yoshi i tekken før...
239521​
Av alle i hele spillet så kommer ingen på tankene av Yoshi?
Y alene burde være nok

Det står i emnetittelen at filmen er "in production". Vil det si at de har begynt med manus, begynt å spille inn, eller at de bare har funnet ut at de vil lage en tekken film? :p

NukleuZ: Jeg skjønte hvem det var..

Synes kanskje Bridget Fonda kunne gjort seg som Nina Williams, dere som har sett Kiss of the Dragon skjønner kanskje hvorfor jeg nevner henne.
Jackie Chan må bare være Lei Wulong!
Stephen Fung kunne kanskje vært Hwoarang ja... Mark Dacascos kanskje?

PureChaos: yoshimitsu kanskje?

Luthien: han hater legend. jeg begynte å prate det og han kalte meg nerd ;_; og gidder ikke lære seg det siden det er så nerdete å gå så mye inn i spillet. og når jeg spiller online med mic er jeg også nerd siden det er teit med mic.

og nei, man kommer ikke til å kjenne igjen komboer.

jeg skjønner virkelig ikke hvordan de kan få til noe bra med denne filmen. venter i spenning.

EagleJin

Bear Necessity
Om jeg ikke får se 10-stings og low cancel boikotter jeg hele filmen!! Bwaha! :p

Hva heter han gjøken som spiller i xXx? Ser for meg han som Bryan..

Tekken filmen kommer til å handle om kazuya. han er "main character"
regner ikke med at nina og anna og andre ubetydlige personer fra serien blir med.
tror de skal fokusere på miashima og den historien (som er hele tekken)

ser ingen grunn til å endre noe på storyen.

Interview med charles stone III: of course im going to be true to current tekken fans. and by that i men tekken fans will notice fighting styles from the tekken games.
and recognize theit favoritt character.
and also we are following the namco storyline. and not breaking out of the already splendid story.

Tror dette blir bra. ikke noe tull som sf og mk filmene.
ser ut som de tar dette seriøst på høyeste nivå.

og " in production betyr at de har startet filming og cast recruting.

In Production betyr vell at det ikke lenger bare er et "Hey, dette kan vi tjene penger på!" konsept lenger, men noe de har bestemt seg for å ta helt ut.
Leide eller vekka ikke Heihachi Nina for å knerte både Kazuya og Jin?
SilentBob: Jeg har tenkt å lære meg legend, slutt å slenge dritt.
Du slenger masse dritt på spillegal som er unødvendig. Gå heller tre meter ra rommet ditt! Så holder du deg kanskje on topic også.

"of course im going to be true to current tekken fans. and by that i men tekken fans will notice fighting styles from the tekken games.
and recognize theit favourite character."
Eh? Eh? Fram fram trekant?
Å kunne kjenne igjen karakterene er jo også en stor fordel...

Tatt far tekken.net, hvis noen skulle være litt interessert:

One thing I just found. It's not new though, but some quite nice information of how the movie hopefully will be.

One of the more successful computer games of all time is headed for the big screen although its director wants to make sure it doesn't go the way of other game to movie adaptations (ie. into suckiness).

Charles Stone III, the man behind the upcoming Bernie Mac comedy "Mr. 3000" was doing press rounds for that film and spoke to both About.Com and IESB about his intentions for the film.

Most notable were the comparsions with other game movies - "It will not be anything like Mortal Kombat or any of the Lara Croft movies. You will get the feeling of Bruce Lee's Enter The Dragon. I want the audience to get to know the characters, so when they have to battle each other it will be more dramatic".

Who does he hope to get involved? "Both Jet Li and Jackie Chan have been loosely attached to the film but were now thinking of starting clean. It will have plenty of "A" list actors. Our budget is good so we shouldn't have problem there. We are currently writing the script and we should be in production next year".

He's also very concerned about the fighting scenes - "One concern of mine is that the fighting be good, because I personally think the fighting in something like The Matrix which a lot of people were like wow, doesn’t do it for me. Because I grew up with the Hong Kong films where the way the fighting is filmed, it’s filmed for the choreography of the actual art form".

Notice that the fighting as it says here will, (thank god,) not be like in Matrix, but real. Sounds great to me.

More stuff, taken from IGN:

Based on the Namco videogame series, the story of the film revolves around two friends who enter a worldwide martial arts competition. In the course of their progression through the tournament, they discover a secret within the Tekken Corporation." "Charles Stone (Mr. 3000, Drumline) is tapped to helm the project as well as re-write the latest draft penned by Michael Colleary and Mike Werb. Stone spoke to Sci Fi Wire late last year about his plans for the project: 'I'm kind of interested getting back to the whole sports super-conglomerate, Nike thing, and also drugs and steroids and the whole anabolic madness Right now I'm framing it after sort of Enter the Dragon as a backdrop, but again, more realistic and more accessible. I want it to seem like it can really happen in today's society, despite how grand and superhuman the characters are.

Opprinnelig skrevet av NekOtaku@06.07.2005, 07.20
"of course im going to be true to current tekken fans. and by that i men tekken fans will notice fighting styles from the tekken games.
and recognize theit favourite character."
Eh? Eh? Fram fram trekant?
Å kunne kjenne igjen karakterene er jo også en stor fordel...
239598​
Men, som også Egil påpekte, kommer det nok ikke til å gå så dypt
som at vi kjenner igjen koboer (som du sa). triks er noe helt annet.
blir spennede å se Kaz ta sin "snurresnurreslå"
tror juggles hadde sett veldig rart ut på film.