The Guy Game (Xbox)

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#24
Haha, jeg synes hun var ganske søt jeg... Liker asiatiske jenter; vært sammen med en liksom :p Litt silikon-kropp men det funker :D
Jaja...
 
#25
Opprinnelig skrevet av Shadar@17.09.2004, 17.02
Nei, jeg tror jeg holder kjeft, jeg. Jeg undergraver min "autoritet".
103758​
*BARRA DIIIISH* ;)

Ja, det var det da... ;)

Men seriøst, kunne godt tenke meg en liten asiat, ei på 155 cm og 40 kilo. Dame og lekesak på engang!

P.S. Dette spillet provoserer meg forresten. Det er slike spill som gjør at folk ikke tar denne bransjen seriøst, hvis folk vil ha myk porr kan de gå på narvesen eller på nettet. Spill er ikke arenaen for slikt spekulativt tull.
 
#28
Trynet på den asiatiske damen var grimt. Jeg liker asiatiske damer, men det trynet der var rett og slett grimt. Kunne minne om lucy Liu, og hun er skamekkel. Når vi kommer over til kroppen da så sier jeg bare en ting og det er: Ære være rimiposer. Ja jeg hadde pult henne på grunn av kroppen :)
 
#30


Bare gjør som denne lille krabaten!
 

Lodin

Der Waaaah
#31
#33
Å fy faen så lekkert. Nå ble jeg rett og slett uoverkommelig kåt her. GIVE IT TO ME BABY.

Men ok ferdig med dette topicet jeg nå, bler for mye spam viss ikke hehe.
 
#34
Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@17.09.2004, 16.51
Lodin: Den dama der er noe av det smukkeste jeg noen sinne har sett. :sikle:

Det finnes mange stygge asiater, men når man først finner ei bra, da er det ingen som slår dem.
103754​
AMEN!

forresten var ho dama dødssexy(ikke shemalen til lodin), asiatere er ganske så sexy...
 
#35
Det var ikke Lodin som la ut bilde av shemalen, det var Thagen.

Dama Lodin la ut var bare.... :sikle: :djevel: :forelsket: :rumpe: :flau:
 
#36
Dette endte pretty much opp med en diskusjon om hvorvidt asiatiske jenter var pene eller ikke.. Etter at jeg var i Kina i sommer har jeg blitt super heit på
guling-jenter, det er jo drittsexy... Tror jammen meg at jeg må kjøpe dette spillet..
 
#37
WTF Lodin!!!!

Hva i helvete får deg til å poste noe sånn shit på et spill forum.
Og hvor i f... er moderatoren i dette forumet??

Det kan jo tenke seg at det er noen mindreårige folk på dette forumet.
At du liker å se på slike bilder er din sak, ikke post det her!

Her har du ikke vært så veldig smart! :tommelned:

Når det er sagt... her er min favoritt :totomleropp:

 
#40
Hurra. Shadar er homo.

:p

Men ærlig talt, de var da ikke stygge?

Ho øverste var litt "rar" i trynet forresten. (men, deilig kropp da!)