Tekken6

Overraskende med at Hwoarang kom inn i bilde i denne traileren siden han ikke har en så stor rolle i de andre spillene.
Uansett, kan ikke dømme ennå . Jeg vil se mer først! :)

Aetas har du sett ingame eller spilt Tekken5 ? Så hvis det vi så var ingame, så må jeg være ening med MadCow. Det var bra, hvis det var ingame. Men det jeg tror, nesten veit. Dette har egentlig veldig lite å gjøre med selveste tekken spillet. Tror namco er langt ifra ferdig med spillet, det skal tross alt komme på arcade beta test først, som det alltid har gjort. Så dette var liksom for å reklamere litt. det er jo tross alt E3, nesten alle i verden kommer til å følge med.

Cazandra: som du kanskje veit, så er jo Hwoarang erke fienden til Jin, så kanskje han vil være med å banke jin-.hvem veit, jeg bare venter på MARSHALL LAW!!! WAAAAAAATCHAAAAAAAAA!

Jeg ble sikkert bare litt skuffet over grafikken.

Hadde forventet meg litt mer av Tekken 6 sin grafikk, da den skulle være på PS3. For eksempel kan du prøve å sammenligne Tekken 6, og DoA til xbox-360.

Forskjellen er jo at DoA til 360 er ferdig, Tekken6 har de nettopp startet å lage.

Doa 360

Du kan jo faktisk sammenligne grafikken med Tekken5 på ps2, så jeg er ikke helt enig med deg der Aetas. Men tror vi brude bare vente å se hva Namco har på lager, så tror jeg nok du blir glad over grafikken!

Ps: Det Bruce Lee...haha fett å se han på DoA

Greit nok det klippet der Lili slåss mot Jin, men det er nok bare en intro eller en teaser.
Kanskje det er in-game grafikk på klippet.. hvem vet?
Uansett, jeg vil se mer før jeg går amok!

SITAT(Aetas @ 09.05.2006, 13.58) 1884
Jeg ble sikkert bare litt skuffet over grafikken.

Hadde forventet meg litt mer av Tekken 6 sin grafikk, da den skulle være på PS3. For eksempel kan du prøve å sammenligne Tekken 6, og DoA til xbox-360.
[/b]
true.. var ikke helt imponert av den nye traileren, ps2 kunne klart det liksom, men visst det er ingame så er det vel alright.. men likte ikke hud-effekten var så skinnende silke aktig blææh. <_<

De fleste av dere har sikkert sett denne videon men til de som ikke har så ja her er den:

http://www.360box.co.uk/e3/tekken.htm#

Det er T6 videoen fra E3 men her er hele ikke kun 10 sek... den er over 4.30 min lang så ja kos dere

Love Hugs

Fett å se på den Hugs!! men hvor i all verden er marshall!

lol, var en person som klappet :p

Sant var rå video... Nå må snart flere videoer komme :p

Love Hugs

I3eKri knuser alt og alle :grr:

Alchemist ble Dead Alchemist etter at jeg knuste han perfect ikke en gang, ikke 2, men 3!!!

Tekken 6 kommer hissigheten I3eKri til og fortsette å knuse folk så neste gang dere ser I3eKri løp for livet (men det hjelper ikke)!

The name is I3eKri don't you forget it!!! B)

D

Deleted member 1518

Gjest
Jeg har aldri likt Tekken noe særlig, jævla trege animasjoner pluss at det ser jævla uekte ut når en blir slått i diverse retninger. Tekken 5 var da helt greit, men fortsatt tregt og ustabilisert, dog grafikken hadde gjort et stort hopp. Det eneste positive jeg har og hente fra Tekken serien er de ufattelig kule karakterene. Fysikken til DoA og karakterene til Tekken ville gjort seg bra i et spill. Ingenting slår Soul Calibur uansett.

SITAT(Torulv @ 13.05.2006, 20.33) 3348
Jeg har aldri likt Tekken noe særlig, jævla trege animasjoner pluss at det ser jævla uekte ut når en blir slått i diverse retninger. Tekken 5 var da helt greit, men fortsatt tregt og ustabilisert, dog grafikken hadde gjort et stort hopp. Det eneste positive jeg har og hente fra Tekken serien er de ufattelig kule karakterene. Fysikken til DoA og karakterene til Tekken ville gjort seg bra i et spill. Ingenting slår Soul Calibur uansett.
[/b]
Du spiller mye fighting games eller? Advanced play?
DoA er et møkkaspill, det lever på "grafikken" sin.
Og av de 3 spilla du nevnte, så er Tekken det beste og mest balanserte.

SITAT(Torulv @ 13.05.2006, 19.33) 3348
[/b]
Tekken5, tregt? Hvilken måte da?
Ustabilit, ening noen steder, men hvor?

Fysikken til DoA, da mener du gameplay/animasjon/stil ? eneste tekken burde hente fra DoA er, kommer faen ikke på noe jeg.. oh vent! jo! jeg har den !! IKKE EN DRITT!!

TEKKEN 4EVAH!! U SUCK DOA!! YEAH!! LOZZS LIKSOMZ! JAI VARA TEKKEN FAN!! JAJJAJAAJ!! HACKEZDS!!

SITAT(Torulv @ 13.05.2006, 18.33) 3348
[/b]

B) Rising strikes back in the new era of spillegal
Jaahhhh, Tekken er tregt :sprø: ...... spilt Virtua Fighter eller? Virtua Fighter er astronaut spill, det var to astronauter som oppfant det spillet når de begynte å slåss på månen, hehe, set kastet til Kage eller, 300 frames før motstanderen lander på bakken, lol.. neida virtua er ikke dårlig, men Tekken er best ;)
Tekken 6 ser fåreløpig oki ut men håper character graphics blir bedre :D
Var litt Metal Gear Solid 4 feeling på den starten der i ødemarka med byggene , hehe.

Tekken er et populært kommersielt fighting game. de fleste har hørt og spillt det.
Tekken er ikke det mest advanced spille du kommer forbi, med det duger som et actionpacked fighting game.

Skal man ha avansert og mer "inndepth" fighting må man spille Virtua Fghter.

Begge disse titlene har sin egen sjarm og tiltrekning. Du kan si de utfyller hverandre.

Men det beste fighting spillet gjennom alle tider er Battle arena toshinden, til GameBoy.........
XD Just kidding

Street fighter eier alle fighting games (ingen diskusjon) :p

SITAT
Tekken er et populært kommersielt fighting game. de fleste har hørt og spillt det.
Tekken er ikke det mest advanced spille du kommer forbi, med det duger som et actionpacked fighting game.[/b]
Baby, tekken er så advanced som du vil det skal bli. Det som er greit med tekken. Men enig med det du seier der, jeg elsker deg også...

Tekken har egentlig aldri vært noe for meg. Slossespillsjangeren er generelt sett kjedelig i mine øyne, men Virtua Fighter og Soul Calibur kan være gøy i ny og ne.

Skal se traileren nå. B)

Edit: Var ikke akkurat mulig å få et inntrykk av spillet ut i fra traileren, men har jeg ett slossespill i samlingen min, er det mer enn nok. :p

EagleJin

Bear Necessity
Nydelig med enlengre trailer! Da vet vi i det minste at Devil Jin er med denne gangen også :D

Siden vi enda ikke kan si noe om grafikken i Tekken 6 synes jeg sammenligningene bør ligge en stund til og heller konsentrere om E3+Tekken6 i dette emnet ;)