The lord of the rings: the third age

#1
Er det noen som gleder seg tildette spillet?????
Påalle trailerne jeg har sett, får man se 3 stykk hele tia kan man lage sin egen figur eller må man spille med faste???
 
#5
Vel har spilt litt det. Innviterte en venn og skulle starte på det. Kan starte med at hvis du skal spille co-op så vent deg dette: Det er 1 playeren som går hele tida. Vennen din slåss bare i slåsskampene ettersom han ikke kan gå. Ellers så var det sånn passe.
 
#6
Kort sagt består spillet av masse løping, masse slåssing (som blir forholdsvis enformig etter hvert) og masse cutscenes. Helt ok spill i den forstand, men er av typen spill-gjennom-og-legg-det-på-en-hylle-spill.


Uff... nå har jeg spilt i 18 timer og har rundet spillet 100% og kan bare si: jeg er skuffet. På slutten av spillet var jeg så dritlei at jeg bare spilte på trass for å bli ferdig. Spillet et møkka enkelt. Skulle gjerne spoilet litt men av en eller annen grunn så fungerer ikke spoilertaggen.
 

SHDR

Gullmedlem
#7
Jeg henviser til mine egne inntrykk av spillet ...

"Som Battle for Midgard så pent illustrerer er det ingen sak å gjøre strategispill av Midgard. Men hva gjør man når man vil lage et rollespll basert på Lord of the Rings, et spill som helst skal treffe alle rollespillfans og det tilfeldige publikum på en gang? Du lager et JRPG. Alt er her. Menysystemet er rett ut av Final Fantasy, de tilfeldige kampene, det turbaserte kampsystemet der karakterene etter tur løper frem og dæljer hverandre, til og med limit breaks og summons, her kalt Special Strikes og Perfect Strikes ... alt lukter Final Fantasy. Seiersanimasjoner og transitioneffekter før kamper, det nye i spillet er strengt tatt bare LOTR-karakterene og en fastere struktur. Det er fokus på oppdrag heller enn utforskelse, en enda strengere lineær struktur enn selv Final Fantasy-spillene, med mer involvement fra spilleren selv. Kort sagt: et mer målbevisst spill med mer kontinuerlige belønninger for spilleren i form av progresjon og nye oppdrag. EA har gjort god jobb med grafikk og animasjoner, men det er ikke til å komme bort ifra at JRPG-systemet føles litt rart, litt påhektet. LOTR er veldig vestlig, det er noe av det mest vestlige som finnes, og det har simpelthen feil image til å plutselig skulle stikkes inn i en genre dominert av fargerike, japanske titler. Det er klassisk Electronic Arts, med godt gjennomført lisensiert kanon. King's Leaf erstatter Potion og Elrond's Gift er Phoenix down, og Lord of the Rings: The Third Age er et vestlig fenomen pakket i japansk for å være kul. Feil igjen."

Hva faen er det dere røyker når dere finner på å kjøpe slike spill? Bare ruller dere sammen EAs produktbrosjyrer, fyrer opp og venter på guddommelig inspirasjon? Les reviews før dere kjøper et JRPG basert på en vestlig lisens av Electronic Arts. Det er noe rart når 2 og 2 blir 5.
 
#11
jeg får spillet idag (for også animal crossing! (rater dem)),
og jeg har ikke akuratt store forventninger.
disse spillene som blir lagd etter filmer pleier å bli ganske halfass,men selfølgelig med untak.