Tekken The Movie

Du har sett Dr. Wai?
"Power comes from the ground, enemy in the air... Very vulnerable!"
Rett etter en juggle. Det var forresten forklaringen på hvordan hovedpersonen fikk kasta to sumoer i lufta for så å juggle dem, om jeg ikke husker veldig feil.

Men det er juggles, på film, en gammel hong kong film, av den typen Tekken TM visstnok skal være inspirert av og defor er det ett ganske så lite håp der om at det kan funke!
Jeg w00ter ihvertfall...
*w00t*

Ser vel mere av den typen som foregår i T5 introen med Heihachi og Kazuya, tgf fra Kaz og u/f+4,3(?) med hei..

Så noe som kanskje ikke ville vært umulig å sett er ewgf, tgf eller noe sånt..

blir sikkert kult med en tekken film....

Lei kan KUN spilles av Jackie Chan....

og de kan ikke ha med Law i filmen p.g.a at bruce lee er død....rip

oma

Village Drunk
de kunne vel sikkert hatt med en lookalike, men det hadde jo ikke blitt samme stemningen...

Bruce Lee lever enda!!! Han er ikke død..ikke for meg :blunk:

Altså husker vi hadde et slikt emnet lenge siden, tror vi klarte å psote frem alle som ligna på tekken folka...

EagleJin

Bear Necessity
Ehem. Fint vi fikk bekreftet dette med mr. Chan for... 3000. gang :p

Nilo: Jau, det var et slikt emne en gang, men da var det bare for å dra frem hvem som lignet hvem. Nå som filmen virkelig er i gang kan vi bare speuklere i hvem som skal spille hvem :p

Jason Scott Lee = Forest Law, eller sett på en bart så har vi Marshal i stedet ;)

Når mener dere at denne kommer?

Opprinnelig skrevet av EagleJin+02.07.2005, 10.51-->
<!--QuoteBegin-Thinaran
@01.07.2005, 22.35
Donnie Yen som Hwoarang? Nei, de må få tak i Stephen Fung, som allerede har spilt Hwoarang i den andre live-action Tekken-filmen.

238039​
Ah, ja. At jeg kunne glemme den filmen.. Eller er det kanskje ikke så rart? :p

Men de som spilte "Hwoarang" og "Jin" i den filmen bør få rollene i Tekken the movie. Nesten alt med utseendet stemte, bortsett fra at "Jin" så for liten ut.

238239​
[/b]

En annen Tekken film...? Faen, føler meg litt på kjøret her, men seriøst? Viste jeg ikke *Vil kjøpe, men er blaaakk* Hvor kan jeg kjøpe filmen? Navnene er helt anderledes på den siden. Hvem er hvem der?

MEn til den nye filmen; Bekrefta hvem karakterene som skal være med? Dette kommer til å bli svinmoro! Som jeg gleder meg :D Det eneste ejg vet er at Tekken Anime'en sugde rumpe.
Hvordan skal storyen bli mon tro? *Venter i spenning*

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
:confused:

Seriøst? Tekken er omtrent det mest elendige jeg noensinne har sett av anime. Usynlige dinosaurer meg i rassen.

For de som ikke kjenner til den, her er en anmeldelse: AnimeJump!

Hei!
Så flott at de lager en tekken film :]
Håper ikke Jackie Chan blir med i den for han har for det meste spilt action/komedie filmer,ødelegger litt av tekken`s karakter med "bad ass" folk.
Jeg hadde et forslag til hvem som kunne spille Xiaoyu nemlig Lucy Liu,elegant og sexy ;) fra kill bill.

Jeg tenkte på at han som var seneseien til ho dama i kill bill kunne også være med får han hadde en kul figur,ser ut som en skikkelig skummel fyr.
Hvis dere vil hjelpe meg med å komme på navnet hadde det vært fint.
Og ikke minst ho som har en slags "hovedrolle" i fast & the furious kunne spilt Anna.

:tommelopp:

siste nytt..

Skippy sa ja til å spille Roger jr og
bjørnen Baloo som Kuma

:p

Scarlett johanssen kunne blitt en bra Nina,
og The Rock hadde passet bra for King.