Texas Hold'em! (XLA)

#1
Wow. Jeg er mektig imponert. Aldri før har jeg hatt det så morsomt med et gratis spill (foreløpig). Selv om dette "kun" er poker, er det voldsomt engasjerende. Jeg sitter nærmest og hopper i spenning når jeg venter på å se river-kortet. Selv om dette er virtuelle penger man spiller med, føles det svært givende å vinne en åttemannsturnering og håve inn flere tusen dollars.
Layouten og stilen er simpel, men ren og funksjonell. Det er dog veldig opplagt at spillet er basert på HD-tver da jeg ofte må myse så mye jeg bare klarer for å lese om den forrige spilleren åpna med 50, 60 eller 80 dollar. Videre hadde det vært spennende om det faktisk satt noen mennesker rundt det virtuelle bordet man ser mens man spiller. Det føles litt tomt som det er nå. Dette veies dog opp om man spiller med folk som er litt snakkesalige. Det er riktig trivelig å høre entusiastiske amerikanere lire av seg "Somebody's going to win A LOT of money!". I slike øyeblikk blir spillet nesten like sosialt og morsomt som det er å spille poker in real life. Men bare nesten. The real deal er fremdeles kulere.
Jeg kunne også godt tenkt meg å bli sittende med bordet i en turnering etter at jeg har tapt pengene mine. Når man har investert tid og penger er det morsomt å se hvordan spillet går videre. Ellers har jeg hatt noen tilkoblingsproblemer. XBoxen min stoppet plutselig opp under et spill med 6000$ i buy-in, noe som resulterte i at jeg tapte alle pengene mine selv om jeg ikke engang hadde spilt bort noe av dem. Evig bittert. Men forhåpentligvis ikke noe som skjer igjen.

Alt i alt er dette muligens det morsomste multiplayer-spillet på XBox Live Arcade akkurat nå. Dessuten er det gratis. Last det ned NÅ!
 
#3
Hah, du mista 5000 mot meg også XD

Dette spillet var faktisk ganske morsomt ^^