The Last of Us (PS3 og PS4) - postapokalyptisk zombiesopp

Novastrum

Feminist-elitist
Spillet er en personlighetstest. All time stealthere er pingler. -hardkokt dude

Ting ble litt kulere når jeg fikk hagla, ja. Gidder ikke stealthe mer nå!

Sånn ellers er jeg skuffet over at første gang jeg gidder å forhåndsbestille noe, også funker ikke preorder-bonusene mine.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Begynte like gjerne på Survivor og det er en smule vanskeligere, gitt. Du tåler mindre og det er MYE mindre stæsj rundt omkring, så her er det ikke bare å skyte ivei og pælme bomber. Gikk i nesten en halvtime uten å få ammo til pistolen. Hadde aldri ammokrise på Normal.
Har ikke spilt noe mer selv.
Etter sju år har jeg endelig fullført denne Survivor-gjennomgangen. Jeg fortsatte på samme fila i stedet for å starte på nytt. Det er som nevnt mye mindre stæsj og det gjør det nødvendigvis ikke så mye vanskeligere, men bare kjedeligere å spille. Enkelte områder kan være vrient å komme gjennom, men du har jo uendelig med restarts og det blir ikke noe gøy når du hver gang må vente i to minutter på at han ene duden skal rusle til det stedet det er trygt å knerte han lydløst, siden du må være veldig forsiktig med ammoen. Sykt å tenke på at det er enda en vanskelighetsgrad med enda mindre stæsj. Spørs vel om jeg noensinne kommer til å gidde. Vil nok si Hard er optimalt når man bare vil kose seg med spillet, siden Normal blir for enkelt og har for få fiender.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
På Summer Games Done Quick 2020 ble det spillet runnet på vanskeligste setting og uten å skippe en eneste encounter. En av få lengre runs jeg så på i sommer, god forklaring på alt han gjør. Han må hele tiden ha stålkontroll på hvor mange kuler han bruker og har, imponerende run.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Ikke verst. Må vel nesten gi det en sjanse en gang, men neste gang blir det new game plus. Rundt 1:15:30 var der jeg starta å spille fra igjen denne gangen.

Topp