The Last of Us (PS3 og PS4) - postapokalyptisk zombiesopp

Lodin

Der Waaaah
Den var vistnok ikke gæli og hadde noen orginale ideer rundt klaner og sånt, men var såklart bare et resultat av at "alle" spill må ha multiplayer.
Gidder forøvrig ikke coppe dette siden jeg ikke syntes orginalen var utrolig spennende. Om ikke annet tror jeg Gamestop har en deal hvor man kan bytte inn versjonen til PS3 for remaken til en god pris.
 
Oppskrytt dritkjedelig spill med altfor kjedelige folk. Eneste kule er introen når fattern drar glocken opp fra skuffen og gjør seg klar til å skyte naboen. Neida, spillet hadde sine øyeblikk, men det er overhodet ikke noe jeg spiller igjen.
 

Novastrum

Feminist-elitist
ExciteMike @ 23.06.13 skrev:
Dæven, det spillet her eier hardt. Er cirka fem timer uti, og jeg elsker alt sammen. Digger at man kan dø på ett sekund hvis du ikke følger med.
Alle detaljene og de generelle småtinga scorer mye poeng for meg. Som når han Joel høres andpusten ut etter å ha løfta en svær planke.

Når jeg er ferdig blir det kanskje igjennomgang nummer to, før jeg hiver meg på Portal 2.
Lover gone hatin?
 

Lodin

Der Waaaah
Har de gjort noe med at Ellie ofte soser rundt i omgivelsene mens man gjemmer seg og ingen bryr seg om hu? Hu løper gjerne rett forran nesa på sopper og skurker uten at de har no faen å gi. Det er sånt man stort sett bare ser i spill som er på tidlig tilgang hos Steam. :v
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Venter til det kommer på no salgings eller no jeg ass. Synes det kanskje er spesielt kjipt at de ikke har no rabattings for de som har kjøpt spillet fra før, men sånn går det når man er idiot og kjøper spillet på psn.
 
Jeg er også halvveis på gjerdet. Uncharted 2 er brukandes, men er litt børnt på Naughty Dog. Siste ND-spill jeg synes var skikkelig bra var Jak & Daxter: The Precursor Legacy.

Pluss at dette spillet er aldri på salg. Er egentlig mest klar for å betale <20 dollasjer for det nå som det har et år på baken, men det laveste jeg har sett er 40.
 
Gameplayet eier, for faen! I hvert fall på Hard. Der handler alt om effektiv bruk av de begrensede ressursene man har tilgjengelig satt opp imot veldig hektisk crowd management. Man må lage korte, enkle planer og så utføre dem i et til tider sabla kaos og spillet har en ganske unik rytme som jeg digga.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Har endelig fått tilbake spillet etter å ha lånt det bort i et halvt år, så nå blir det å kjøre igjennom på hard, for så å kjøre på hard i NG+ bare fordi. Har savnet spillet, gameplayet funker og jeg opplevde ikke så mye til Ellie sin løpe-rundt-uten-å-bli-sett-greie som så mange andre har opplevd. For min del funka det fett som fasan, og det var godt å ikke føle at man konstant var på et eskorteoppdrag, men heller at man samarbeidet om å nå et felles mål.

Og som sagt så mange ganger før så er atmosfæren fabelaktig, og virkelig god stemmeskuespill hjelper. Beste rollen til Troy Baker, ved siden av stemmen til Vince i Catherine (faen for en perle av et spill det også) og Ellen Paige Ashley Johnson er og blir en skuespiller jeg har respekt for
 
Sist redigert:

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Bare synd det ikke er ellen page som er stemmen, si.
Det er ashley johnson eller no sånt no.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
jaggu. Om ikke annet så er stemmene ganske like i mitt hode. Og sikkert farget av alt som heter pr spillet fikk rundt det at hun ligna og alt styret der.

men ja; Ashely Johnson gjør en knalljobb i spillet
 

Novastrum

Feminist-elitist
Har rulla litt remastered på kveldene/nettene, og dette er og blir GOTY 2013. Også første gangen jeg har sett et spill gå så silkemykt på TV-en. Ser ut til at de har fått til så og si perfekt konstant 60FPS, slik at det matcher 1080p60 på skjermen. Håper virkelig 60FPS blir en standard denne konsolltradisjonen, da det er helt ubeskrivelig mye bedre å se på enn 30. Ellers er jo spillet det samme - det ser fortsatt fantastisk ut, og koser meg stort sett hele tiden.
 
Praktisk graf:
100%-----------------------------------------------0%
garantert - sannsynlig - mulig - usannsynlig - umulig ....... ....... ...........
...........
...........
...........
...........
.................. 1080p@60 som standard
 
Jeg knoter litt med dette nå, og blæh, jeg liker ikke stealth, ass. Vurderer kjøre ned vanskelighetsgraden for å surfe gjennom, for jeg digger alt med spillet bortsett fra selve spillinga.
 
Naughty Dog i et nøtteskall.