TG-billetter!

SHDR

Gullmedlem
Kjøp og salg-forumet er i prinsippet ulovlig: all den programvaren vi har kjøpt, har vi bare betalt lisens til å bruke. Vi har ikke lov til å omsette den, og vi har ikke lov til å implisere eierskap av den så lenge det ikke er vi som er opphavsrettighetsholder. Men ser du noen bry seg? Nei. TG-billetter er en svært liten synd i forhold. Og dessuten har han, som du ser, ingen vinning ved det.

Joa, stemmer det. Men du vet vel ikke at det KAN rapporteres? og hvis JEG gjør det, så får jeg en av billettene hans til vanlig pris, i tillegg til at resten av hans billetter blir annullert, og gitt til de som er først i køen.

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av Nightburner@15.12.2004, 21.35
Joa, stemmer det. Men du vet vel ikke at det KAN rapporteres? og hvis JEG gjør det, så får jeg en av billettene hans til vanlig pris, i tillegg til at resten av hans billetter blir annullert, og gitt til de som er først i køen.
149492​
Joda, men jeg tror faktisk ikke det vil funke. Elfkin her er ingen vanlig fotgjenger i TG-hierarkiet.

Robotiger: TG er et svært LAN-party. Stikk til gathering.org for videre informasjon ... verdens største LAN-party, sådanne. Pussig at du ikke har hørt om det før.

Opprinnelig skrevet av Nightburner@15.12.2004, 22.35
149492​
Uhh, jeg selger de til vanlig pris, jeg skal ha en av dem, men kan ikke returnere mindre enn alle 5 billettene.. At det ikke er støtte for det i partyticket er dems feil, ikke min. To av gutta i PTN vet om det, og virker ikke som de har noe imot det hvertfall.

jaja, veit jo det. men jeg skulle bare se om du hadde fått det med deg. sjøl om dere tror jeg er dum, så er jeg ikke SÅ dum at jeg ville gjøre noe slikt! dessuten så har jeg så og si fått tak i billett sjøl, så jeg hadde ikke fått noe ut av det uansett, bortsett fra å være helt jævlig mot deg. og jeg er ingen jævlig person, så det stridet i mot mine synspunkter. :)

Ahem...

Per Tar på seg PTN Hatten

PTN er imot svartebørs/Scalping. MEN, vi er ikke på jakt etter sånne som elfkin som bare har fått ett par for mye, billetter altså :), og ønsker at de skal gå videre.

Ellers så må jeg nevne at JO du kan refundere enkelt billetter i en ordre, MEN du må kjøpe dem først :), SÅ kan du selge enkelt billetter til bake til systemet.

Vi så på muligheten for å forandre på en ordre før det var betalt, men fant ut at det ikke var ønskelig å oppfordre til hoarding av billetter :D

Per tat AV seg PTN hatten igjen

Opprinnelig skrevet av per@16.12.2004, 01.31
Ellers så må jeg nevne at JO du kan refundere enkelt billetter i en ordre, MEN du må kjøpe dem først :), SÅ kan du selge enkelt billetter til bake til systemet.

Vi så på muligheten for å forandre på en ordre før det var betalt, men fant ut at det ikke var ønskelig å oppfordre til hoarding av billetter :D
149552​
Er litt kjipt om noen kjøper 5 billetter og finner ut at to av kompisene ikke kan komme og må legge ut 1500 kr for så å kunne avbestille to av billettene igjen. Ville kanskje fått fortgang i køen om det var kortere frist på å bestille, og muligheten for å avbestille enkeltbilletter før ordren er betalt siden folk da vil avbestille med en gang :)