The Elder Scrolls IV: Oblivion

Lodin

Der Waaaah
Jeg drepte noen for første gang i dag. :(
Det var et rent uhell, men en fyr fra DB dukka alikevel opp etter at jeg hadde sovet. Jeg sneik meg innpå ei kjerring inne i en hule og plutselig snur hu seg å charger meg så jeg gjør det eneste naturlige å forsvarer meg. Desverre viste det seg at det var rotta som angrep meg bakfra hu hadde planer om å ta så jeg må nå lide kvalene med et uskyldig liv på samvittigheten.
Kunne sikkert reloada, men hu hadde fult ebony armour og jeg er egentlig ikke så hypp på å gi det fra meg.
Får unskylde meg med at den rustningen kommer til å gjøre det mye lettere for meg å insette den rette keiseren og fjerne Oblivion maktene så mine valg er i det lange løp moralsk forsvarlige. :svette:
Desuten ser jeg rimelig hawt ut i gult og svart. =D
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
12 assaults
0 murders



Heldigvis klarer ikke folk å være langsinte på meg.
 

Lodin

Der Waaaah
AIen har en tendens til å være GNNØØØØØHH ja, men det hender ofte at den og skimter til med skikkelige lyspunkt sånn som dette.

Glemte å ta bilde, GZ. Kommer sikkert litt senere.

EDIT: kvaliteten på armouret avgjøres etter levelen din. Derfor er det naturlig at du bare finner skrot i begynnelsen.
 
Den første ruinen du kommer til i spillet, den har mange skjulte ganger! Jeg fant mye bra der, blandt annet en necromancer og en krystall-greie verdt 1000 septims.
 
Så jeg kan ikke finne bra armor, f.eks. mithril eller elven hvis ikke en bestemt character skal ha det på seg? Jeg er i level 5 nå, og finner ingenting megabra!
 

Lodin

Der Waaaah
De vil ikke begynne å spawne med mindre du er høy nok level eller allerede har utstyr som er tilsvarende bra. Etter at jeg drepte kjerringa i fult Ebony og tok det begynte jeg å se en masse folk med det selvom jeg tror jeg er litt for lav level.
Grunnen til dette er sef. at det skal ta litt tid før man har alt det beste utstyret og blir uovervinnelig i starten.
 
Etter masse om og men, fant jeg en vampyr kur. Det tar hundre år å gjøre ferdig alt sammen da :(

starter...............NUH!






editeditEDITedit!


Noen som har noen informasjon om The nine divines?? leste på et nettsted at dette var en guild i Oblivion



Btw edit igjen:

Noen gode tips for hva en Mage kan ha på majors? eller, ikke 100% mage da, men en som er stygg til å kaste magi?
 
Etter masse om og men, fant jeg en vampyr kur. Det tar hundre år å gjøre ferdig alt sammen da :(

starter...............NUH!






editeditEDITedit!


Noen som har noen informasjon om The nine divines?? leste på et nettsted at dette var en guild i Oblivion



Btw edit igjen:

Noen gode tips for hva en Mage kan ha på majors? eller, ikke 100% mage da, men en som er stygg til å kaste magi?
[/b]

hvor fant de grand soul gemsene? Finne bare sånn små soul gems som hun heksa ikke vil ha.. :(
 
<div class='quotemain'>
Etter masse om og men, fant jeg en vampyr kur. Det tar hundre år å gjøre ferdig alt sammen da :(

starter...............NUH!






editeditEDITedit!


Noen som har noen informasjon om The nine divines?? leste på et nettsted at dette var en guild i Oblivion



Btw edit igjen:

Noen gode tips for hva en Mage kan ha på majors? eller, ikke 100% mage da, men en som er stygg til å kaste magi?
[/b]

hvor fant de grand soul gemsene? Finne bare sånn små soul gems som hun heksa ikke vil ha.. :(
[/b][/quote]




Det er hvertfall EN i hver mages guild. Det var der jeg fant de hvertfall.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Noen som har noen informasjon om The nine divines?? leste på et nettsted at dette var en guild i Oblivion[/b]
Øhøm. Slik jeg forsto det, er The Nine Divines de ni guddommene som styrer i Tamriel (slik navnet antyder). Uansett finner du ei bok om det (kalt, merkelig nok, "The Nine Divines") på flere steder i spillet, for eksempel i Cloud Ruler Temple.
 
Hvor langt har dere kommet i Dark Brotherhood-guilden? Questene der er så utrolig gjennomtenkte og geniale, de er mørke og skumle.. Det er den eneste Questen jeg virkelig vil holde på med.
 
Nine Divines er et guild? :ler:
Du er nok langt oppi skauen nå, min venn.
Men mens vi er inne på emnet så er jeg visst en synderlig jævel ettersom at jeg ikke får min velsignelse på noen av altrene til 'The Nine' :svette:
Jeg er ikke engang medlem av dark brotherhood :ehm...: