The Elder Scrolls IV: Oblivion

De ceremonial armourene og våpenene som er stilt ut i guilder og sånt er bare til pynt da. Omtrent like effektive i kamp som de pyntesverda man får kjøpt på Army Shop. =D
Grunnen til at de er der er selvfølgelig for at folk ikke skal rushe inn i første og beste fighters guild og skaffe seg det beste utstyret etter en halvtimes spilling.
[/b]
Ja, vet :p Men jeg tenkte at de var drit fete :D så jeg driter i om jeg mister noen armor points pga jeg bruker porselen ^^

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis ceremonial-rustningen har 1 i armor, da mister du ikke bare "noen" points, gitt. :rulleøyne:

Men de er så fete!!! :(

jeg har full blades armor da ^_^

Lodin

Der Waaaah
Jeg er level 11 og har kjøpt med hus i Cheyendahl! :D

Hadde tilogmed råd til å inrede soverommet. Hay baby.

Og til sist: Ja dere vet hva de sier om Dark Elfs? =D

Overaska over at det tok så lang tid før jeg gjorde dette.

you PERV! =D

fint hus! kan du ikke invitere meg og dine bekjente dark elfs til innflyttingsparty!? PLZ!!!

Æsj klarer å spille det nå, men musen lagger noe sykt. Irriterende å spilleslik og får å ikke snakke om vanskelig. Skal se om jeg kan få ordna det så jeg også kan kose meg med spillet ^_^

Æsj klarer å spille det nå, men musen lagger noe sykt. Irriterende å spilleslik og får å ikke snakke om vanskelig. Skal se om jeg kan få ordna det så jeg også kan kose meg med spillet ^_^
[/b]
Har du musikken skrudd av i spillet? Var en bug i Morrowind som gjorde at musen begynte å lagge når man skrudde av musikken. Tviler på at det er det samme i Oblivion, men hvem vet.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
<div class='quotemain'>
[/b]
Har du musikken skrudd av i spillet? Var en bug i Morrowind som gjorde at musen begynte å lagge når man skrudde av musikken. Tviler på at det er det samme i Oblivion, men hvem vet.
[/b][/quote]

Herregudherregudherregud, hadde jeg visst det litt tidligere. Jeg har irritert meg grenseløst over akkurat det fenomenet, men kobla det aldri til avslått musikk.. *grine*

<div class='quotemain'>
[/b]
[/b][/quote]

Er nok ikke det. Lyden er på =/

Tror heller det er FPS'en som er for lav =/

Må bare fortsette å prøve :)

K999

Keystone State Of Mind
Haha lal Bj0nniz :ler:

Men er lvl 9 og har nettopp joined Dark brotherhood har enda ikke startet på oblivion, Xbox trådløs kontrollen min er litt føkka så den Disconnecter hele tiden, så jeg avslutter bare spillet noen ganger, men spillet er ennå kjempekjekt.

Joda, går pent her i gården.
Fikk løst vampyr-mysteriet i Buram (?) , og bestjelt alle innbyggerene...
Skal nå få slaktet ned en eller annen Necromancer som koser seg grusomt rundt mange skjeletter og spøkelser...
Blir vel å kaste et 'Beast-voice' (?) spell på et av spøkelse, slik at jeg selv slipper å ta unødvendig skade... ja .. jeg er en pingle av en archer ...
Men jeg nyter fremdeles eventyret. Blir nok en del replay-value, ja.

Det questet med necromanceren har jeg også fått, men jeg har ikke startet på det ordentlig. I dag har jeg nemlig startet på mainquestet, og har i tillegg til å redde Kvatch også stengt 1 Gate To Oblivion. Men det jeg har gjort mest i dag er hulekryping, og i tillegg til å ha tjent tilsammen 18k gull har jeg også fått fullt Elven Armour set ( med untak av hansker, de er Mithril ) og en meget nice bue.

Hvis det er noen som har tatt Oblivion gaten i Jerall Mountains, kan dere være så snille og svare meg på hvordan man når frem til tårnet i midten, oppe på fjellet?

Lodin

Der Waaaah
[/b]
Har du en eller annen joystick eller gamepad plugga i? Røsk den ut og se om det hjelper.
Yay, der fikk jeg Oblivion strategy guide fra play. Nå skal ting bli på stell her.
[/b]
Haha, den guiden suger så jævlig. Masse mangler og unlatelser. Feks. er det et helt avsnitt om hva man kan gjøre som vampyr, men det står ingenting om åssen man blir kvitt det. :rulleøyne:

Bruker man en Strategy Guide til å komme seg igjennom spillet får man ikke like mye ut av spillet som man ellers ville fått, så jeg anbefaler at alle som har bestillt strategy guide kaster den på peisen umiddelbart.

Forresten, stemningen inne i Oblivion er helt fantastisk, og jeg får faktisk plenty med utfordring der oppe i tårnene også.

I spillet når du skal opp i fjellene å drepe noen sånne Wisps-o-ettellerannet for å få "glow powder" som du skal offre til en statue, har jeg drept 3 wisps å med feil har jeg klart å spist glow powdere jeg fikk. N¨klarer jeg ikke finne noen flere wisper, noen som vet hva jeg kan gjøre, utenom å loade??

Etter ganske MYE om og men, er jeg lvl 17:D
Har noen sinnsyke våpen (husker ikke navn) men de eier hvertfall!

har vel rundt 3-4 hus, og sånn cirka like mange hester!

"Eier" også Dark brotherhood :D

K999

Keystone State Of Mind
Etter et par timer spilling nå så har jeg gått opp til lvl 12 siden sist post, Skulle egentligt bare rappe til meg noen Picklocks, men det ente med krig og jeg er oppe i 40k Bounty :p
Jeg bare dreper alle, har noe bra Imperial Armor og Noe Silver longsword.
Er da endeligen blitt Journyman i Heavy armor og Light Armor :D
Spillet eier, tenker jeg begynner på Oblivion gate så snart jeg får tak i noe av den faens bortgjemte picklocken.

Hør her alle sammen:

for masse billig lockpicks, meld dere inn i Dark brotherhood!

og kjøp av den ene Khajiiten som er der. OBS!!! FØR dere utfører et visst rituale. Så kjøp så mange dere trenger ;)