The Gathering 2005

Opprinnelig skrevet av dkdaffy@13.12.2004, 02.54
Du er nummer 478 i køen.
Hmm, nå begynner det å gå sakte, alt hviler nok på folk som ikke gidder å bestille nå :( ....
148251​
Hah! Jeg er nummer 471. Snill som meg og kompisen min er så skal vi kjøpe flere billetter enn vi trenger så vi får bedre plass.

Bortskjemte egoistiske faen!

Lurer på om jeg hadde gjort det samme om jeg hadde hatt spenn... :flau:

Trenger dere virkelig mere plass? jeg hadde da nok av plass, vis jeg i det hele tatt skulle ha utvidet plassen hadde det vært bredden av bored, ikke lengden.

Opprinnelig skrevet av Pycnopodia+13.12.2004, 10.14-->
<!--QuoteBegin-dkdaffy
@13.12.2004, 02.54
Du er nummer 478 i køen.
Hmm, nå begynner det å gå sakte, alt hviler nok på folk som ikke gidder å bestille nå :( ....
148251​
Hah! Jeg er nummer 471. Snill som meg og kompisen min er så skal vi kjøpe flere billetter enn vi trenger så vi får bedre plass.
148398​
[/b]
Haha, det har seg sånn at jeg nu befinner meg som nummer 304 :p ....
Synd det gutten min, jeg skal også bestille 5 biletter, OG plass på det hotellet som er der....
MUHAHAHAHAHAHA!
DRØM SØTT!!!!!
:tommelopp:

Jeg har plass nr 168 nå og det er rundt 100 billetter igjen, jeg er med andre ord sikra 5 billetter. Jeg trenger selv bare en billett, så om noen av dere trenger, send meg en priv msg! :)

Elfikin, en venn av meg er interessert i en billett, men fikk ikke selv... Sleng over MSN adressa så gir jeg den til han. :D

Opprinnelig skrevet av dkdaffy@13.12.2004, 10.54
Åssen vet du at det kun er 100 plasser igjen?
148415​
Ble sagt på #tg at det var rundt 1000 billetter igjen i sted.

Opprinnelig skrevet av Kumool@11.12.2004, 21.18
Det var da ekstremt så tidlig billettene skulle selges nå da. Før har det vært i februar. Uansett, jeg ble nummer 1404 i køen, og jeg står som nummer 1284 nå, nesten to og en halv time etter at salget startet. Får håpe på å få billett i år, siden det gikk til helvete i fjor.

Og det som alltid er like moro er å skryte av at jeg bor bare 6 kilometer unna. Æddabædda, dere som har vanskeligheter med å komme seg dit :p
147722​
Æddabædda, jeg bor bare 3,5 km unna, og jeg er garantert plass der også. så det så! :D

Husker ikke km. fra her men bruker 1,5 time med bil uten kø sånn ca. Men funker det ;) Vært der siden Special Edition 01 ;) Men planen var å komme i år også ;) Fått billett og alt, fikk en til å bestille for meg da ;)

Opprinnelig skrevet av Elfkin@13.12.2004, 11.10
Msn-addressa mi er mp3_raveman@hotmail.com (ja, utrolig teit, men har hatt den i nærmere 7 år nå, gidder ikke skifte :) )
148425​
*Haha* 7 år er ikke verst, jeg ba kameraten om å adde deg på MSN, så får dere ta det mellom dere. :)

K

Kumool

Gjest
Gwah, jeg har hatt samme mobilnummer i nesten 6 år. Det er ikke verst, med tanke på at mange skifter nummer oftere enn undertøy :p

Vel, jeg tror ikke jeg gidder å kjøpe billett allikevel. Kjenner ingen andre som skal dit, og jeg vil helst bruke den eneste ferien jeg har (utenom sommerferien) til noe annet. Men jeg stikker nok innom en tur. Det skal man ikke se bortifra.