Siden jeg er en gayfag! så gjennoppliver jeg tråden!
Var en smart skrulling og bestillte dette spillet på Tirsdag fra videogamesplus.ca siden jeg fikk vite at de er det motsatte av niggerjews, så jeg fikk det i dag

Eller i går da(lørdag) Og jeg har spillt det i ca. 5 timer og er veldig imponert(dette er på PS3 forresten) Kontrollene er egentlig veldig alrigthe og fungerer helt normalt, ikke perfekt, men det skal litt til før noen klarer å lage et perfekt kontrollsystem til meg, siden jeg er lettere tilbakestående)
Settingen er sånn jeg liker det, jeg liker New York og jeg liker shady bakgater og andre skittne strøk som byr på brukte aviser og annet søppel. Dessuten er Jackie like sexy som han er i tegneserien og historien i spillet er veldig, hva skal man si, TRUE til tegneserien. Og jeg føler meg litt tøff hver gang Mike Patton forteller meg at folk ikke er verdt å få møte The Darkness(Mike Patton er en av verdens flinkeste negere i faget og spiller The Darkness i spillet) når jeg prøver å dra frem tentaklene midt på undergrunnsbanen der jeg har tilbrakt mye tid til å ringe random nummer som jeg har funnet runt omkring.
Men sånn alt i alt så liker jeg veldig godt følelsen av å skyte, skytesystemet funker veldig bra, det er enkelt å treffe, men også veldig enkelt å bli truffet og dø veldig fort. Noe som egentlig sier seg selv, Jackie er en rutinert leiemorder, så han kan skyte, men kan også dø, noen ganger alt for fort.
I R DRUNK! Men skriver en liten anmeldelse forde. Og jeg er JÆVLIG flink til å skrive anmeldelser!
Og til slutt, jeg har ikke kommet så langt at jeg har fått den skillen som gjør at jeg kan løfte biler opp i lufta, creeping dark er det eneste jeg har skaffet hittil.
Og sånn til enda mer til slutt. Autoaim, ja det er ikke så veldig flott i multiplayer, men det funker veldig bra i singel player, både fordi det fort kan bli vanskelig å lokalisere fiender og holde siktet på de og fordi Jackie er en LEIEMORDER og han KAN skyte, og aotoaim hjelper til med å fremheve det hele. Og jeg må si at jeg faktisk lever meg litt inn i de korte monologene Jackie har med deg gjennom hvert brett(oppdrag/loading screen) og jeg var også en av de som tenkte:"Fy faen du er trist, du sitter her og koser med dama til spillkarakteren din i sofaen hennes i en virituel leilighet i midten av en virituell New York)
Jeg skal prøve å skrive en like smart anmeldelse igejn når jeg har drept alle slemmingene og får føle den riktige darkness kraften. Og appropo The Darkness, den raften man får føles også veldig naturlig å styre, den byr igrunn ikke på noen problemer og integreres veldig flott inn i hele systemet. Creeping Dark(som da er tentaklene med hoder på som liker å ete skaller og hjerter) er lette å styre, og armen man får ute i spillet, som jeg igrunn bare har testet i demoen er også veldig lett å håndtere, pluss at det er veldig lett å switche gjennom The Darkness kreftene midt i spillet når actionen er intens, noe som er veldig positivt
Men hittil. Velbrukte 430 spenn når man tenker på at man har kjøpt Ressistance og Motorstorm. Jeg sier GO GO MORTEN HARKET!
BTW: Jeg skal legge meg rett etter denne røyken her, men jeg er fortsatt litt usikker på om jeg skal smelle opp Andy McKee eller Tatu til sove musikk

Eller kanskje Peeping Tom fungerer i dag opså? Hvem vet, i morgen er det for seint. LOL!