The Elder Scrolls IV: Oblivion

jeg husker ikke hvordan jeg ble vampyr jeg :confused:

husker jeg var i "the bloodroom" under arenaen. Så våkna jeg brått av at jeg følte noen var i nærheten og at jeg hadde vondt i nakken... så kom det oppi venstrehjørne at jeg fikk Vampirism added + masse vampyr skills

men jeg hadde bounty på meg.. hele verden var ute etter meg.. jeg løp ifra Imperial City på hest til Buram. Hvor jeg fikk noen soldater etter meg.. jeg løp over alt, hoppet på tak, gjemte meg i bygninger. Så etter en stund kom det 3-4 imperial guards for å drepe meg.

Jeg plantet ett par velplasserte sølvpiler i skuldre og mage. Og tilslutt var det ikke mer soldater i nærheten så jeg kunne bruke "wait" greiene.. da kom det en soldat til meg og spurte om jeg ville i fengsel, stikke av eller smøre dem med litt penger.. jeg hadde jo ikke 14500g for å betale prisen på hodet, så jeg valgte fengsel, i og med at jeg hadde quicksavet og det ble gjort autosaves her og der, så jeg ville ikke fortsette med drepingen.. Hvis jeg ikke hadde valgt fengsel, så måtte jeg enten få mer bounty på hodet mitt eller starte på nytt.. men jeg valgte heller den lette utveien.

Alt dette pga en stjålet krukke i imperial city :(:(

hmm fikk en spooky "you have been contacted(eller "you have contracted") hell-et eller annet, antar det er en sykdom eller noe sånt, skjedde da jeg gikk meg vill i en stor mørk skog, var litt grøsser aktig siden jeg fant et stort hus der ute med en mann som lå i peisen..

Hvordan i huleste kommer jeg meg inn i arenaen? Har meldt meg på en match, går til arenaen men får beskjed om at jeg må vedde på en kamp for å komme inn. Går til betmakeren som sier jeg ikke kan vedde på min egen match og at jeg må skynde meg inn i arenaen.

Forresten, hva er kommandoen for å vise fps?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg har gått tom for lockpicks, vet noen hvor jeg kan anskaffe meg en haug med nye?[/b]
Litt nordafor den venstre inngangen til Imperial City, inni et lite avlukke i muren, der står det en kar ved navn Slim Shady eller noe sånt og selger låsplukkere og andre ulovligheter.
Vi snakker om utsiden av byen, såklabbert.

Hvordan i huleste kommer jeg meg inn i arenaen? Har meldt meg på en match, går til arenaen men får beskjed om at jeg må vedde på en kamp for å komme inn. Går til betmakeren som sier jeg ikke kan vedde på min egen match og at jeg må skynde meg inn i arenaen.

Forresten, hva er kommandoen for å vise fps?
[/b]
Du veit der nede du snakker med Redguarden for å sloss? Inngangen til Arenaen er også der nede. Du vil se et rundt bord på en måte, og en tunnel som fører oppover. Gå den vei. Hvis du ikke finner ut av det, så er du ikke verdig til å bli en champ.

Jeg har blitt Gladiator! :D

[Jeg har blitt Gladiator! :D
[/b]
Jeg er Grand Champion ved et stolt navn som "The Divine Avanger" :)

Siden ingen poster så får vel jeg gjøre det. Jeg vil gjerne takke den personen som sa at det ikke var lurt å drepe Grey Prince, Champion of Arena. Denne Orcen hadde et kult oppdrag som du bør ta før du eventuelt dreper ham i Arenaen.

du mener Avenger? =P

Anyways, fyren min er Argonian Bard født under the Shadow, er kanskje litt missfornøyd med valget mitt men det fungerer sånn såpass bra, noen andre som har vært i et slags tempel med noe vakent mye feller?
jeg ble grilla, skvist, kuttet i biter og "halshugd"...

det var rett og slett sykt, tror jeg er "litt" for svak for det =p

Oi oi oi! Nå skal jeg sloss mot Grand Champion! Wish me luck, jeg med mitt Iron Armor.. Huff, åssen skal dette gå? Jeg sier ifra etterpå!

Hva?! Den twisten var jeg ikke forberedt på! "Your kill has been observed by someone above" eller noe sånt.. hva skal det bety?

fikk en sånn advarsel da jeg slaktet en vakt på hest.. er egentlig en ærlig innbygger, men han fulgte etter meg og jeg ble irritert...
tror det har noe å gjøre med enten the nine eller den andre kriminelle guilden(den som ikke er thieves..)

Whei, fant nettopp en soldat med ebony-rustning og Umbra-sverdet.

Trykk på spoileren under om du vil vite hvor det er:
<div class="spoilertop" onClick="openClose('b83507ba8b8760a2be6bb2a33ec3dbf3')" style="font-weight: bold">» Click to show Spoiler - click again to hide... «<div class="spoilermain" id="b83507ba8b8760a2be6bb2a33ec3dbf3" style="display:none">Sørvest for Imperial Waterfront skiller veien seg i 3, og akkurat der er stedet Vindasel

Oi oi oi! Nå skal jeg sloss mot Grand Champion! Wish me luck, jeg med mitt Iron Armor.. Huff, åssen skal dette gå? Jeg sier ifra etterpå!

Hva?! Den twisten var jeg ikke forberedt på! "Your kill has been observed by someone above" eller noe sånt.. hva skal det bety?
[/b]
Det "betyr" at du har drept en uskyldig, og at du herved er en morder. :)

SPOILER

Når man dreper noen "uskyldige" får man den meldingen, og man vil etterhvert bli kontaktet av en fyr fra Dark Brotherhood når man sover. En slags Assassin-guild, med psykopatiske fanatikere såklart. :tommelopp:

SPOILER SLUTT

Woooh. Tok sin tid å bli Arch-Mage. Artig at man kan få undersåtter som kan følge og forsvare meg :tommelopp:

Tar folka her inne questene med en gang, eller utforsker dere litt innimellom. Har så vidt startet (kom nettopp ut av buret) og har fått en beskjed om at jeg må levere amuletten til en Father ........ et eller annet. Gjorde dere dette med en gang eller dro dere inn i byen for å stjele, drepe, utforske?

Jeg utforsket litt, men valgte fort å levere amuletten. Er fremdeles på lvl 1, så jeg klarer ikke en gang motstander nummer to i arenaen =/
Må vel bare tømme noen huler, så bør jeg gå opp litt i mine main skills.

Jeg utforsket litt, men valgte fort å levere amuletten. Er fremdeles på lvl 1, så jeg klarer ikke en gang motstander nummer to i arenaen =/
Må vel bare tømme noen huler, så bør jeg gå opp litt i mine main skills.
[/b]
Jeg var i level 2 da jeg banka hele yellow team, det var for lett. Må vel stille vanskelighetsgraden oppover. Sulky, jeg tar ikke Quests med en gang. Eller.. ikke hovedquesten. Synes de Oblivion-portene er litt uhyggelige, så jeg vil ha meg skikkelig armor før jeg går inn der.

Og forresten.. Pass på så du ikke treffer villsvinet i areanen. =D