Tekken6

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#84
Døvt Syltetøy Ikon-demoen er da kul nok, den. Lurer på om ikke det blir kjøp når det kommer i butikken, gitt.
 

EagleJin

Bear Necessity
#86
Er fristende å kalle det en god nyhet. Om arcadelivet får gå som det skal, slipper vi kanskje enda en "PSP"-versjon.

Men.. 2008.. /waves
 
#88
MadCow post da

Edit*
La meg bare si en ting....

Dette er så fucking orgasme til de grader! Du aner ikke! Å herregud! OMG, OMFG! jeg jeg klarer ikke å puste! Oh oh...shit.. puste..hjelp! oksygen

Da har jeg funnet ut at LEO, er min nye character! Uten tvil, jeg ble forelsket i han, eller det en hun? Virka litt femenin, eller har jeg blitt homo? ANYWAY!! Jeg skal uten tviiil stikke til London å få testa ut spillet når det kommer til arcade.

Førsteinntrykket mitt: Njaaa, grafikken var ikke på høyde med VF, men det kan være fordi det ikke akkurat var HD kvalitet som vi steamet ned fra den siden. og det var beta trailern...vi får vel bare vente å se
 

MadCow

Lokal moderator
#89
SITAT(Lodin @ 16.02.07, 13.07) 52498
Tekken 6 har endelig fått ei side og litt konkret å vise fram. Litt bilder og filmgreier og det ser jo unektelig lekkert ut.
[/b]
Kult å se at det kommer til arcade i 2007.
Da har vi det vel kanskje på ps3 i starten av 2008 :)

Edit: Nilo, ja du er nok homo :p
 
#91
OOOOOOOOH FUCKING SNAAAAAAAP!!!!! :sikle:
 
#93
Oma, kanskje på tide å vise om du har mer på lager? kom deg til neste RBN, da skal marduk'n din og co bli knust
 
#94
SITAT(NiloPilo @ 16.02.07, 13.42) 52507


Jeg elsker henne/han!
[/b]
'Han så ut som en homofisert versjon av Hwoarang, han Leo. Haha, så klassisk japansk bi-shounen. Men gud så mange likhetstrekk han har. Vet ikke om jeg skal grine eller le.

Anyway, han ser morsom ut å spille. Dette blir spennende!

Edit: Etter det aldri så lille smuktitten på historien hans i traileren, så er jeg nesten sikker på at det er snakk om hevn (Mot Kazama familien?) siden han sto mot en grav.
 
#96
Ser greit ut dette, ikke noe 2k så ingen trenger å ta helt av...
Men vi får vente til namco kommer ut med mer stuffs, grafikken ser helt lik DR grafikken men får håpe det blir bedre og at dette ikke er ferdig greiene men for all del det ser jo gøy ut :p

Nå må ikke alle nyoobs starte å spille med Bryan kun pågrunn av at han kan skyte :hehe:
Synes Zafina ser gæren ut men får vente å se pluss det kommer flere characters så blir bra.


Love Hugs :elsk:
 
#97
Hvis Zafina er fra India, da dropper jeg Leo!

Lodda, ja, faktisk, hehe, Leo ser også litt ut som King fra KOF. Ser ut som Namco har tatt litt fra overalt. Gleder meg sykt il flere vids kommer!


 
#98
Går noen rykter rundt omkring ang. 2:30 punktet i filmen, der Leo er på the cemetary. Mulig at det står Christie på en av steinene, hvis det er sant......

HA HA! JINsama HA!
 

MadCow

Lokal moderator
#99
SITAT(NiloPilo @ 17.02.07, 16.48) 52699
Går noen rykter rundt omkring ang. 2:30 punktet i filmen, der Leo er på the cemetary. Mulig at det står Christie på en av steinene, hvis det er sant......

HA HA! JINsama HA!
[/b]
Hvi det er sant.... så må vi nok bare slite med Eddy på turneringer istedenfor ...
 
Topp