The Elder Scrolls IV: Oblivion

#22
Link?
 

Lodin

Der Waaaah
#25
Skjønner fortsatt ikke hvordan de skal få ferdig dette til 360 launchen. Bethesda er blandt de i bransjen som bruker lengst tid på spill og nå skal de lage en oppfølger til Morrowind på to og et halvt år? :blunk:
 
#27
Opprinnelig skrevet av Lodin@17.05.2005, 20.52
Skjønner fortsatt ikke hvordan de skal få ferdig dette til 360 launchen. Bethesda er blandt de i bransjen som bruker lengst tid på spill og nå skal de lage en oppfølger til Morrowind på to og et halvt år?  :blunk:
222233​
hvor lang tid tok det å lage morrowind da?
 
#28
Opprinnelig skrevet av Raziel+18.05.2005, 14.18-->
<!--QuoteBegin-Lodin
@17.05.2005, 20.52
Skjønner fortsatt ikke hvordan de skal få ferdig dette til 360 launchen. Bethesda er blandt de i bransjen som bruker lengst tid på spill og nå skal de lage en oppfølger til Morrowind på to og et halvt år?  :blunk:
222233​
hvor lang tid tok det å lage morrowind da?
222486​
[/b]
4 år, mener jeg...
 
#29
Rundt tre-fire år minst. Forgjengeren, Daggerfall, kom i 96, om jeg husker riktig, altså 6 år før morrowind. Morrowind ble ivetfall annonsert tidlig i 2000, 2 år etter dette var spillet ferdig.

Edit: Søren....
 

Lodin

Der Waaaah
#30
Bethesda har jo ekspandert voldsomt etter at Morrowind ble en suksess da. Veit dem hyra folk både fra Interplay og Troika når de gikk under.
Kanskje dem rett og slett har så mange folk nå at de kan lage en verden på størrelse med Vvardenfell (redd for at Cyrodill kan ende opp en god del mindre) på mye kortere tid? :ehm...:
 
#32
Yep sant det, skal vist være mindre NPC'er. Men såklart hvis du føler deg ensom, så kan du såklart legge til noen fler med Construction Set :p
 
#33
Bæh. jeg er personlig imot å forandre på noe med Construction settet... det ødelegger jo spillet, og forandrer det til noe annet en det Bethesda ville det skulle være. det er juks. her skal det være rent og orginalt, og alt som får slippe til er offisielle patcher. :)
 
#34
Personlig synes ikke jeg akkurat at det er så veldig juks å legge inn nye hus med npc'er og kanskje et lite quest med en historie. Men såklart det blir noe annet hvis man bruker det til ''juks'', som å legge inn ultra-bra våpen til deg selv osv. :)
 
#35
Det er jo ikke "juks" i den forstand at det gjør det lettere for deg i spillet. men jeg synes fortsatt det er feil. dette er bare min mening. og den har jeg hatt helt siden jeg fikk lego med klistermerker. disse ville jeg ikke sette på selv, fordi jeg kunne sette de kjevt, og dermed ødelegge den rene og fine legoklossen. :p
 

Lodin

Der Waaaah
#36
Men hva når Morrowind stjeler buksene dine? Det er en bug (Beth aldri greide å fikse trur jeg) som gjør at uansett hva slags armour man har på beina så bare forsvinner det.
Heldigvis lett å fikse med CSet og legge ut noen nye av samme type der man sist sava.
 
#40
Kilde

"Xbox.com: Though the game is single-player only, do you have plans to include Xbox Live™ functionality of any sort in the game? Will there be content downloads or Xbox Live Aware, that sort of thing?"

"Howard: Yes and yes. Xbox Live Aware, and we're going to go crazy with downloads. We had it working for Morrowind with plug-ins on the Xbox, but it never made it in. We hope to really take that far on Xbox 360."
Høres bra ut!