Test Drive Unlimited (X360)

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Huff, nå begynner jeg å bli i tvil her. Dead Rising, dette spillet som høres knall ut, eller Saint's fucking Row. Men på den andre siden, alle klager jo over at det er så få bra spill der ute, men disse tre er mer enn nok for meg. :D

Helt enig med deg der Revan :elsk:

Men back to business. Noen som vet om de eventuelt slipper en pakke med Porscher? Er sinnsykt keen på å cruise rundt i en Porsche 911 Carrera 4S, 2006 modell selvsagt. :grine:

Jeg tror uansett man burde nedprioritere saints row fremfor dead rising, det er kult, men ikke såååå kult, men vet ikke så mye om dette spillet enda. Det virker fortsatt spennende og jeg sliter med å velge mellom dette og dead rising, en grei ting er at en kamerat har DR som jeg sikkert kan låne en gang... dette er egentlig litt vansklig:sukk:

Og åssen er tilstanden med Amcars i spillet? Elsker amcars:D

D

Deleted member 91

Gjest
Til alle som vurderer Saint's Row: Etter hva jeg har fått inntrykk av, virker det betydelig mer shitty enn både Test Drive og Dead Rising. Jeg orker ikke gå for mye inn på hvorfor (at de stjeler alt de klarer fra GTA: SA er i og for seg greit nok, men at de på en eller annen måte klarer å unngå å få med seg at humoren er en utrolig vital del av det hele er godt gjort), men skal du alikevel skyte niggere med ni-millimetere, gjør det gjennom Play-Asia. Spillet er sonefritt, og ligger på rundt 250 spenn for den asiatiske versjonen (som, såvidt jeg har hørt, bare er den amerikanske utgaven uansett).

Et artig easteregg har begynt å sirkulere diverse TD:U-foraer nå, nemlig et som tar deg til den lille øya like utenfor hovedøya. Er strengt talt veldig lite der (rent bortsett fra en del palmer og et stort cruiseskip), men artig nok lell. Du trenger bare finne Eden-logoen oppi buskene på hovedøya et sted, video av det hele på Youtube her. Prøvde det istad, og fungerer fett det.

Tenkte jeg skulle prøve å roe ned prøvekjøringen idag og heller bryne meg på Dead Rising. I mellomtiden kan jo dere alle hoppe av gjerdet og kjøpe dette, ettersom dere helt sikkert ikke kommer til å angre, og jeg trenger noen å spille med. :ninja:

SITAT
men skal du alikevel skyte niggere med ni-millimetere [/b]
Du vil være forbauset over hvor mange hvite gangstere det er i det spillet i forhold til negere og de fleste er enten feite eller jenter:p

Men som du sa tidligere, så velger man ikke hvilken server man skal spille på right? Er det ikke da litt kjipt hvis man er to kamerater som kjøper spillet for å spille sammen og ender opp på hver sin server? Eller kan man kontrollere det på en eller annen måte?

D

Deleted member 91

Gjest
Nei, altså, det er ikke permanent, og såvidt jeg vet kan du ikke engang se hvilken server du er på - men du kan hoppe fra server til server ved enten å "tracke" venner (via spillets GPS-meny) eller ved simpelten å sende/motta en invitasjon via Xbox Guide. Har ikke testet det ut ennå (venner uten 360 = woe is me), men det fungerer visstnok ålreit.

Redigert: At Saints Row er fullt av wiggere er strengt talt ingen overraskelse, ettersom hele produksjonen blomstrer over av tegn på at det er lagd av noen.