Til alle som vurderer Saint's Row: Etter hva jeg har fått inntrykk av, virker det betydelig mer shitty enn både Test Drive og Dead Rising. Jeg orker ikke gå for mye inn på hvorfor (at de stjeler alt de klarer fra GTA: SA er i og for seg greit nok, men at de på en eller annen måte klarer å unngå å få med seg at humoren er en utrolig vital del av det hele er godt gjort), men skal du alikevel skyte niggere med ni-millimetere, gjør det gjennom Play-Asia. Spillet er sonefritt, og ligger på rundt 250 spenn for den asiatiske versjonen (som, såvidt jeg har hørt, bare er den amerikanske utgaven uansett).
Et artig easteregg har begynt å sirkulere diverse TD:U-foraer nå, nemlig et som tar deg til den lille øya like utenfor hovedøya. Er strengt talt veldig lite der (rent bortsett fra en del palmer og et stort cruiseskip), men artig nok lell. Du trenger bare finne Eden-logoen oppi buskene på hovedøya et sted, video av det hele på
Youtube her. Prøvde det istad, og fungerer fett det.
Tenkte jeg skulle prøve å roe ned prøvekjøringen idag og heller bryne meg på Dead Rising. I mellomtiden kan jo dere alle hoppe av gjerdet og kjøpe dette, ettersom dere helt sikkert ikke kommer til å angre, og jeg trenger noen å spille med.