Tekken5 T.F.F (the fighters favorite)

#41
Tommelen er som sagt best å bruke på slåss spill! Kunne aldri ha brukt sånn pad azz som wallace bruker, loool og hvordan gidder han å ta med den? jeg gidder så vidt å ta med ps2 hånd kontr:)
 
#42
fordi du er lat.
og det er du som bruker pad.
han bruker arcade stick, aka Stikke.
jinov: orddeling?

Får meg selv den gule og grå stikka på mandag.
håper den eier :usikker:
 
#43
Er man n00b om man spiller med "pad"? (Er det PS2-kontroll det eller?)
Og er det lettere å få til ewgf og sånn med stikke?

Gah, on-topic.

Spilte Tekken 2 og Tekken 3 til tider (lånte det over lengre perioder) til TTT kom. Så kom T4, og jeg skjønte ikke hva som skulle være så dårlig med det. Men så oppdaget jeg alle bugsene :p

Og nå spiller jei teken femm, lål.

Karakterer:
T2: Jun, Lei og King
Kunne bare d+3+4, 4, 4 med King.. men han var liksom så rå med den maska.
Lei og Jun var jo på demoen, som jeg spilte endel før jeg fikk spilt spillet på ordentlig. Lei hadde 3,3 som skadet *mye* og Jun hadde de syke komboene som man sikkert finner igjen i Asuka.

T3
Main: Lei, Paul
Sub: Heihachi, Yoshimitsu, Law, Gon (!), King
Begynte å lære Phoenix Smasher og greier, Paul var knallert. Lei skadet fremdeles mye.

TTT
Main: Jin, Lei, Paul, Yoshimitsu, Heihachi
Sub: Lee, King, Armour King
Yay, endelig begynte jeg å lære Jin og Lee også.

T4
Main: Lee, Paul, Jin
Sub: Heihachi, Lei, Yoshimitsu, King
Wtf? Lei var fucka!!

T5: Main: Lee, Paul
Sub: Jin, Heihachi, Lei, King
Lei ble bedre igjen i Tekken 5, dog.

Sånn ;)
 
#45
Bruker:

Venstre haand: Tommel.....ja...ikke lillefinger nei

Hoyre haand: Pekefinger og langefinger.... og litt tommel ogsaa, paa x og firkant

Main: Jin

Sub: Lei, Bryan, Jun, Ling, kanskje feng?
 
#46
Hei, jeg heter Robin, spilt tekken siden psx kom ut (tekken 1 endmovies er MUST å se)
Siden den gang, har jeg aldri funnet noen veldig stor konkuranse i den lille byen jeg bor i .. trodde faktisk jeg var jævlig god helt til jeg begynte å lese litt her på forumet :|

Spiller med vanlig ps2 kontroll, bruker tommel only, og jeg har heller aldri fatta hva som er feil med tekken4:p

Main: Jin (var kazuya før jin kom)
Sub: Whoarang og Ling Xiaoyu


Btw, noen som gidder å forklare meg hva som er "feil" med tekken 4?:p evt. bugs?
 
#47
Er man n00b om man spiller med "pad"? (Er det PS2-kontroll det eller?)
Og er det lettere å få til ewgf og sånn med stikke?
Har ikke en dritt å si om du bruker stick eller pad, du får samme resultat ut fra pad, spørs bare hva du liker. Slitasje på tomlen blir bare minder av stick!!! :ler:

Men jo, begynte med å spille tekken1 på Playstation, faktisk det første spillet mitt, ble forelsket med law fra første runde, digger bare stilen hans.

Tekken2: Forest Law hele veien, helt konge, digget han så synsykt.

Tekken3: Forest is back again, bare enda mer heftig. spilte ikke tekken3 så mye egentlig

TTT: Her begynte jeg smått å spille spillet litt seriøst, men ikke noe turnering seriøst, masher :ler:

Tekken4: Her jeg begynte seriøst å spille, Marshall kommer tilbake, dss, fds....tok bare helt av, klarte å mestre perfekt dss 10/10 når som helst, men da kom jo tekken5 ut...


Tekken5: Ja, tekken5 ja, måtte begynne fra nytt igjen på dss til marshall, men den kommer raskt på plass. Litt dritt at jeg er i militæret nå, men dimmer 4 september kl 2 og 14 er jo NM, men vi får se, må jo komme inn på nm først...

Main: Marshall Law & Forest Law
Subs: Asuka
Paul
Baek

Faen i helvete Gud, din idiot, du har samme avtar som meg...Bytt din eller så bytter jeg min!!! <_<
 
#48
Opprinnelig skrevet av Sushi@09.07.2005, 13.56
Pekefinger og langefinger.... og litt tommel ogsaa, paa x og firkant
240631​
Yay! Firkant og running!
Brukte Jun i tekken to og button basha så det sto etter.
Følte meg leet som eff... Ble jo fete komboer av det, som regel.
 

oma

Village Drunk
#51
tekken 5 revoulutionen har fått meg til å bli newb igjen, så jeg har vel ingen mains lengre, men satser på sub: law, steve, jin..
 
#52
den beste spilleren hadde blitt barnet til jin og ling.....

devil ling! tenk paa det.....rosa vinger og skyter tyggegummi....
 
#53
Min main character er kanskje ikke så overraskende steve:) han er rett og slett det som funker best for meg:)

Main: Steve

Sub: Kazuya, Heihachi og Lei, (litt hwoarang, paul og lee)

Det er nesten ingen andre som benytter seg av steve her? rart... your loss:)
 

oma

Village Drunk
#54
gjorde det på tekken 4, men sluttet på tekken 5, syns det blir litt for repititivt med nesten de samme triksene (det ble til at jeg tok de samme triksene om igjen veldig ofte...) liker heller da en med større variasjon og der jeg blir nødt til å skifte triks veldig ofte, mye gøyere syns jeg
 
#55
Jeg husker vagt at jeg spilte Tekken 2 en gang da jeg var liten, blant annet erindrer jeg de trekantete puppene og rumpene. Manøvrene er ikke noe jeg husker, dog. Det kan for så vidt ha sine åpenbare grunner ... men! Jeg begynte iallfall med Tekken 3 en stund etter Europa-utgivelsen, og jeg hadde en kamerat som var like gira på å mestre det som meg. Dessverre var jeg for dum til å fokusere på én eller to karakterer, så det endte til slutt opp med at jeg delvis kunne alle sammen.

Så ble det en brå og lang pause.

Og så kom Playstation 2 og Tekken Tag Tournament. Jeg husker jeg brukte konfirmasjonspengene på begge deler, og ikke lenge etter satt jeg like klistret til TV-skjermen som to respektive poler tiltrekkes hverandre. Det aller første som imponerte meg, var selvsagt grafikken. Deretter tok gameplayet gradvis over fascinasjonen. Jeg bestemte meg for å gjøre et forsøk på å mestre Yoshimitsu. After all, han hadde noen jævlig tøffe triks. Etter at jeg lærte meg en god del triks med ham, følte jeg for å ha en subkarakter, og da ble det Lee. Jeg vetta faen om de utfyller hverandre godt, men Lee er kul, og det er alt som betyr noe. Dessverre var det få jeg kjente som spilte Tekken på denne tida, og jeg regner med det var det som gjorde meg lei.

For Tekken 4 hoppet jeg glatt over. Anmeldere rapporterte om et lass med bugs og herpa premisser. Dessuten var jeg kjed av Tekken under denne perioden, der det ble dominert av Final-Fantasy-galskap og rypejakt. Jeg skjenket faktisk ikke en enda tanke til spillet i løpet av denne tida. Litt av en overgang, må man si.

Men idet jeg hoppet av gårde bortover tidslinja, kommer denne Klaymen (fra forumet) og tilfeldigvis forteller at han mener det hadde vært kult om begge to hadde mestret et skikkelig konkurransespill. Vi hadde riktignok Mario Kart, men spillingen ble dessverre preget av at kun han eide spillet. Jeg hadde ikke Gamecube, så derfor måtte det bli et spill i Playstation-2-formatet. Tilfeldigvis fikk vi nyss om et nær forestående Tekken 5. I perioden før utgivelsen tenkte vi mye pro/kontra om dette, og jeg må gi litt heder til Luthien, som antakeligvis var en avgjørende influens og årsak til at vi kjøpte spillet begge to. Thanks shall you have.

Nå bruker jeg noe av tida til å sitte foran TV-en og børste støv av fordums Tekken-ferdigheter. Så får jeg bare håpe at jeg en dag kan mose Klaymen med én hånd bak ryggen.


Hovedkarakterer: Yoshimitsu, Lee
Subkarakterer: Raven, King
 
#56
Hm..
Spillte litt Tekken 5 med et par kompiser forleden dag.
Brukte et par karaketerer for å få variasjon.
Har sansen for Ling.. Noen som aner åssen man får skoleuniformen hennes? :p
 

oma

Village Drunk
#57
funker med å trykke skulderknappene, men hvordan man får miharu og eddie har jeg enda ikke forstått...
 
#58
Man må kjøpe hennes eksta kostymet for 500000g. Er ikke sikker på hvilken knapp man må trykke på. Men hva skal du med den drakta egentlig? Alt du skal gjøre er å irritere motstanderne med mye surring, hopping, cheap-poking (b+1_b+2 :D) eller So Shoe Me (ff+2~1) :p

Eddy er Christie's ekstra kostyme.
 
#59
Opprinnelig skrevet av NekOtaku@23.07.2005, 23.37
Hm..
Spillte litt Tekken 5 med et par kompiser forleden dag.
Brukte et par karaketerer for å få variasjon.
Har sansen for Ling.. Noen som aner åssen man får skoleuniformen hennes? :p
244745​
L1, den drakten trenge ikke å kjøpe
 

oma

Village Drunk
#60
vet det er offtopic men hvordan får du "miharu" da? husker på tekken4 så kunne man trykke O og så fikk man henne...