tekken

Okey, da blir det gaming i kveld! Hos Gutta boys fra drammen! Blir kult å spille mot noen nye talenter håper jeg:D så får vi se! Fengen til Morning er på G, det er jo feng da! Så vi får se! om de blir totalt eid eller jeg som blir banka opp!!! Kommer med resulateter etterpå, som jeg skal si til Morning når jeg møter han! At dette ble resultatet osv...slik at det ikke blir surr slik det ble sist!
 
Hheheheheh.....

kommer til å vente i spenning


Ja, best å gardere seg, så i tilfelle jeg blir eid så er det fordi jeg har vondt i hodet....hehe.....sånn
 
Rapport fra Spilling idag! hos Team Kasa....

Må bare bli ferdig å le litt..... okey

Banka alle sammen der, enkelt og greit, Kranimal, Dako, Osman, og Eddy spillern husker faen ikke navnet..... men dere var de som viste litt forståelse for spillet....enkelt og greit Morning sugde som alltid! Fengen han ble ss til de grader med min baek! totalt eid!! tok en kamp til 10 ble vel 11-3 fordi han ville ha en siste kamp Steve vs Baek...ble eid der også!!!

Haha...erre mulig jeg som trodde du var en av de beste der!! haha..men morro var det:D kuilt å game med dere da:D koslige gutter og morning er deilig også! :tommelned:
 
Rapport fra Spilling idag! hos Team Kasa....

Må bare bli ferdig å le litt..... okey

Banka alle sammen der, enkelt og greit, Kranimal, Dako, Osman, og Eddy spillern husker faen ikke navnet..... men dere var de som viste litt forståelse for spillet....enkelt og greit Morning sugde som alltid! Fengen han ble ss til de grader med min baek! totalt eid!! tok en kamp til 10 ble vel 11-3 fordi han ville ha en siste kamp Steve vs Baek...ble eid der også!!!

Haha...erre mulig jeg som trodde du var en av de beste der!! haha..men morro var det:D kuilt å game med dere da:D koslige gutter og morning er deilig også! :tommelned:
[/b]
NiloPilo ork... Du som ble ss til de grader av min Hugs Wei, også ble du eid hardt av norges beste Wang (Kranimal sin)

Du og Dako var litt opp og ned..

You more need practise som supo sier..!! :ler:
 
Jaja, gærn rapport nilo...men den stemmer ikke.......

Wang'n min eide alle de nyoobs folka du valgte....og jg trengte ikke spille seriøst......
Og du gadd ikke å velge law (for å beholde æren antakeligvis) ...... da gadd ikke jeg velge Raven....

Punisha deg ganske Gærnt....
 
Din 12 frames jab funka ikke på kranimal sin Wang, gæren recovery og enkelt å punishe etter det!

Kranimal punisha deg ganske gærent, i japan er jo Kranimal kjent som "The Punisher"


Så bare sånn at du veit det er ikke du den første som har blitt punisha av The Punisher, så du trenger ikke å være lei deg...
 

oma

Village Drunk
enten det er nilo, eller det er dere så tabber dere ganske ut uansett, faen for noe drittslenging dere driver med, kan ikke noen her faktisk være litt ydmyk? er det faen så vanskelig å innrømme at man tapte i ett spill? man spiller jo bare for gøy, og sannheten kommer jo fram uansett i en turnering eller noe så det å lyge om hvem som faktisk vant kampene er jo bare idiotisk og tyder på hovmod over alt, spesielt når begge påstår at de vant

men det er vel kanskje bare jeg som syns dette?
 
Oma har rett.
Kutt ned på trash-talket litt så får kanskje emnet leve fint videre.
En ting er å vinne over noen i Tekken, men når man skal drive å være nedlatende overfor motstanderen i tillegg blir det bare patetisk.
Ikke tro at jeg ikke leser dette sub-forumet, for det gjør jeg.
skjerp dere.
 
hehehe..detta var jo veldig søtt da..du var gærn Nilo..men du glemte å skrive at Dako parkerte deg når det gjaldt da!;o) Dako mot din law..hehe.. Si fra hvis du vil spille mer.. fred
 
Fikk fri fra jobben idag....så blir heavy gaming idag..

Noen som vil spille tekken idag..........???

Hva med dg morningrain, game idag...... eller noen andre som er gode.....??
 

oma

Village Drunk
hoihoi så trøtt jeg er nå! vel, nettopp kommet hjem fra moro tekken kveld med madcow, killermashing og bergenivan (og meg selv) jeg må nok desverre si at madcow lekte nok seg litt med oss, det er fremdeles litt igjen før vi kommer oss opp til deres nivå, men vi gav oss ikke uten kamp :p de første 50 (ca) kampene så vant vel madcow 30 av dem, vi spilte vinneren står, jeg og bergenivan spilte dårlig, bergenivan hadde hvertfall en grunn: han har ikke spilt på en god stund (da snakker vi kjempelenge) mens jeg bare spilte dårlig, killermashing gjorde ganske brae greier, men slet veldig mot en aggressiv nina, etter dette kom pizzaen og det ble noen 10 (ca) kamper mellom meg og madcow, da gikk det LITT bedre hvertfall (for meg) og jeg vant vel noen runder hvertfall :p etter pizza spilte vi første mann til 10 mot madcow, og tok det hele litt mer seriøst, killermashing falt under press og fikk lusne 0 - 10, bergenivan hadde også store problemer med nina, og fikk samme resultat: 1 - 10, jeg spilte til sist, og hadde vel kanskje en fordel siden jeg hadde kunne studert teknikkene hans, og han ble litt mer sliten i fingrene, og fikk HELE 3 (!!!) - 10 LOL, oppsiktsvekkende nok så var ene seieren med jack 5 ^^

killermashing var nok veldig skuffet over egen innsats og insisterte på enda en runde førstemann til 10, og madcow ble med, men han skiftet på char denne gangen, nå var han (hovedsakelig) ganryu og law, killermashing fikk 5 - 10, bergenivan fikk 4 - 10, og jeg fikk 5 - 10 (enda en gang med flest wins med jack ^^)

da måtte bergenivan gå, og det ble bare meg, killermashing og madcow igjen, jeg tror faktisk det ble ganske likt mellom killermashing og madcow, mens jeg vant vel bare vær 4. kamp eller noe, men sant skal sies: han brukte ikke nina lengre :p det ble vel for lett tror jeg, mens killermashing brukte sine faste mains, så funket det ikke for meg og min law, så jeg måtte håve inn mine wins med marduk, og det gikk faktisk innimellom ^^

men en ting er sikkert hvertfall: vi er ikke noen skikkelig match for madcow :p men vi fikk litt skryt av ham selvom ^^
 
Hei hei Gutter. Da var Maddi ferdig å spille mot Bergenserene :) Kan vel kjappt si at med Nina hadde han en liten edge :p
Hans komboer og variasjoner med high, low, kast og variert spille mønster samt et utrolig godt tekken forståelse for norsk stander gjorde ting vanskelig. Juggles satt som de skulle hver gang og hadde stor erfaring fra en del spilling i Oslo.
Mine juggles satt vel en av ti, noe jeg merket hadde en del og si.. hehe
10-1 BergenIvan
10-0 Killermaching (ikke sikker på hvordan han skriver navnet)
10-3 Oma

Jeg hadde 5mnd vekke fra tekken pga møkka maskinen x-box 360, men den er fjernet nå og tekken står på menyen igjen. Var flaut å tape så Utrolig i går

Ting Jevnet seg ut da han brukte alt chars..... Jevnet seg ut når han brukte noen han ikke var best med, litt kjedelig å tape selv om, men det var mer morro.

Gikk tidlig hjem og håper Oma eller killer gir dere en mer fyldig uppdate. Da jeg hørte de gjorde det en del bedre enn meg.

Jeg gikk hjem, og skulle knuse dama ett par ganger før jeg tok kvelden, men siden hun er Uberpro med christi var ikke det så lett heller :p hehe......

Skal love deg en ting Maddi, neste gang skal jeg redusere tiden fra 5mnd uten tekken til 5 timer, får vi se hva som skjer. Henger nok en del etter i Bergen og nå jeg, liker jeg ikke.

Men må si jeg måtte kaste inn håndkle for Maddi i går kveld.. Takk for kampen og digget å ha deg i Bergen, bare å si fra hvis du vil komme igjen.. eller noen av dere andre vi kan skaffe sove plass hos meg og dama en helg. Hilser fra dama og ;)

Ps! hadde skrevet denne på ny topic og giddet ikke redigere den :p hehe !
 

oma

Village Drunk
ja det stemmer det ja :p killermashing fikk ikke noen wins første gangen :p lol
 

MadCow

Lokal moderator
Var kult å spille med dere, gutta! Skal ikke set bort ifra at jeg stikker innom neste gang jeg er i Bergen også.

Neste gang må du få dama til å spille også, Ivan :)
Regner forresten med at du kommer deg fort med litt mer practice. Julia-en din var jo helt rå (på sin måte :p ).

Var gøy å spille mot Jack-en og Marduk-en til Oma, var en vrien utfordring til tider.

Skal trene litt mer med Bryan til nesten gang, så blir det flere Bryan vs Bryan mot Killermasher.

Regner med vi ser team Bergen på spiderman en gang i sommerferien.
 
Joda... skal lure henne med neste gang.. hun bruker faktisk juggles med Christi.
Kanskje jeg skal ta julie og finpusse litt juggles med henne... se hva jeg får til.
 
Ja, når skal bergens gutta komme seg til oslo da? Har blitt en del turneringer nå! Hadde vært fett å faktisk spilt mot noen av dere...
 
Vi kommer skal dere se ;) Ingen fare, bare få litt ekstra Penger og litt ekstra tid, meg og dama skal være verdige motstanderer sammt Oma og killer ;) men har ikke blitt tid enda :)

Trenger litt trening :) men hadde vært Knuse fett