Telt ønskes kjøpt

Status
Stengt for ytterligere svar.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Hvis det ikke fører fram å kjøpe brukt, vil jeg anbefale å kjøpe telt på Jysk :tommelopp:

Mitt kostet bare 298 for et tomannstelt m/ 230cm*130cm soveplass, 95 cm høyt, aliminumsstenger, fortelt og kun 1900gram. Det tåler 450mm regn, noe som ikke sier meg så mye, men det blir sikkert sol og sommer på Quart uansett... Dette ble kanskje unødvendig mye info, men poenget var å få fram at de selger ganske gode telt ganske billig på Jysk.

Kilik

Lokal moderator
vil savne Bowie, men overall synes også jeg Quart er hakket bedre i år...

Opprinnelig skrevet av Houseman@22.05.2004, 15.07
Det tåler 450mm regn, noe som ikke sier meg så mye, men det blir sikkert sol og sommer på Quart uansett...
er ikke sikkert du har samme innstilling når du sitter og hutrer i regnet og alle sakene dine er våte :p

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
I så fall driter man i hele teltfaenskapet og tar inn på hotell i København :D

Eller drar til hytta i Risør, hvis noe sånt skjer under Quart-festivalen. Jeg skal nemlig til både Roskilde og Quart.

når jeg engang får råd så tror jeg det må bli bobil på meg. flott å ha til festival turer... nå bor jo jeg bra langt unna både danmark å kristiansand da...

Kilik

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Houseman@22.05.2004, 13.07
Hvis det ikke fører fram å kjøpe brukt, vil jeg anbefale å kjøpe telt på Jysk  :tommelopp:
Takk for anbefalingen :)
Kjøpte det teltet nå. Kvaliteten er sikkert ikke all verden, så får håpe det blir lite med regn i sommer...

Status
Stengt for ytterligere svar.