The Elder Scrolls IV: OBLIVION

SITAT(Gekko @ 22.07.06, 22.09) 15963
:hmm: Jaja, har uansett nettop kjøpt Morrowind, så det ser ut til at jeg bare kan glemme det... Takker uansett! :)
[/b]
Morrowind er etter min mening bedre enn Oblivion fordi det er mer RPG enn hva Oblivion kan skilte med. Oblivion er mer rettet mot allmennheten hvor action er det viktigste, mens Morrowind er mer rettet mot RPG-fantaster. Tror nok Morrowind vil holde deg klistret til skjermen i god tid fremover.

Skulle egentlig si at jeg tror egentlig Morrowind er bedre, etter å ha lest mange folks meninger. "Oblivion improves noting, but the graphic. And thats not all, it lacks the rpg-style, and the world is smaller" er ofte deres grunn. Derfor er jeg egentlig bra positivt til dette. Selvom jeg ikke har prøvd spillet enda, har jeg sett videoer, og grafikken er faktisk imponerede. Spesielt vanneffektene. :sikle:

Lodin

Der Waaaah
Kan advare om at kampsystemet ikke akkurat er all verden da. Man står stort sett å denger på ting uten at det egentlig virker som man gjør så mye skade.
Men for all del, Morrowind er et av tidenes beste RPGer og fortsatt nydelig på sitt vis. Klart verdt å bruke noen hundre timer på.

Gekko, jeg vil bare si at du bør holde deg unna Oblivion og bare nyte Morrowind i et par hundre timer, få mest mulig ut av spillet. Etterpå spiller du Oblivion, og så kan du se hvilket du synes var best. Jeg likte bedre kampsystemet i Oblivion, og grafikken og at det virker mer levende, men ellers er Morrowind like bra som Oblivion. Bare synd at jeg brukte opp så mye tid på å stjele ting, selge ting og legge dem på hyller i hus, istedenfor å gjøre Quests. Tviler på at jeg kommer til å spille Morrowind igjen på leeenge, etter å ha spilt Oblivion.