The Elder Scrolls IV: Oblivion

Er lvl 10 nå.


*SPOILER*









Har drept hele Dark brotherhood i Cheyleneger eller hva faen den byen heter.



Fikk kontakt med selve lederen av Dark brotherhood, og jeg ble hans "Private assassin" fikk også den legendariske hesten "Shadowmere"

Dessuten fikk jeg ganske fin bonus av Dark brotherhood før jeg utslettet dem. Noe "Dark lady's blessing" eller no piss. som gir meg 2+ på alle Major skills.






*SPOILER SLUTT*







Kos :)
 
Hvordan i alle dager klarte du det da?

Jeg har nå fått Ocheeda som kjerring som gir meg kontrakter i Dark Brotherhood, og jeg skal begynne og ta quest for thieves guild i Bravil.

Endelig klarte jeg å få kurert vampyrismen min, og for et jævlig og langt quest det var. *Stolt*
 
Utviklerne skal ha cred for den stemningen de klarer å skape når de blander miljø og vær. Nå befinner jeg meg ute i The Great Forest mens det høljer ned.
 
Er visst en bug som kan gjøre at du ikke kan få høyere skills etter du har fått bedre skills i reward eller noe.http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...howtopic=293533

"Runda" spillet i går, 6-7 timer brukte jeg (fast travel).. på level 2, ser ikke helt poenget i å levle i dette spillet. Er relativt skuffa over spillet, det hadde jo et godt potensiale, men ting som level systemet passer ikke min spillestil og ødelegger hele greia for meg. Fiendene er jo det samme overalt med mindre du levler, så det er liksom ikke noe poeng i å gå ned i alle huler du finner, er jo akkuratt det samme mølet uansett. Nei, får sette av september i kalenderen da kommer Gothic 3 :tommelopp:
 
Faen å konge,konge, konge og atter en konge !!!!!!!!!!!!!!!! G33k orgasme til the_overload !!

Hmmm lurer på å lage en dark elf assasin bra combo ? I så fall hvilket stjerne tegn ?
 
Kanskje.. The Shadow? Med en gang du bruker våpen eller spell når du er usynlig med The Shadow, da blir du synlig igjen. Men det som kunne funket, var at du snek deg innpå folk usynlig og tok dem ut med et eneste slag.
 
Noen som har fått tak i Shadowmore?

Det står at jeg eier han, men den andre hesten min sto der istedet. Så jeg drepte han....men nå har jeg ingen =(
 
Level 3 nå, jeg og. Har ikke satt meg helt inn i hvor man kjøper diverse ting, men jeg regner med de fleste butikk-typene finnes i hver by. Har ekstrem bruk for å reparere ting nå. Er det slik at items forsvinner når de er ødelagte, eller kan man reparere dem og bruke dem igjen?
 

K999

Keystone State Of Mind
Lvl 7 :D nesten 8

Grand champion er jeg også, Kallenavn Dragonheart :D

Har 5k og skal skaffe meg hest nå.
Har ikke begynt på Oblivion gates engang.
Skal gjøre litt fighters guild quest nå!
Men Lodin snakte om en hest som kostet bare 1000 gold, hvor?
Noen andre som vet det, eller hvordan får man Shadowmere?
 
Lvl 7 :D nesten 8

Grand champion er jeg også, Kallenavn Dragonheart :D

Har 5k og skal skaffe meg hest nå.
Har ikke begynt på Oblivion gates engang.
Skal gjøre litt fighters guild quest nå!
Men Lodin snakte om en hest som kostet bare 1000 gold, hvor?
Noen andre som vet det, eller hvordan får man Shadowmere?
[/b]
Hest får man jo gratis kjempefort..
 

K999

Keystone State Of Mind
Hvordan?

Jeg har bare vært ute i skogen og gjort et par quest og vært i arena, jeg har ikke fått noe Hest.
 
Hvordan?

Jeg har bare vært ute i skogen og gjort et par quest og vært i arena, jeg har ikke fått noe Hest.
[/b]
Å stjele hester er da lett, dog jeg fant en enhjørning i skogen .. eller no' ..
Lvl.. 6 tror jeg. Slatktet nettop en hel bråde med horer som skulle 'robbe' meg, stress at hoved-hora hadde en eller annen 'drain'-attribute på kniven. Men masse penger på å selge slik.
 
Til dere som har blitt vampyrer og angrer:

Snakk med han Lucis-et-eller-annet i Dark brotherhood i Cheydenhal eller hva det var. Så gir han deg noen instruksjoner. Det er også en i Imperial City.


Shadowmore får dere av "Black hand" i dark brotherhood. Etter at dere har gjort et utrolig fett ritual ^^

Har nå gjort den første questen du får av han svarte hånd :p

holder nå på med andre.
 

Lodin

Der Waaaah
Men Lodin snakte om en hest som kostet bare 1000 gold, hvor?
[/b]
I stallen utafor byen som jeg ikke husker hva heter, men ligger mellom Imperial City og Kvatch har de brune hester til 1000 gold.

Forøvrig er jeg level 7, aprentice i fighters guild og har akkurat stengt den første Oblivion portalen. Nå skal Martin Skogmus følges til klosteret og så er det videre østover for flere fighters guild oppdrag.
 
Hvordan?

Jeg har bare vært ute i skogen og gjort et par quest og vært i arena, jeg har ikke fått noe Hest.
[/b]
<div class="spoilertop" onClick="openClose('79e652be20574717b0e73dd8cb566620')" style="font-weight: bold">» Click to show Spoiler - click again to hide... «<div class="spoilermain" id="79e652be20574717b0e73dd8cb566620" style="display:none">
Etter du har lukket første port Oblivion gate får du hest
 
Er lvl 10 nå.


*SPOILER*









Har drept hele Dark brotherhood i Cheyleneger eller hva faen den byen heter.



Fikk kontakt med selve lederen av Dark brotherhood, og jeg ble hans "Private assassin" fikk også den legendariske hesten "Shadowmere"

Dessuten fikk jeg ganske fin bonus av Dark brotherhood før jeg utslettet dem. Noe "Dark lady's blessing" eller no piss. som gir meg 2+ på alle Major skills.






*SPOILER SLUTT*







Kos :)
[/b]
SPOILER FOR ANDRE

Du har gjort oppdraget med å drepe han pensjonerte fyren som bader osv? Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å drepe ham uten å få "bounty", har prøvd å skyte ham med pilen uten å bli sett, men jeg får automatisk 40 i bounty + at vaktene angriper meg :confused:

Høres kanskje ikke så ille ut med 40 gold i bounty, men man må ha rent rulleblad for å være med i fighters guild :0

SPOILER SLUTT
 
Lvl 4 nå. Er arena champion, må si den siste kampen overrasket meg. Har kjøpt en hest for 2500 gull og er ikledd masse steel-skrap. Så og si alle jeg slo i arenaen hadde bedre utstyr enn meg, men man kan jo ikke ta det fra dem =(
 
Lvl 7 :D nesten 8

Grand champion er jeg også, Kallenavn Dragonheart :D

Har 5k og skal skaffe meg hest nå.
Har ikke begynt på Oblivion gates engang.
Skal gjøre litt fighters guild quest nå!
Men Lodin snakte om en hest som kostet bare 1000 gold, hvor?
Noen andre som vet det, eller hvordan får man Shadowmere?
[/b]
Vi er like vi to, K999. :p

Uansett. Jeg trives med min character Jorek, som er en god Nord. Jeg bruker mye fireball som går på destruction, angrer på at jeg ikke valgte det istedenfor hand-to-hand. Faen.