tekken

#1
halla folkens!!!

hadde vært kool med en skikkelig tekken gadering......

samle sammen alle hardcore gutta til en heftig spill kveld.....

så hvis det er noen av gutta som har stor plass og tid en dag, så si i fra.....

julia forewer......:)
 
#2
hadde vært stilig ja.
bare vær enkelt ikke måtte betale så utrolig mye.
har så lite penger for tiden...
 

oma

Village Drunk
#3
peng er problemer for flere av "oss"... men ellers er jeg og med...
 

EagleJin

Bear Necessity
#5
Er selvfølgelig med om noe slikt kan skje, men problemet er det samme som alltid; hvor?
Det eneste stedet jeg kan komme på i farta hvor vi kan spille som gale er "spilltreff", og de er det ikke så mange av. Vi får benytte sjansen når vi får den :)
 

MadCow

Lokal moderator
#6
Hei. Første gang på forumet nå.
Hadde vært veldig moro å få vært med på en Tekken 5 turnering /spillekveld i Oslo et sted. Er litt lei av å spille oneplayer.
 

oma

Village Drunk
#7
bøller du silent bob? jay skal ta deg som en sirkus sel =D

er det ikke bare og ta kontakt med de som SG pleier og snakke med da? og lage vårt eget lille sg-wannabe-treff?
 
#8
Opprinnelig skrevet av MadCow@20.04.2005, 02.05
Hei. Første gang på forumet nå.
Hadde vært veldig moro å få vært med på en Tekken 5 turnering /spillekveld i Oslo et sted. Er litt lei av å spille oneplayer.
208954​
skjønner jeg godt.
ja, hadde vært flott om det var i oslo, og kanskje kostet en 50-lapp eller noe.
100 er litt for mye for meg atm.
 

MadCow

Lokal moderator
#9
Hvor stor (antall spillere) turnering må arrangeres for at folk skal være interessert i å være med? Er det bare aktuelt å spille hvis det er en pott å vinne, eller holder det med ære og berømmelse?
 
#10
For meg er ikke pot nødvendig.
Vinner den jo ikke uansett =D

men seriøst, hvis folk vil spille tekken, driter de i potten.
 

oma

Village Drunk
#11
hmmm, joda ære og berømmelse er kult, men viss jeg skal reise fra bergen så hadde det og vært gøy med litt konkuranse i det, litt struktur, slik at folk er der og spiller hele tiden liksom, og at det ikke blir meningsløst tullespilling... men jeg er med jeg, :tommelopp:
 
#12
Oma: Det blir ikke et problem, og kom igjen lille mann, hva er galt med litt tullespilling? Det er jo bare moro, og ordentlig struktur får du på NM og GP (så du får dukke opp da), samt en spillhelg er ikke akkurat det du tror.

Hva med en spillhelg i Trondheim? Yessss... Anyone?
 

oma

Village Drunk
#13
greit med tulle spiling bare det ikke blir slik at det blir uengaskjerende....

trondhjem, oslo... samme greien må, ut med 150kr til tog uansett...:p når er nm btw?
 
#14
Opprinnelig skrevet av oma@26.04.2005, 20.24
greit med tulle spiling bare det ikke blir slik at det blir uengaskjerende....

trondhjem, oslo... samme greien må, ut med 150kr til tog uansett...:p når er nm btw?
211934​
Det er i hodet ditt, og de fleste som spilte Tekken på treffet var koselige og å spille var alt annet enn uengasjerende.
NM.. aner ikke.. men T5 har ikke kommet ut i Europa engang. Det må vel bli en gang etter PAL-lanseringen.. Ikke sant, Eagle?
 

oma

Village Drunk
#15
høres bra ut :tommelopp: men blir det noe spilling? hadde ikke vært annet enn å foretrekke :D
 
#16
Hvis vi er heldige for vi no NM, og om vi er veldig heldige får vi det i 2005..
 

MadCow

Lokal moderator
#18
Hvis jeg skal holde en tekken 5 dag/kveld hos meg, ser det ut som den mest aktuelle dagen er lørdag 7. mai. Evt. er jo pinsen en mulighet. Har ikke helt sjekket ut om dette passer (er noen jeg bor med som det må klareres med), men sånt pleier å gå greit.
Tenkte totalt 8 stk passet bra med tanke på plass og at det kun er en tv tilgjengelig.

Er dette aktuelt for noen? Innspill?

Min tanke var å ha en slags turnering med litt "tullespilling" før og etter.
 
#19
Aktuelt for meg siden det da er en lørdag, og jobber i ukedagene... Bortsett fra idag siden jeg er syk da men...

Har muligheter for å spille hos meg i helger også, usikker når neste mulighet dukker opp men, plass til en rundt 8 her også, mulighet for prosjektor.
 

oma

Village Drunk
#20
joda, hadde jo og vært mulighet for å ta med egen tv? og da fått plass til 16?