WTF er den "story-saken" som sier at Hwoarang "dør" eller gjør noe rart (..som tydeligvis er fastsatt norm av sg at man skal blande inn der det er mulig, noe som irriterer meg grenseløst uansett hva det gjelder). Hwoarang er Hwoarang, og grunnen til at han dukker opp i fight'en til Lili og Jin er så enkel som at han har fått vite hvor Jin er, og fått vite om Jins Devil, dermed sende sykkelen sin på han, slik at Jin blir forvandlet, så Hwoarang kan få en reell utfordring mot Jin. Enkel grunn, enkel sak, enkel win for Hwoarang
Over til det andre, med hastigheten..det eneste som egentlig gir DoA en slik hastighetsfølelse er alle de "power"-moves'a (som får motstander til å fly over stokk og stein), og raske jabs/serier uten mening. Ellers vil jeg si at det er et treigt spill, i og for seg.
SC er ikke noe særlig raskere spill enn hva Tekken er. Største forskjellen er at det så å si ikke er sidestep-element, men tvers gjennom sidewalk som fører alle veier. Vet ikke om jeg vil si det er flyt en gang, men bare glatt så det holder, og ikke hastighet egentlig.
Men hastigheten regnes med på forskjellige måter av forskjellige folk. Noen setter mest vekt på tanke-hastighet, andre flythastigheten, og andre igjen den "glatte hastigheten", og mer til. Men man bør bare ikke av den grunn si at Tekken 5 går tregt, (går litt tregt i forhold til T3 (synes jeg), men det blir igjen en annen sak)