The Elder Scrolls IV: Oblivion

Yay, fikk nettopp Skeleton Key, en lockpick som ikke ødelegges i bruk. Den kommer til nytte, for jeg er ganske flink til å surre med timing på lockpicking.
 
Gleder meg til jeg får tak i en slik. Har ikke tall på hvor mange lockpicks jeg har sløst vekk. Nå lagrer jeg alltid spillet før jeg prøver å dirke opp en lås, i tilfelle jeg ikke klarer det. Har forøvrig joinet Dark Brotherhood og gjort første quest der.
 

Lodin

Der Waaaah
Flere bilder! AAen lægga spillet til skit så jeg skrudde den av og kan derfor legge ut litt foto.


Jeg fant meg nye dvergebukser i stad og kom til level 8. Det andre armouret fikk jeg når jeg ble blade, men beholdt stål-brystplata siden den hadde høyere armour level.


Her er det jeg bruker når jeg er i byer og ikke ute å farter. Skjorta er stygg som juling, men gir en bonus.
Også kult at smykker dukker opp på karakteren. Første spill jeg har sett det i tror jeg.


Og her er en liten bug jeg støta på i det jeg gikk på hesten min. Jeg begynte å sveve omkring som om jeg hadde brukt levitate i Morrowind. Aner ikke åssen det skjedde, men det forsvant i det jeg brukte hesten igjen.
 
Ble nettop slaktet av en med Arven(?) armor eller no'..
Rett etterpå sa han ``What's your story?``
... så krasjet spillet i det jeg skulle loade.
Men det var like greit, etter som at jeg må ta kvelden likevel.
Eneste som irriterer meg er at jeg ikke kan bære all den armoren til en butikk :holdkjeft:
 
Lodin: Ser på det bildet at du har noe fuck med skyggene på ansiktene til folk. Har du prøvd å knote litt med Self-shadow eller Shadow filter for å fikse det?
 
En venn av meg hadde nøyaktig det samme problemet, og han skrudde av self-shadow og shadow filtering, og det hjalp han.
Prøv det.
 
<div class='quotemain'>
haha, bare på grunn av deg, Chaz, så har jeg det for meg at han der "devoted fan" gnomen heter Chazzie :p

men dette er meg: lvl 6-1 og Her ser du upclose hvordan jeg ser ut som vampyr :O <-- Jeg var egentlig en halvneger med brune øyne :p
[/b]

hvilke grafikk settings kjører du med?
[/b][/quote]

kjører bloom

DØD OG PINE, jeg har blitt vampyr eller noe sånt. Hvordan blir jeg kvitt den driten?

Dessuten, level 3 :D
[/b]
Er et quest du må gjøre.. :p

Hvordan?

Jeg har bare vært ute i skogen og gjort et par quest og vært i arena, jeg har ikke fått noe Hest.
[/b]
<div class="spoilertop" onClick="openClose('36ade8ca8f89f202b35136bc49fb1b31')" style="font-weight: bold">» Click to show Spoiler - click again to hide... «<div class="spoilermain" id="36ade8ca8f89f202b35136bc49fb1b31" style="display:none">du må gjøre første oblivion gate

Gleder meg til jeg får tak i en slik. Har ikke tall på hvor mange lockpicks jeg har sløst vekk. Nå lagrer jeg alltid spillet før jeg prøver å dirke opp en lås, i tilfelle jeg ikke klarer det. Har forøvrig joinet Dark Brotherhood og gjort første quest der.
[/b]
pleier også å save før lockpicking :p
 

Lodin

Der Waaaah
Da var jeg level 9 og har gjort det meste som går ann i Bruma. Tenkt jeg skulle avslutte økten på Oblivion Gate nummer 2, men spillet låser seg etter at jeg har aktivert den.
Avgårde til diverse forum for å se etter en løsning!
 
Jeg har ikke fått en hest, og ja ...
<div class="spoilertop" onClick="openClose('9f139ec6718e2cda486baf906ea17235')" style="font-weight: bold">» Click to show Spoiler - click again to hide... «<div class="spoilermain" id="9f139ec6718e2cda486baf906ea17235" style="display:none">... jeg har lukket første oblivion gate
 
Hvordan få hest helt i begynnelsen: <div class="spoilertop" onClick="openClose('d0bfd9c39143103286aad3aee39282d6')" style="font-weight: bold">» Click to show Spoiler - click again to hide... «<div class="spoilermain" id="d0bfd9c39143103286aad3aee39282d6" style="display:none">Du får en hest av Jauffre (tror jeg), når du ber han om "assistance" når du først får oppdraget om å hente Martin.

Btw, hvordan tar jeg screenshots? Må få vist fram tryllesverdet jeg fikk i Anvil :D
 
Hvordan få hest helt i begynnelsen: <div class="spoilertop" onClick="openClose('90f154dc61b69eb04dccbcdd3f4dcaf1')" style="font-weight: bold">» Click to show Spoiler - click again to hide... «
<div class="spoilermain" id="90f154dc61b69eb04dccbcdd3f4dcaf1" style="display:none">Du får en hest av Jauffre (tror jeg), når du ber han om "assistance" når du først får oppdraget om å hente Martin.

Btw, hvordan tar jeg screenshots? Må få vist fram tryllesverdet jeg fikk i Anvil :D
[/b][/quote]

jeg bruker fraps :)
 
Noen som vet om PC versjonen av Oblivion har støtte for Xbox 360 kontrollen?
[/b]
Den kontrollen til Xbox 360 har jo en USB-plugg i enden, så det burde gå fint. Har hørt det, men er ikke 100 prosent sikker.
 
Hva i all verden skal jeg gjøre når jeg er over-encumbered? Står helt stille her. Hvordan kan jeg kvitte meg med ting?
 
D

Deleted member 91

Gjest
<div class='quotemain'>
Noen som vet om PC versjonen av Oblivion har støtte for Xbox 360 kontrollen?
[/b]
Den kontrollen til Xbox 360 har jo en USB-plugg i enden, så det burde gå fint. Har hørt det, men er ikke 100 prosent sikker.
[/b][/quote]

Poenget er ikke om 360-kontrollen kan plugges i PC-en, det vet jo alle at den kan. Spørsmålet er om selve spillet har støtte for bruk av stikke eller ikke. :)
 
Trykk på det du vil hive fra deg mens du holder shift nede :tommelopp:

EDIT: Denne var da til znaak, såklart.
 
Trykk på det du vil hive fra deg mens du holder shift nede :tommelopp:

EDIT: Denne var da til znaak, såklart.
[/b]
Tusen takk til deg! :D

Forresten, hvordan selger man ting? :ehm...:
 
Hehe, da må du inn til de som selger våpen, rustninger, osv.
Som regel kan du kun selge dem den type ting de selger. Du går inn akkurat som om du skal kjøpe noe. Når du får opp listen over tingene deres ser du nederst i det vinduet. Der er det to knapper, den til høyre er valgt. Trykk på den til venstre, så får du opp dine ting. Kun det du kan selge da.