The Elder Scrolls III: Morrowind

MattMan, jeg er ikke klar for spillet enda. Jeg merker at jeg ikke kan legge spillet fra meg hvis jeg er langt fra byer.. Jeg må være i huset mitt. Jeg er ikke klar for Quests. Det innrømmer jeg. Men jeg har to Save-filer faktisk. En som Nord, der jeg leter etter vampyrer, og den andre som Redguard, der jeg.. uhm, dekorerer hus. Dette skal jeg holde på med til jeg blir lei. Og da er jeg forhåpentligvis klar for Quests.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
...Enten det, eller så kan man spille spillet nøyaktig hvordan man har lyst.

KAN INNEHOLDE SPOILERE

Jeg drev på med Dark Brotherhood-questen, og hadde kommet til sjefen deres. Da han var rett ved å dø poppet det opp et samtalevindu hvor han sa noe som "You dear to enter our lair blablaetellerannet" Vinduet rister og uansett hva jeg trykker på kommer sier han bare det samme flerfoldige ganger. Jeg søkte meg litt rundt på diverse morrowind-forum og fant ut at dette var et kjent problem med Bloodmoon. Det skulle vistnok være mulig å fikse det ved å installere en patch. Dermed laster jeg ned patchen. Det er her problemer oppstår. Det går ikke helt som planlagt, patchen sier noe om at den ikke finner enkelte filer. Jeg trykker finish og tenker at alt er som før og funderer på andre måter å drepe bossen på uten dette problemet. Jeg starter spillet, og til min forskrekkelse ser patchen ut til å ha ødelagt alle savene. Eller ikke ødelagt. Men kødda litt med dem. Hver gang jeg loader en save får jeg opp advarselsbokser som sier at spillet ikke finner alle filene. Hver gang jeg loader et nytt område i spillet skjer det samme. Jeg bestemmer meg for avinstallere hele spillet og kun installere det og tribunal, for så å ta bossen feilfritt og senere installere bloodmoon igjen. Jeg kopierer save'ene og håper på det beste. Men når jeg installerer spillet på nytt og legger savegamene i riktig mappe oppstår nøyaktig samme problem. Får fortsatt en haug med tekstbokser som sier at jeg mangler noe i hvert område. I tillegg har noen døde fiender av en eller annen grunn reist seg opp igjen. Bossen gikk det forøvrig helt greit å ta igjen siden jeg ikke hadde installert bloodmoon. Nå har jeg også installert det, men problemet er fremdeles tilstede. Er jeg såpass rumpekjørt at jeg må begynne på nytt nå?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
...egentlig var hun litt fin, synes Kjeksmann...

Kjeksmann har også fått tak i en fin hammer som får folk til å ta fyr. Mer om Kjeksmanns fremtidige karriere som pyroman i neste utgave!

Lodin

Der Waaaah
Er det nå vi skal poste morsomme bilder fra Morrowind?

Det virker som min Nord's forsøk på å imponere damene har feilet. :(

Folkens, jeg fortviler. Hvor kan jeg kjøpe Master Lockpicks? Ikke nevn South Wall i Balmora, fordi der har jeg både kjøpt opp alle (hvis det var noen der da), og tatt Questen der du tjener to Master Lockpics.

Så, hvor i all verden finner jeg slike, eller kan kjøpe slike? Og en ting til, "Probe"? Hva brukes Journeymans Probe til?

Bah! jeg viste jo at probes var trapfjernere :flau: ...
uansett... jim stacey holder til nederst i Foreign Quarter i Vivec. bak en bør i en bookstore. du får også senere oppdrag om å drepe/være snill med han i de siste oppdragene i henholdsvis Fighters, Mages og Thieves guild.

Det finnes Master's Lockpick i Lucky Lockup i Balmore, rett foran stilt strideren.
overst i det vestlige rommet, men den beste måten å åpne låser med er open lock spells.
lag en open lock 50, og en open lock 1-100 spell. det fil få deg rundt overalt.
senere, når du får høye nok skills kan du lage open lock 100.

ellers er det mange tips på førstesiden i dette emnet :tommelopp:

Opprinnelig skrevet av Toz@07.05.2005, 19.44
Bah! jeg viste jo at probes var trapfjernere :flau: ...
uansett... jim stacey holder til nederst i Foreign Quarter i Vivec. bak en bør i en bookstore. du får også senere oppdrag om å drepe/være snill med han i de siste oppdragene i henholdsvis Fighters, Mages og Thieves guild.

Det finnes Master's Lockpick i Lucky Lockup i Balmore, rett foran stilt strideren.
overst i det vestlige rommet, men den beste måten å åpne låser med er open lock spells.
lag en open lock 50, og en open lock 1-100 spell. det fil få deg rundt overalt.
senere, når du får høye nok skills kan du lage open lock 100.

ellers er det mange tips på førstesiden i dette emnet :tommelopp:
216942​
Faen, i Lucky Lockup. Du kunne kanskje sagt det før jeg ødela spillet ved å bruke konsollen?

:kul: