Tekken6

SITAT(NiloPilo @ 17.02.07, 16.48) 52699
Går noen rykter rundt omkring ang. 2:30 punktet i filmen, der Leo er på the cemetary. Mulig at det står Christie på en av steinene, hvis det er sant......

HA HA! JINsama HA!
[/b]
Hvis det er tilfellet dukker hun nok opp på mirakelsett vis ala Heihachi med superpowers og mutert utsende. Gleder meg! >_<
 

oma

Village Drunk
@ nilo: jeg lover jeg skal komme på siste RBN, men please!!! kan dere ha det på en lørdag? søndag er så sinnsykt knotete for meg, må på jobb kl 7 (fast tidspungt) hver mandag, og om jeg må reise hele søndag natt for å komme hjem igjen, kommer jeg aldri til å greie å være på jobb til 7 mandagen..
 

EagleJin

Bear Necessity
Hva i svarte gjør mr. Rafale i Tekken? >.<

Zafina ser ut som en fjern slektning av Julia.. Gief dåos triis bækk plx!!!!!!!!!!!!!!

[nilo-mode]Men blir nok bra :D[/nilo-mode]
;) :ninja:

EDIT*
Så traileren nå.. Må si jeg gleder meg vilt.. Nesten.. Eller jo. Vilt. :D
Ser ut som Tekken går tilbake til det mer maskinistiske designet vi kjenner fra TTT. Hvis de i tillegg fikser kameravinkler, random whiffs og får legger inn minst 3 relativt balanserte figurer skal jeg si meg fornøyd :p
 
Syntes tekken 6 skal satse på nytt blod, ikke bare oppgradere det gamle. Oppgradering av grafikk, nye karakterer, nye teknikker ser jeg som en selvfølge, men jeg håper de finner en ny type spilling i oppfølgeren. Tag tok det skrittet med å innføre tag systemet, selvom jeg ikke syntes det slo noe særlig ann. 2vs 2 likt hadde kanskje vært en idé? Gjøre kombinasjoner med begge karakterene hadde jo vært sinnsykt overkill! Jin launcher med electrik uppercut, samtidig som Devil Jin blaster med Laser! B)
Hadde Namco fått luket bort kamera problemene, og såklart "overkill" komboene tror jeg faktisk dette ville slått skikkelig ann.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
SITAT(NiloPilo @ 17.02.07, 16.48) 52699
Går noen rykter rundt omkring ang. 2:30 punktet i filmen, der Leo er på the cemetary. Mulig at det står Christie på en av steinene, hvis det er sant......
[/b]
:grine:
 
SITAT(NiloPilo @ 16.02.07, 18.42) 52576
Hvis Zafina er fra India, da dropper jeg Leo!


[/b]
hun er nok det, fighting stilen hennes er kalaripayattu, den eldste martrial arts stilen som finnes... Og ja den er indisk, så gå å heng deg nilo!. ^_^
 
Hagla kan jo bare være en elendig form for kast... Da blir den jo brukt ingame:p
 
SITAT(NukleuZ @ 10.03.07, 14.43) 55969
Hagla kan jo bare være en elendig form for kast... Da blir den jo brukt ingame:p
[/b]
Hagla til Bryan kan bli brukt vanlig in game, har sett en video der du får se Bryan bruker det ingame etter å ha launcha en.. Nilo har link til videoen.
Men hagla er sikkert high det må den være, blir på en måte som laseren til DJ.


Love Hugs :elsk:
 
I BRING U! ZE BULL FIGHTER, Miguel FROM SPAIN



* Animations have been changed for every character!
* All characters have an “item move”, like the Bryan shotgun we saw at the AOU trailer. Although not all of them will have the same effectiveness.
* An example of an “item move” will be Anna throwing her high heels at her opponents.
* Harada officially stated that Leo IS a girl.
* So far Yoshimitsu has gone under the most drastic change. Harada notes that it will be much more difficult to use Yoshimitsu this time around and they consider him an “Expert” character. Part of his story includes the fact that his sword is now losing power and he must take a new fighting style, Kenjutsu from the Manji clan, this includes both dual sword fighting and pure fist fighting!
* A lot of Lei Wulong’s laying down stances have been changed. They look more like Lei Fei and Shun Di’s laying down stance from Virtua Fighter 5. They also changed the properties where Lei can be counter-hit and juggled out of his laying down stances.

Idag ble jeg litt mer forelsket i Tekken, trodde ikke det var mulig, men det har skjedd :grine:
* Many changes were done to Marshall Law. It is noted that fans of Bruce Lee and those that know of Jeet Kune Do will be very pleased.
 
Tekken 5DR online + extra modes!

The latest issue of Famitsu magazine has details on Tekken 5: Dark Resurrection with online versus play! With the cost of 2800 Yen(1000 Yen if you already downloaded the old version of Tekken 5: Dark Resurrection) you will be able to play FREE online versus matches with people all over the world! There will also be an online leaderboard that keeps track of player rankings! Also added will be practice and survival modes! There is no official release date for the upgraded version of T5DR.

All in all here is what is included in the new version:

Online VS Mode Play Added
Online Rankings Added
Practice Mode Added
Survival Mode Added



Samtidig er SCIV annonsert til å komme i 2008 til ps3 og X360. http://www.famitsu.com/game/news/2007/06/1...,73287,0,0.html
 
Special thanks to jin11 for the heads up!

Tekken 6 Impressions from Nin (#1 T5DR Steve in the world; 2005 KOREA CHAMP, 2005 SBO CHAMP)

Nin’s exact words on Tekken 6 (from his one hour experience)

“It’s for sure… Tekken 6 kills DR”

He believes it’s wayy better than DR, there is also one more new game system element that Nin said is amazing but Namco told him to not say anything about it. But he said it’s really good, and he can’t wait for T6. He wanted to play more than the one hour.

DJ and Bryan are definitely weaker now as well. Koreans told Nin to play with Steve ‘nicely’ so they don’t rape Steve lol.

“Namco says that they want to satisfy players who aren’t from T5 and DR area and wanted give something for their support. Not sure what they mean by this supposedly TTT element perhaps. There was also some other note that Rage mode might be affected depending on ‘weight class’ and that you will be able to use particular moves.