The Gathering 2005

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Vanguard@11.12.2004, 09.26
Og hvorfor ha sprengstoffet festet til testiklene når et kabinett og en CRT-skjerm kan fylles med faenskapen?
147527​
PC-skjermer kan selvsagt fylles med bensin og lage en riktig så festlig eksplosjon.

Og ... Jeg skal ikke dit i år heller. Har ikke tenkt på det, kunne ikke falt meg inn, har ikke noe behov for det. :)

Opprinnelig skrevet av bantex@11.12.2004, 12.28
har aldri vært på TG.. men hadde vært fun.. kanskje 2006, for da har USA sikkert tatt osama bin laden og hans 40 røvere med sprengstoff hengenes fra ballene.
jeg hadde blitt litt skeptisk hvis det ble bestillt billetter fra afghanistan elr.no

147616​
seriøst, hva er sjangsen.....

vi har fått dette spørsmålet fra såkalte "journalister" før.

og svaret er alltid "vi kommenterer ikke våre sikkerhets foranstaltning til pressen"

Fordi dere ikke har noe sikkerhet i det hele tatt.

Kjenner folk som har sneket laptoper under jaka fra dag en, helt gratis, og sittet på en ledig plass hele LANet.

Sikkerheten er rimelig god, men mangel på scenespirit gjør til at jeg prioriterer BreakPoint05 i Tyskland framfor The Gathering. Dessuten har de fleste scenerene fra Trondheim (som utgjør 50% av alle demoscenerene i Norge) tenkt seg til BP
Så det blir tysk øl, campfire og demoer på meg i april :)

Opprinnelig skrevet av eivind2k@11.12.2004, 13.55
Fordi dere ikke har noe sikkerhet i det hele tatt.

Kjenner folk som har sneket laptoper  under jaka fra dag en, helt gratis, og sittet på en ledig plass hele LANet.
147674​
jeh..prove it bunghole :)

K

Kumool

Gjest
Det var da ekstremt så tidlig billettene skulle selges nå da. Før har det vært i februar. Uansett, jeg ble nummer 1404 i køen, og jeg står som nummer 1284 nå, nesten to og en halv time etter at salget startet. Får håpe på å få billett i år, siden det gikk til helvete i fjor.

Og det som alltid er like moro er å skryte av at jeg bor bare 6 kilometer unna. Æddabædda, dere som har vanskeligheter med å komme seg dit :p

Opprinnelig skrevet av Kumool@11.12.2004, 21.18
Det var da ekstremt så tidlig billettene skulle selges nå da. Før har det vært i februar. Uansett, jeg ble nummer 1404 i køen, og jeg står som nummer 1284 nå, nesten to og en halv time etter at salget startet. Får håpe på å få billett i år, siden det gikk til helvete i fjor.

Og det som alltid er like moro er å skryte av at jeg bor bare 6 kilometer unna. Æddabædda, dere som har vanskeligheter med å komme seg dit :p
147722​
Jeg står som 1224 i køen nå jeg :p .
Håper jeg får bilett..... :tommelopp: ....

Per: Tre uker?
Kunne du få plasser ved siden av hverandre da eller var det en og en spredd rundt over alt?

Hayaka: hva får deg til å tro at han er det?

Edit:
Du er nummer 867 i køen.
HUI!!!
Her går det unna gitt :D :tommelopp: ....
Noen som aner hvor mange biletter det er igjen? :p
Er ikke helt sikker på hvor mange biletter jeg skal bestille ettersom jeg har 3 stykker som KANSKJE skal være med og jeg og en annen helt sikekrt skal, er det vanskelig å få solgt TG billetter senere?

Jeg bestilte en ekstra, det gjør jeg hvert år. Fordi det er alltid en eller annen kamerat som ikke får billett. Hvis ikke så får jeg sikkert solg den for samme pris som jeg kjøpte den for.

Vi er som alle år, rundt 20-25 stykker som sitter på samme rad. Og alle bor på samme sted, så glede meg gjør jeg. Siden jeg gjør alt annet enn å sitte på pcen på TG lengre. :)

Edit: Jeg bestilte tidlig idags morgen, og alikavel så tikker det noen meldinger fra partyticket at jeg går framover i køen, akkurat nå er jeg nr. 30. Men jeg bestilte jo billetter istad jo!

Tg2004 var en stor skuffelse for meg. Gleda meg til å spille masse CS med LAN speed. Men nettverket var en stor bøff og fant ingen servere. Endte med at jeg kopierte noenting og dro hjem.

Opprinnelig skrevet av Duke@12.12.2004, 04.39
Edit: Jeg bestilte tidlig idags morgen, og alikavel så tikker det noen meldinger fra partyticket at jeg går framover i køen, akkurat nå er jeg nr. 30. Men jeg bestilte jo billetter istad jo!
147898​

HVA?!?!?!
ikke rart det går tregt da! :p
hehe, neida...

hmm, sitter ikke forran dataen?
Hva gjør du da?

hehe, jo forresten, holdt jo på å glemme....
Du er nummer 764 i køen.
hehehe, til glede for alle dere som fremdeles ligger på 1000(+) i køen :D

Alså, jeg bestilte klokka 14 00 eller no. Og stadig så får jeg meldinger at jeg går framover i køen, sitter foraen dataen ja. Lurer på hva som skjer nå jeg er nr. 1.. igjen :D

Alså, nå fatter jeg ingenting:

Gratulerer, du er nå plassert i køen for å kjøpe billetter til The Gathering
2005.

Du er nummer 1485 i køen.

Du vil motta en annen email når butikken er åpen og køen blir behandlet.

Vi sender deg en email til når det er din tur til å kjøpe billett. Denne emailen
starter telleren for dine 48 timer for å fullføre bestillingen din.

Fikk denne mailen akkurat nå, men har jo bestilt.

Merkelig. Har ikke skjedd meg. Har kun mottatt tre mailer fra dem.
En for oppdatering om min køplassering, en om at jeg har tilgang til butikken og den siste om at billettene er bestilt.
Kanskje du skal spørre en av opene i #tg på EFnet.

Hvis jeg drar på TG2005 blir det mitt første. Gleder meg vilt!
Har opp siden hvor man bestiller biletter nå. Kan kjøpe når som helst, men må vente for å høre om en venn skal ha.
Tror jeg definitivt kommer til å gjøre alt annet enn så sitte foran pc'en.
Er vel nok som foregår. Og hvis det da har seg sånn at det er lite som skjer får jeg vel bare ta meg en tur innom en EM2 maskin og danse litt. For det er vel slik at det blir EM2 maskiner på TG?
Jeg får forsåvidt også mail om at jeg er på en kø-plass som ikke går overens med den informasjon jeg får fra PartyTicket sine sider. Teit :tommelned:

jeg har bilett =D Tredje år på rad for meg. Og nei, TG handler ikke om å kun sitte ved pc'en og spille. Stemningen! STEMNINGEN!