The Elder Scrolls IV: Oblivion

Lodin

Der Waaaah
Her er kart fra Daggerfall som kom ut i 96. Til tross for at det er ti år gammelt illustrer det godt hvor Morrowind og Cyrodiil ligger i forhold til hverandre.

 

K999

Keystone State Of Mind
Veldig annerledes iforhold til kartet som er nå, og det heter jo Imperial province og ikke cyrodil. :blunk:
 
Før:

Homse-alv med vest...


Nå:

Stolt alv med mithril armor (sett bort i fra Arwen boots), Arwen-bow ... og seawalk-amulet ^^

Har da nettop slaktet en bande banditter i et quest hvor ...

<div class="spoilertop" onClick="openClose('593b2e06e7ba27e21940e930d1a5e4a4')" style="font-weight: bold">» Click to show Spoiler - click again to hide... «<div class="spoilermain" id="593b2e06e7ba27e21940e930d1a5e4a4" style="display:none">... du skal finne ut hvorfor en kvinnelig orc utgir seg for å være en ridder :ehm...:
Du får ingenting av henne, men en god del digg av bandittene du dreper :tommelopp:
Så er det bare å rapportere til landsbylederen.
 
Har nå lagd meg ny game. Skal bare teste det littegrann med en Dunmer. Har planer om og lage dette på majors:



Block
Blades
Athletics
Heavy armour. Noen forslag til hva det siste kan være?
 

Lodin

Der Waaaah
Veldig annerledes iforhold til kartet som er nå, og det heter jo Imperial province og ikke cyrodil. :blunk:
[/b]
Cyrodiil var mye mindre før og det var en masse små møkkariker som stod delvis utenfor. De var under Septim-styret da og, men siden Daggerfall har de blitt knytta nærmere opp mot Cyrodiil og alt regnes nå som et rike.
Noen forslag til hva det siste kan være?
[/b]
Noe magi kan alltids være praktisk. Evt. og speech siden det er lett å bygge opp fort hvis du trenger en høyere level.
 
så... Cyrodil siden det heter imperial Province.. er det liksom "hjembyen" deres?
 

Lodin

Der Waaaah
Slik jeg forstår det kalte de området Imperial Province før når det var masse småriker, men siden alt i praksis nå er slått sammen og styres fra Imperial City har de gått over til å kalle hele greia for Cyrodiil.

Har foresten hørt folk i spillet nevne en St. Jiub som har utryddet alle Cliff Racerne i Morrowind.
Et kjapt Google minte meg raskt på hvem det var igjen. :ler:
 
Nice han husker jeg, jeg velger å tro Imperial province er hjemlandet deres så mitt hellige korstog som Imperial slakter kan fortsette med større motivasjon!

jeg kan sikkert poste litt screens senere.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg slæppa sammen et kart på fem minutter.


EDIT: egentlig burde Morrowind-delen være større, men det passer i forhold til det gamle kartet.
 
<div class='quotemain'>
Veldig annerledes iforhold til kartet som er nå, og det heter jo Imperial province og ikke cyrodil. :blunk:
[/b]
Cyrodiil var mye mindre før og det var en masse små møkkariker som stod delvis utenfor. De var under Septim-styret da og, men siden Daggerfall har de blitt knytta nærmere opp mot Cyrodiil og alt regnes nå som et rike.
Noen forslag til hva det siste kan være?
[/b]
Noe magi kan alltids være praktisk. Evt. og speech siden det er lett å bygge opp fort hvis du trenger en høyere level.
[/b][/quote]



Ok, kanskje restoration pga healing.
Men skal nok få fikset Speech eller Merchantile, hvem lønner seg mest mon tro`?
 
D

Doctor Downs

Gjest
Kom over Limited Edition på Spaceworld på Sandvika Storsenter i dag. Kunne ikke dy meg. "Velkommen i klubben, Aquila!" :)
 
Har funnet ut at goblines er ekstremt kjeke for å få tak i pick locks viss du ikke er thief. Noen som vet om noen dungeons de er i ? Har bare funnet en som er sån fort/hule east-ish fra Imperian
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg har raida omtrent hver eneste fort ruin jeg har kommet over og jeg er stinn av lockpicks.
 
Nå som jeg er vampyr på leting etter "grand empty soul gems", (Hvor i granskauen finner jeg disse?), så kan jeg kun være ute om natten. Jeg bestemte meg for finne et par tre "forts" og andre godsaker. Plutselig ser jeg en Oblivion gate langt dere borte. Jeg vet ikke med dere, men jeg blir vettskremt når disse portene dukker opp.....Hvor mange er det egentlig?
 
Er vel 16 Gates To Oblivion etter som det er 16 Daedric prinser?

Uansett, det skal ikke være vanskelig og finne Grand Soul Gems. Ta dungeoens, ran Mages Guilds, sjekk shopkeep i Mage Guild osv.
 
Trenger desperat hjelp til kur mot vampyrisme!

Jeg greide å drepe han i DB som sier han kan hjelpe deg. Noen annen utvei? Væråsnill! jeg er fortvilt!