The Guy Game (Xbox)

#3
Spillet er faktisk litt moro. Trivia er kult det, og å bli belønnet med fine damer som flasher og stripper er jo ikke noe minus.

Og Zoe dama er rå sexy!

 
#5
Opprinnelig skrevet av thagen@06.09.2004, 20.35
Spillet er faktisk litt moro. Trivia er kult det, og å bli belønnet med fine damer som flasher og stripper er jo ikke noe minus.

Og Zoe dama er rå sexy!


99127​

ser ut som en "shemale" for meg.
 
#11
Er ikke fan av asiatisk utseende på damer så dette var ikke no spesielt. Bring on platina blondes ! :tommelopp:
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#13
Haha, smuud Lodi det var sykt fett bilde!!! Dessuten var hun mye diggere enn hu andre dama, tror nok det var soppehatten som gjorde utslaget!!!
 
#15
Opprinnelig skrevet av LripTip+15.09.2004, 21.59-->
<!--QuoteBegin-thagen
@06.09.2004, 20.35
Spillet er faktisk litt moro. Trivia er kult det, og å bli belønnet med fine damer som flasher og stripper er jo ikke noe minus.

Og Zoe dama er rå sexy!


99127​

ser ut som en "shemale" for meg.
103183​
[/b]
*Plystre* Hun er virkelig mer en råsexy, supersexy kanskje :) Vet ikke hvorfor men jeg tiltrekkes av asiater :flau:
 
#16
Opprinnelig skrevet av Shadar@17.09.2004, 16.27
Hun skulle gjerne få kalt MEG farfar, iallfall.

Tror jeg blir nødt til å mekke meg en asiatisk kjæreste igjen ... en som er fuck'd nok i hodet til at jeg kan be henne ha på sopphatt uten at hun stikker av.

Det er godt å ha mål i livet.
103749​
Ring meg, om hun har en søster! (Som er pen da, såklart ;))
Det er bra å ha mål, men bedre å ha ting å se frem til. =D

Om man synes noen er pene er litt subjektivt. Men dere som ikke syntes noe om ho dama der? :blunk:

:confused:
 
#19
Jeg har ikke smak for kinesiske damer.
Enten de er pene, midt på treet eller stygge.
Det er virkelig ikke noe ved hu dama der som gjør
buksa mi trangere.
 
#20
Da får dere vel heller vente på oppfølgeren, The Gay Game, da.
(Prææhæhæ!!!)