The Elder Scrolls IV: Oblivion

Hmmmm.....Det glemte jeg, men hør her:

Dra til Imperial City. I Market district!

der skal det være 1 butikk som selger 5-10 lockpicks.

Det er det eneste stedet JEG fant det hvertfall. Og når du kommer inn i abandoned house så kjøper du MASSE picks av Khajiiten.

<div class="spoilertop" onClick="openClose('155479e261bec29b415b4ee2442bc32b')" style="font-weight: bold">» Click to show Spoiler - click again to hide... «<div class="spoilermain" id="155479e261bec29b415b4ee2442bc32b" style="display:none">Marker spoilere for helvete, jævla idioter! Selv om du vil ha hjelp til et Quest, så skriv hvilket Quest det gjelder utenfor spoileren, slik at de som kan hjelpe kan se spoileren.

Lodin

Der Waaaah
for masse billig lockpicks, meld dere inn i Dark brotherhood![/b]
Jeg har enda ikke drept noen og har ikke planer om å starte nå så det kan bli litt vanskelig. Er faktisk så good guy at jeg nesten ikke stjeler ting heller. Kun saker som vil hjelpe meg å bekjempe Oblivions horder og få kronet imperiets rettmessige keiser. Målet helliger midlet og alt det der. :svette:

Heh :p Lodin er Jedi! \0/

Men Lodin, HVIS du skal ha masse picks, så bare meld deg inn, kjøp det du trenger, legg det i et av husene dine, og meld deg ut ;)

Lodin

Der Waaaah
Men jeg må alikevel myrde noe uprovosert for å komme inn og det er det ikke verdt.
Uansett skal min andre karakter være en thief mage av no slag så da skal jeg melde meg inn i TG og DB.

Gjort hele Arenaen? Du dreper vel noe uskyldige der kan jeg tenke meg.. *host*

Gjør hele Arenaen. Da kan du egentlig joine med dårlig samvittighet, selv om du ble tvunget.

Lodin

Der Waaaah
Hvis alt man gjør i arenaen er å slakte ned uskyldige mennesker er jeg ikke sikker på om det er noe for meg. :blomster:

Uskyldige? De tenker ikke slik. De vil drepe. For deg er det selvforsvar.

... og jeg tviler på at du får Sword of God selv om du ikke dreper noen uskyldige. =D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Lite tips til dere som trenger låsplukkere: Sjekk til venstre langs muren ved den vestre inngangen til Imperial City. Dette skrev jeg også før i tråden, men hørte dere etter? Neiiiida. Siste gang jeg hjelper dere, iallfall. :rulleøyne:

K999

Keystone State Of Mind
Jeg viste at du hadde skrevet det, men ja jeg er slabbis og gadd ikke å sjekke posten.
Har da nu kommet inn i huset og kjøpt mange lockpicks. :D

Takk til Yeti og Blizzy. :D

BTW: Lodin og Revan. Man blir ikke ansett som morde etter man har gjort Arenaen. Hvis det var det dere lurte på da :p

Lodin

Der Waaaah
Det står også i første posten i denne tråden nå. Men Alex presterte så klart å ikke nevne at det er jeg som skrev den forbanna guiden. :rulleøyne:
Anbefaler forøvrig alle å ta en titt der siden det og står litt andre tips som ikke har vært nevnt før.

EDIT: Skulle du sett, der var Endre å ga cred. ^_^

Advarsel til dere som looter Imperial City. Hvis dere går helt i topps av vakttårnene om natten til en kaptein med en stor hammer, så kommer dere dere ikke ned igjen. Jeg satt meg fast mellom en seng og en vegg... så sitter jeg i fengsel ..

Vel,spilte en liten time nå, og viste seg at NÅ eier jeg Dark brotherhood! jeg kommer en gang i uken og henter inn masse masse penger :D

Dessuten har jeg DE fete klærne, som blant annet gir meg 11+ på Alle Majors :D

Også har "Earth mother, eller Dark mother" eller hva hun kalte seg velsignet DB daggeren, så den kan slakte en hel by med bare øynene!

LES DETTE ALLE SOM VIL BLI SKIKKELIG FARLIGE SNIKMORDERE:

Jeg anbefaler dere alle og satse på og gå til topps i Dark brotherhood.
Dere får helt sinnsyke rewards, stats, ++ etterhvert. Og de folka dere dreper er bare meningsløse jævler som overhodet ikke kan gi deg noen andre goder i spillet;)

Du kunne faenmeg ha puttet en spoiler på det første du skrev i den posten, Blizzy.

Jeg har nettopp utryddet den familien for Dark Brotherhood, og skal hente nytt quest for Dark Brotherhood i Skingrad nå. Lenge igjen til jeg "eier" Dark Brotherhood?

Lite tips til dere som trenger låsplukkere: Sjekk til venstre langs muren ved den vestre inngangen til Imperial City. Dette skrev jeg også før i tråden, men hørte dere etter? Neiiiida. Siste gang jeg hjelper dere, iallfall. :rulleøyne:
[/b]
Jeg har begynt på nytt (jeg tålte bare ikke utseendet til den stygge mørke alven), og trengte sårt lockpicks. Jeg visste at du hadde skrevet noe, og søkte og fant. Det hjalp meg veldig, nå når jeg enda ikke er med i Thieves' guild.

Du kunne faenmeg ha puttet en spoiler på det første du skrev i den posten, Blizzy.

Jeg har nettopp utryddet den familien for Dark Brotherhood, og skal hente nytt quest for Dark Brotherhood i Skingrad nå. Lenge igjen til jeg "eier" Dark Brotherhood?
[/b]
Hmmm. Draconis familien tenker jeg?

Du har nok litt og gå på....2-3 timer med hardbarket spilling tenker jeg ;)

Beklager,men trodde ikke det var en spoiler :S

Det går fint, Blizzy. I still luv ur b00bs.

Faen, i dag får jeg ikke tid til å spille så mye. Lekser, borgrerlig konfirmasjonsmøte og hele pakka. Men en fjortenåring trenger vel ikke noe mer enn 5 timers søvn? :D

Kanskje det var det med at jeg kommer til å ende opp med å eie Dark Brotherhood? Men ok, gjort er gjort. Slike ting som dette er kjekke å finne ut selv vet du. :)

Jeg vil være en blanding av Assassin og Thief. Jeg liker ikke så godt å bruke bue, så det er ikke noe must at rasen skal være god med den. Hvilken rase anbefaler dere? Blizzy, du er jo Assassin. Hvilken rase er du?